Ynt: Motokaravan İçin Marka Tercihleri;Marka ve Modeller Arası Kıyaslamalar
İki karavanım oldu, birincisi Can karavan yapımı Isuzu nkr wide, 1992 model, 3,8 motordu ve arkadan çekerdi. Araç çok güzeldi, kantar ağırlığı da 3500 kg civarındaydı. Ama arka süspansiyonları (sanırım adı başka ama şimdi hatırlamadım) taş gibi sertti, en ufak girinti-çıkıntıda arkası resmen havaya zıplardı. O güne kadar otombilden başka bir araç kullanmamış olduğumdan ilk zamanlar kontrolünde oldukça zorlandım, üstelik yolculuk o kadar gürültülüydü ki seyaha halindeyken arkada bırakın uyumak,oturmak bile çok zordu. Üstelik motor da kupanın altında olunca motorsiklet kullanıcılarının taktığı kulaklıklardan takma ihtiyacı doğuyordu. Ama patinaj asla yaşamadım, Arkanın kayması da yoktu. İkincisi ise Başoğlu yapımı Ducato 2,8 maxi karavandı, İsuzu'dan sonra oldukça konforlu, sessiz, rahat kullanışlı ve hızlı bir araçtı. Patinaj bir kaç kere oldu ama burnun havada kaldığı zeminin gevşek olduğu, benim de dikkatsiz olduğum durumlarda. Her iki karavanı da birer kere batırdım, ikisinde de kendi imkanlarımızla kurtulduk. Sonuç olarak bence karavanın çekiş tekerinin konuşulması en sona bırakılacak konudur. Gezi amaçlı kullanılacağı için konforu ön planda tutacak araç seçimi, gezginin keyfini kaçırmaz...
İki karavanım oldu, birincisi Can karavan yapımı Isuzu nkr wide, 1992 model, 3,8 motordu ve arkadan çekerdi. Araç çok güzeldi, kantar ağırlığı da 3500 kg civarındaydı. Ama arka süspansiyonları (sanırım adı başka ama şimdi hatırlamadım) taş gibi sertti, en ufak girinti-çıkıntıda arkası resmen havaya zıplardı. O güne kadar otombilden başka bir araç kullanmamış olduğumdan ilk zamanlar kontrolünde oldukça zorlandım, üstelik yolculuk o kadar gürültülüydü ki seyaha halindeyken arkada bırakın uyumak,oturmak bile çok zordu. Üstelik motor da kupanın altında olunca motorsiklet kullanıcılarının taktığı kulaklıklardan takma ihtiyacı doğuyordu. Ama patinaj asla yaşamadım, Arkanın kayması da yoktu. İkincisi ise Başoğlu yapımı Ducato 2,8 maxi karavandı, İsuzu'dan sonra oldukça konforlu, sessiz, rahat kullanışlı ve hızlı bir araçtı. Patinaj bir kaç kere oldu ama burnun havada kaldığı zeminin gevşek olduğu, benim de dikkatsiz olduğum durumlarda. Her iki karavanı da birer kere batırdım, ikisinde de kendi imkanlarımızla kurtulduk. Sonuç olarak bence karavanın çekiş tekerinin konuşulması en sona bırakılacak konudur. Gezi amaçlı kullanılacağı için konforu ön planda tutacak araç seçimi, gezginin keyfini kaçırmaz...