bu canavarların avrupa versiyonları 3.2 V6 GT asya yani japonya modelleri 3.5 V6 ,dakarda yarışanlar 4.0 V8.Türkiye'deki ise 2.5 v bile değil.sanırım bu model diğerleri gibi kısa sürmüyecek yani 1999 dan 2005 kadar değişen modeller.motor farklılığı önümüzdeki yıllarda eklenecek en azından 3.2 v6 güzel bi seçenek youtube deki videoları izlerseniz bunu görürsünüzergin61' Alıntı:bu makina hakkında biraz araştırma yaptım hakkatten başarılı sınıfında tek olduğu şeyler 5. elektrikli cam en iyi sürtünme en iyi yaklaşma ve uzaklaşma açısı standart kilit 100 km kadar 4x4 e geçebilme 2.5 milyara +31 bg garantili 2007 şu anda 40 civarlarında sanırım biraz beklemek lazım
karenin' Alıntı:merhaba arkadaşlar uzun süreli 4*4 araç arayışımın sonunda yeni l200 pick upta karar kılmak üzereyim. ama l200'ün arazi vitesleri hakkında bazı sorularım olacak.
elimdeki katalogda arazi vitesleri şöyle geçiyor, aynen yazıyorum:
2h (2wd yüksek oranlı)
4h (4wd yüksek oranlı)
4hlc (4wd yüksek oranlı merkezi diferansiyel kilitli)
4llc (4wd düşük oranlı merkezi diferansiyel kilitli)
şimdi ilk sorum sürekli 4 çeker olmayan bu araçta merkezi diferansiyel nasıl oluyor anlamadım. benim bildiğim sürekli 4 çeker olmayan araçlarda kardan milleri birbirine kitlenerek 4*4 pozisyona geçmektedir. bu durumda l200de orta diferansiyel nasıl oluyor anlayamadım.
2. sorum yine aynı katalogda ekipman özellikleri başlığı altında intense modelinde arka diferansiyel kilidi standart olarak geçiyor. ama bu kilit nasıl devreye giriyor. araç içinde ayrı bir kol yok acaba düğme vasıtasıyla mı kilitleniyor?
çoğu gelişmiş 4*4 arazi araçlarında bile bir arada sunulmayan orta ve arka diferansiyel kilidinin olması aslında şaşırtıcı. ama esas şaşırtıcı olan bu arabada orta diferansiyelin olması? yorumlarınızı bekliyorum.
selamlar
semuca' Alıntı:Orta difrensiyel kilidi HLCde devreye giriyor, LLCye atınca da aynı sekilde.
Turkiyede her ne kadar ATSC (ne oldugunu anlayamadım. aracı satan ya da servisini yapanlar da pek bilmiyor)'li araclar ragbet gorse de, ben arkayı istedigimde kilitlemeyi tercih ettim.
Atsc olan ve olmayan araclarda bir dugme var. Birinde ATSCyi devreye alıyorsunuz ya da kapatıyorsunuz (Intense), digerinde arkayı istediginizde kilitliyorsunuz (arka cam siyah olmayan).
Bu arac, gercek bir offroadcu. d-max veya navara ile kıyaslamamalı, hatta yasıtı dort cekerlerle hic karsılastırılmamalı... Forumda 2007 sonrası modelde becerikli bir ofrroad aracı goremedim... Jimny belki..