Ynt: Motokaravana Başlama Ve Elektrik Sistemleri Montaj Aşamaları
Öncelikle aracınız ve amacınız hayrlı olsun.
Şarz olayına galince, biz biraz bu işi abartıyoruz gibi, birçok otorite eminim karşı çıkacak ama, ben extradan 2. bir alternatör taraftarı değilim.
Hesap yaparken sanırım akülerin her defasında dibine kadar boş olacağı varsayımından yola çıkılıyor, halbuki güneş takviyeli bir sistemde bu gibi bir olay söz konusu değildir, dolayısıyla alternatöre fazladan ne kadar yüklenebilir ki, diğer araçları bilmem kendi aracımda aracın orjinal alternatörünü kullanıyorum, tam güneşsiz günlerde sadece 2 saatlik şarz akülerimi fazlasıyla full yapıyor, bu benim düşüncemdir.
Elbette burada günlük kullanmayı düşündüğünüz amper limiti olabilir, benim fazla ihtiyacım yok , sadece bir buz dolabı, ama buz dolap, artı klima artı bir dolap daha gibi düşünülecekse bu sefer aküleride artırmak gerekiyor. 300A kesinlikle yetmeyecektir sanıyorum.
Merakımdan soruyorum sisteminizde V otomat kullanacakmısınız, eğer kullanacaksanız ne marka ve hangi sınıf..