kaliayev
Yeni Üye
Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız
biraz da temizliğe ihtiyacı var galiba arabamın :
biraz da temizliğe ihtiyacı var galiba arabamın :
, yağmur sonrası araziye çıkınca bu görüntüyü arasın ;Dkaliayev' Alıntı:biraz da temizliğe ihtiyacı var galiba arabamın :
, Şimdi Manuelci yazıyor;2001 2.0 GDI için orda ışık yanmıyor Pininde elektirikli veya elektronik bir sistem değil,sadece aracın yönü belli olsun diye ekrana koyulmuştur....genel bilgi;SS4İ SUPER SELECT I,Halen 2014 pikap L 200 4x4 Manuel de dahi kullanılan sistemdir...Arka dif. kilit sistemi ise LSD=limitli=Tahditli kaymalı diferansiyeldir ve bu sistem sürekli(yani gerektiğinde devrededir,çalışması ise çamur veya kar da tam belli olabilir,çalışıyorsa çıkarsınız,tersi ise normal araçlar gibi tutunmaz ve o bölgede kalırsınız...2H ekonomik -- 4H (4X4)ekonomik kaygan yollar -- 4HLc(merkezi kilit)Kumlu bol karlı -- 4LLc(arazi kilitli 4x4 merkezi kilit)dik yokuş iniş ve çıkış,çamurlu yollar ve batma noktalarında fazla çekiş gerektiğinde ve yine bir not;hepsinde arka kilitli diseransiyel LSD bağımsız oLaraktan devrededir.0538 5506666-TamerAli KAŞIKÇI' Alıntı:merhaba bülent bey konunun güncel kalması için izniniz olursa pinin ile ilgili bir kaç soru daha sormak istiyorum.
aracın standart donanımında SS4-İ çekiş sistemi, sınırlı kaymalı diferansiyel(LSD) özelliği var.
LSD diferansiyel ile ilgili olarak devreye girip girmediğini nasıl anlıyoruz. pajerolarda gösterge ekranında LSD devreye girdiğinde arka iki tekerin ortasındaki led ışık da yanıyor. pininde iki 2H iken arka tekerler yanıyo 4H de dört teker yanıyor 4HLc de orta difransiyel ledi yanıyor 4LLc konumunda arka difransiyel ledi yanıyormu. Lsd devreye sadece son konumda mı giriyor?
bir de okuduğum diğer yazılarda lsd olup olmadığını anlamak için araç lift de iken tekerler aynı yönde dönüyorsa lsd var deniyor ters yönde dönerse lsd yok deniyor. siz bunu denedinizmi. şimdilik bunları merak ediyorum cevaplarsanız çok sevinirim. selamlar..
,orta merkezi diferansiyelin portakal rengi merkezi kilit devrede ışığı,sadece 4HLc (yüksek hız kilit devrede) ve 4LLc (alçak hız kilit devrede) konumlarında yanar...uzun düzlükleri olan toprak(ince kum ve mıcır taş) ralli yarış etabında(antreman zamanında),4HLc nin keyfine vardım,araç çok dengeliydi ve direksiyonun tepkilerine net karşılık aldım,virajlarda hiç kaymadım ve 120 gibi süratlerde stabil gittim.2H(patinaj) ve 4H(motor stop) ile denediğim çok dik toprak bir yokuş çıkışta başarılı olamadım ama 4HLc yi devreye soktuğumda 1500 dev/dakikada patinaj dahi çekmedi,daha cepte daha 4LLc vardı,onunda sonbahar ve kışa hazır dursun diye saklıyorum...benzer bir toprak alanda önümde,önden çeker bir araçla konvoy halinde giderken,o lastiği yardı ve değiştirmek durumunda kaldı,öteki lastiklerinde ise darbe ve yarıklar vardı.Pininin lastiklerini(asfalt ağırlıklı M+S PİRELLİ SCORPİON VERDE A/S 215/65/16 98 H) kontrol ettiğimde ise tertemiz gördüm.burda dengeli 4x4 sisteminin başarısını bir kez daha gördüm...piningdi' Alıntı:, Şimdi Manuelci yazıyor;2001 2.0 GDI için orda ışık yanmıyor Pininde elektirikli veya elektronik bir sistem değil,sadece aracın yönü belli olsun diye ekrana koyulmuştur....genel bilgi;SS4İ SUPER SELECT I,Halen 2014 pikap L 200 4x4 Manuel de dahi kullanılan sistemdir...Arka dif. kilit sistemi ise LSD=limitli=Tahditli kaymalı diferansiyeldir ve bu sistem sürekli(yani gerektiğinde devrededir,çalışması ise çamur veya kar da tam belli olabilir,çalışıyorsa çıkarsınız,tersi ise normal araçlar gibi tutunmaz ve o bölgede kalırsınız...2H ekonomik -- 4H (4X4)ekonomik kaygan yollar -- 4HLc(merkezi kilit)Kumlu bol karlı -- 4LLc(arazi kilitli 4x4 merkezi kilit)dik yokuş iniş ve çıkış,çamurlu yollar ve batma noktalarında fazla çekiş gerektiğinde ve yine bir not;hepsinde arka kilitli diseransiyel LSD bağımsız oLaraktan devrededir.0538 5506666-Tamer