Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ergin61 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 169
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 174,795

L 200 mü navara mı


  • Kullanılan toplam oy
    205
Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

Rize ovit dağının zirvesine 280 m kalamün
Rize Ovit dağının zirvesine araç çıkmaz diyenlere L200'ün cevabı!!!
Murat Kara isimli arkadaşın albümünden
[attachment=1]
[attachment=2]

C2DC8BB7531A41A2B3A40A65D0440B12.jpg


6095011222C646F693906F53218BE3DC.jpg
 

Etiketler

Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

arkadaşlar ben de hem santa fe 2008 model hem de l200 4x4 var bazı arkadaşlar asfalt performansını beğenmediğini yazmış oysaki güçlendirilmiş cipli motorla bir çok arazi aracın dan daha fazla güçlü bir performans sunuyor....arazide tam bir canavar... l200 aldıktan sonra santa fe garajda yatıyor...çok konforlu olmasada...insana kullanması zevk veren bir araç...mitsubishinin arazi araçları konusundaki tecrübesi l200 de kendini gösteriyor...
 

Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

T.V.K: Bence bu makinanın sana bi yararı olmamış.araziye çıtığımız zaman yağmur yağmasın diye duamı edicez.???neyse ii günler
 

Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

Aranıza l200 4*4 umle katılıyorum.Av merakım dolayısıyla bu aracı tercih ettim....
 



Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

arkadaki port bagaj montajı fikrine bayıldım. şahane! kupa yerine böyle birşey aracın daha güzel durmasını da sağlamış.
 


Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

merhaba arkadaşlar uzun süreli 4*4 araç arayışımın sonunda yeni l200 pick upta karar kılmak üzereyim. ama l200'ün arazi vitesleri hakkında bazı sorularım olacak.
elimdeki katalogda arazi vitesleri şöyle geçiyor, aynen yazıyorum:
2h (2wd yüksek oranlı)
4h (4wd yüksek oranlı)
4hlc (4wd yüksek oranlı merkezi diferansiyel kilitli)
4llc (4wd düşük oranlı merkezi diferansiyel kilitli)
şimdi ilk sorum sürekli 4 çeker olmayan bu araçta merkezi diferansiyel nasıl oluyor anlamadım. benim bildiğim sürekli 4 çeker olmayan araçlarda kardan milleri birbirine kitlenerek 4*4 pozisyona geçmektedir. bu durumda l200de orta diferansiyel nasıl oluyor anlayamadım.

2. sorum yine aynı katalogda ekipman özellikleri başlığı altında intense modelinde arka diferansiyel kilidi standart olarak geçiyor. ama bu kilit nasıl devreye giriyor. araç içinde ayrı bir kol yok acaba düğme vasıtasıyla mı kilitleniyor?

çoğu gelişmiş 4*4 arazi araçlarında bile bir arada sunulmayan orta ve arka diferansiyel kilidinin olması aslında şaşırtıcı. ama esas şaşırtıcı olan bu arabada orta diferansiyelin olması? yorumlarınızı bekliyorum.
selamlar
 

Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

arka dif kliti düğme vasıtası ile oluyor.
orta def kilidi ise 4 hlc ile gerçekleşiyor
 

Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

ergin61' Alıntı:
bu makina hakkında biraz araştırma yaptım hakkatten başarılı sınıfında tek olduğu şeyler 5. elektrikli cam en iyi sürtünme en iyi yaklaşma ve uzaklaşma açısı standart kilit 100 km kadar 4x4 e geçebilme 2.5 milyara +31 bg garantili 2007 şu anda 40 civarlarında sanırım biraz beklemek lazım
bu canavarların avrupa versiyonları 3.2 V6 GT asya yani japonya modelleri 3.5 V6 ,dakarda yarışanlar 4.0 V8.Türkiye'deki ise 2.5 v bile değil.sanırım bu model diğerleri gibi kısa sürmüyecek yani 1999 dan 2005 kadar değişen modeller.motor farklılığı önümüzdeki yıllarda eklenecek en azından 3.2 v6 güzel bi seçenek youtube deki videoları izlerseniz bunu görürsünüz
 



Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

aynı yerde üretiliyorsa yada aynı yerden sevk ediliyorsa özel sipariş üzerine getirtebilirsiniz... yada avrupada var ise galeriler vasıtası ile gelebilir...
 

Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

karenin' Alıntı:
merhaba arkadaşlar uzun süreli 4*4 araç arayışımın sonunda yeni l200 pick upta karar kılmak üzereyim. ama l200'ün arazi vitesleri hakkında bazı sorularım olacak.
elimdeki katalogda arazi vitesleri şöyle geçiyor, aynen yazıyorum:
2h (2wd yüksek oranlı)
4h (4wd yüksek oranlı)
4hlc (4wd yüksek oranlı merkezi diferansiyel kilitli)
4llc (4wd düşük oranlı merkezi diferansiyel kilitli)
şimdi ilk sorum sürekli 4 çeker olmayan bu araçta merkezi diferansiyel nasıl oluyor anlamadım. benim bildiğim sürekli 4 çeker olmayan araçlarda kardan milleri birbirine kitlenerek 4*4 pozisyona geçmektedir. bu durumda l200de orta diferansiyel nasıl oluyor anlayamadım.

2. sorum yine aynı katalogda ekipman özellikleri başlığı altında intense modelinde arka diferansiyel kilidi standart olarak geçiyor. ama bu kilit nasıl devreye giriyor. araç içinde ayrı bir kol yok acaba düğme vasıtasıyla mı kilitleniyor?

çoğu gelişmiş 4*4 arazi araçlarında bile bir arada sunulmayan orta ve arka diferansiyel kilidinin olması aslında şaşırtıcı. ama esas şaşırtıcı olan bu arabada orta diferansiyelin olması? yorumlarınızı bekliyorum.
selamlar

Orta difrensiyel kilidi HLCde devreye giriyor, LLCye atınca da aynı sekilde.

Turkiyede her ne kadar ATSC (ne oldugunu anlayamadım. aracı satan ya da servisini yapanlar da pek bilmiyor)'li araclar ragbet gorse de, ben arkayı istedigimde kilitlemeyi tercih ettim.

Atsc olan ve olmayan araclarda bir dugme var. Birinde ATSCyi devreye alıyorsunuz ya da kapatıyorsunuz (Intense), digerinde arkayı istediginizde kilitliyorsunuz (arka cam siyah olmayan).

Bu arac, gercek bir offroadcu. d-max veya navara ile kıyaslamamalı, hatta yasıtı dort cekerlerle hic karsılastırılmamalı... Forumda 2007 sonrası modelde becerikli bir ofrroad aracı goremedim... Jimny belki.. :smiley:
 

Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

semuca' Alıntı:
Orta difrensiyel kilidi HLCde devreye giriyor, LLCye atınca da aynı sekilde.

Turkiyede her ne kadar ATSC (ne oldugunu anlayamadım. aracı satan ya da servisini yapanlar da pek bilmiyor)'li araclar ragbet gorse de, ben arkayı istedigimde kilitlemeyi tercih ettim.

Atsc olan ve olmayan araclarda bir dugme var. Birinde ATSCyi devreye alıyorsunuz ya da kapatıyorsunuz (Intense), digerinde arkayı istediginizde kilitliyorsunuz (arka cam siyah olmayan).

Bu arac, gercek bir offroadcu. d-max veya navara ile kıyaslamamalı, hatta yasıtı dort cekerlerle hic karsılastırılmamalı... Forumda 2007 sonrası modelde becerikli bir ofrroad aracı goremedim... Jimny belki.. :smiley:

Bu arada, ATSC olan araclarda sol taraftaki dugme uzerinde kayan bir araba resmi, arka kilit istendiginde olanlarda R/D lock diye diye bir dugme var.

L200 Bagajında bi jimny de iyi fikir... :smiley:
 

Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

Geçen hafta sonu pazar günü ördek avına gittim.Akşehir gölünün doğaya ve insan oğluna karşı koyamayıp kuruyan ve sadece 2-3 futbol sahası büyüklüğünde kalan su havzasına ve sazlığına.kar yağışı ve yağmur yağışı ile kuruyan göl zemini hayli kaygan ,yapışkan ve bir okadar da yumuşaktı.Yürümekte zorluk çekilen yani bot ile bastığınızda neredeyse botun ayağınızdan cıkacağı bir zeminde hiç bir değişiklik yapmadığım ,standart aracım ile neredeyse gölün tam ortasında ki kalan son su birikintilerine kadar gittim.
Aracımı cok seviyorum
 

Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

dün aracımdaki ağırlığı azaltmak için ve aynı zamanda zıplamayıda yok etmek için makaslardaki orta yaprak yayları aldırdım.
zıplamayı sorun eden arkadaşlar eğer fazla yük atmıyorsanız tavsiye ederim.
 



Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

L200 lerde mazot donması gibi bir sorun olan varsa. Servise ruhsat fotokopisi vererek temsadan onaylandıktan sonra mazot ısıtmasını ücretsiz olarak aracınıza uygulayacaklarmış bilginize ....
aynı zamanda makaslardan gelen sesler vardı arkadaşlar onlar içinde aparatlar gelmiş tabiki ücretsizmiş
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,679
Mesajlar
1,522,099
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst