Evet benım aracımım da makaslarından ses gelıyordu gecen yaz.. Bakım sırasında takozlarını yenıledıler ses kesıldı.. Ucretsız yaptılar bu ıslemı.. Sanırım en cok duyulan sıkayetı bu,makaslardan ses gelmesı L200 lerın..
yinede l 200 den ayrilmayin begenmediginiz thailand uretdigi tum parcalari gercek orjinaline uygun uretiyor ben nikon foto makinesi kullaniyorum ureten cin fakat makine japan
Benim roofrack'i yerlestirme seklim asagidaki gibi oldu. Oldukca kullanıslı ve kolay yuklenebilir oldu. Roofrack uygulaması fikri verebilir.
Bu arada, siyah l200'un tepesindeki farlardan nerede bulabilirim acaba Istanbul'da, bilen var mı?
Hayalimdeki hale sokmuşsunuz tebrik ederimPick-upların arkasını jip gibi kapatmak bana mantılklı gelmiyor, neticede pick up o, jip isteyen jip alsın dimi ;D
Roof rack yerleşimi de süper olmuş sizi tebrik ederim, örnek olacak bir çalışma olmuş bence. Hem roof rack'i yüklemek kolay, hem aracın tavanında bi ton yükselti yok hem de görüntüsü güzel
Selam arkadaşlar; 2008 model 4x4 L200 aldım. Bu aracın üzerinde 245-65-17 oan lastikleri değiştimek istiyorum. Ancak kafam boyutlar konusunda çok karıştı. Arabanın dişli oranlarını değiştirmeden taktıraileceğim en büyük lastikler ne olabilir acaba?
Selam arkadaşlar; 2008 model 4x4 L200 aldım. Bu aracın üzerinde 245-65-17 oan lastikleri değiştimek istiyorum. Ancak kafam boyutlar konusunda çok karıştı. Arabanın dişli oranlarını değiştirmeden taktıraileceğim en büyük lastikler ne olabilir acaba?
Selam Mert Bey, aracınız çok güzel. Hayran kalmamak mümkün değil. Ben sizin gibi araç yükseltmek için amortisörlerin üstüne spacer koymayı düşünmemiştim. Benim taktırmayı düşündüğüm lastikler kumho kl71 veya yokohama go12.Sizin aracı görünce cesaretlenip 315-70-17 lastikalmayı düşündüm . Sizce bunlar sorunsuz olarak sığar mı? Asıl düşündüklerim çünkü ya 265-70-17 yada 275 -65-17. Birde siz o kadar geniş ve büyük lastik takınca yakıt sarfiyatı ne oldu?
L200 asfalt ta nıssanlara göre daha dengesiz ben 4 senedır nıssan rally raıd 4x4 kullanıyordum ama şimdi L200 kullanıyorum orj lastıkle vırajlarda çok kötü nıssanla 120km ile gırdıgım vırajlara L200 ile 100km hızla zorluk yaşıyorum.. Ama lastık ebatını 265/70/16 yaptım bu sorun ortadan kalktı ama yınede nissan gibi yol tutuşu yok ...Ayrıca 265/70/16 takıldıgında bıraz yakıt artışı ve hız sorunu oluyor bu nıssan da fark etmıyordu.. ???
L200 asfalt ta nıssanlara göre daha dengesiz ben 4 senedır nıssan rally raıd 4x4 kullanıyordum ama şimdi L200 kullanıyorum orj lastıkle vırajlarda çok kötü nıssanla 120km ile gırdıgım vırajlara L200 ile 100km hızla zorluk yaşıyorum.. Ama lastık ebatını 265/70/16 yaptım bu sorun ortadan kalktı ama yınede nissan gibi yol tutuşu yok ...Ayrıca 265/70/16 takıldıgında bıraz yakıt artışı ve hız sorunu oluyor bu nıssan da fark etmıyordu.. ???
her pikabın öne çıktığı yer var. nissanınki yol tutuş ve biraz daha fazla konfor. l200de arazide iyi. ama bence nissan ralli raid ve 4x4 skystar ın arazi kabiliyeti navaradan çok iyi ve l200 e yakın.
Navara bence arazi için yspılmış bi araç değil ama skystar ve raly raid in tek eksiği kilitli difransiyel.. Kilitli difransiyel olsa L200 den daha da üstün olur
Bence arazide torque daha önemli...winch olmazsa olmaz.... ama hepsinden önce lastik lastik lastik..
Benim CJ toparlanırken winch ve roofrack takılan L200'ün resimlerini çekmiştimm..
Selam. Orhan ben. Ben de de L200 4x4 var. 2007 model. Tepe sis farlarınız çok hoşuma gitti. Özel mi yaptırdınız yoksa hazırmı? Fiyatı nedir?
Bu pajeroda da kullanılan 4 select sistemi. Bazı XJ ve liberty lerde de benzeri (select trac adı ile var, tercih edilen bir seçenek)
Hem 2 çeker hem de orta dif açık ve kilitli 4 çeker seçeneği çok iyi. Buzlu ve virajlı bir yolda orta kilitli 4 çeker yerine orta açık 4 çeker dönüşlerde daha az kayma riski sunar.
Hepsinden öteye arka %100 manuel kontrollü diff lock süper bir şey.
Fabrikaya sordum bu sistem tam olarak ne diye Aracın şasisi içinde bir kompresor var siz onun sayesinde (kabindeki düğme onu açıp kapıyor) arkayı %100 kilitli yada açık olarak kullanabiliyorsunuz.
Cevabını aldım.
Ford ranger ve grand vitara kullanıcısı olarak hayran kaldım L 200 e (özellikle eski kasa magnum lara)
karenin' Alıntı:
merhaba arkadaşlar uzun süreli 4*4 araç arayışımın sonunda yeni l200 pick upta karar kılmak üzereyim. ama l200'ün arazi vitesleri hakkında bazı sorularım olacak.
elimdeki katalogda arazi vitesleri şöyle geçiyor, aynen yazıyorum:
2h (2wd yüksek oranlı)
4h (4wd yüksek oranlı)
4hlc (4wd yüksek oranlı merkezi diferansiyel kilitli)
4llc (4wd düşük oranlı merkezi diferansiyel kilitli)
şimdi ilk sorum sürekli 4 çeker olmayan bu araçta merkezi diferansiyel nasıl oluyor anlamadım. benim bildiğim sürekli 4 çeker olmayan araçlarda kardan milleri birbirine kitlenerek 4*4 pozisyona geçmektedir. bu durumda l200de orta diferansiyel nasıl oluyor anlayamadım.
2. sorum yine aynı katalogda ekipman özellikleri başlığı altında intense modelinde arka diferansiyel kilidi standart olarak geçiyor. ama bu kilit nasıl devreye giriyor. araç içinde ayrı bir kol yok acaba düğme vasıtasıyla mı kilitleniyor?
çoğu gelişmiş 4*4 arazi araçlarında bile bir arada sunulmayan orta ve arka diferansiyel kilidinin olması aslında şaşırtıcı. ama esas şaşırtıcı olan bu arabada orta diferansiyelin olması? yorumlarınızı bekliyorum.
selamlar