mercedes van dan cikma 711 113 super sanziman ! birinci vites 6.1, yani karinca, yani tirmanma icin coooook guclu.. besinci vites ise uzun yol icin yeterince uzun.
en guzel tarafi bu sanzimanin nedir...?? bu saziman ile en uyumlu lastik 33 bu da ne demek... G gercek lastigine kavusmus olur !! ;D
mercedes van dan cikma 711 113 super sanziman ! birinci vites 6.1, yani karinca, yani tirmanma icin coooook guclu.. besinci vites ise uzun yol icin yeterince uzun.
en guzel tarafi bu sanzimanin nedir...?? bu saziman ile en uyumlu lastik 33 bu da ne demek... G gercek lastigine kavusmus olur !! ;D
Vay be Hüseyin.Demek birinci vites 6,1 , karınca ha ?
Unimogda aynı vitesin oranı ise 112.87 ;D
Ayıp olmasın diye karınca şanzııman oranlarını hiç yazmıyorum.
mercedes van dan cikma 711 113 super sanziman ! birinci vites 6.1, yani karinca, yani tirmanma icin coooook guclu.. besinci vites ise uzun yol icin yeterince uzun.
en guzel tarafi bu sanzimanin nedir...?? bu saziman ile en uyumlu lastik 33 bu da ne demek... G gercek lastigine kavusmus olur !! ;D
Benzworld isimli forumda bahesttiğiniz şanzıman için 1.vitesli oranı 4,69 olarak veriyorlar, 6,15 olan 711 116 olmasın?
Ayrıca 711 113 için 1 vites dişlisinin helissel değil düz dişli olduğu, bu dişlide senkromeç olmadığı bu sebeple 2 den 1 'e çift debriyaj ile geçmekten bahsediyorlardı. İngilzcem çok iyi değil, yanlış mı anladım bilmiyorum. Bu bilgilerin doğruluğunu teyit etmek amacıyla bölümün duayeni olarak zat-ı alinizin engin tecrübesine danışmak istiyorum.
Ayrıca 711 113 için 1 vites dişlisinin helissel değil düz dişli olduğu, bu dişlide senkromeç olmadığı bu sebeple 2 den 1 'e çift debriyaj ile geçmekten bahsediyorlardı. İngilzcem çok iyi değil, yanlış mı anladım bilmiyorum. Bu bilgilerin doğruluğunu teyit etmek amacıyla bölümün duayeni olarak zat-ı alinizin engin tecrübesine danışmak istiyorum.
[/quote]
Dişli yapısı konusunda bir fikrimiz varmı ? Bir arkadaşda 711 113 şanzıman var, alıp almama konusunda kararsızım.
selam osman. sanzimanin fiyati uygunsa al ! bence ikinciden birinciye gecis yapmak cok da onemli konu degil... zaten o gibi durumlarda hayli yavas seyir oldugu icin
double cluth yapmak gayet basit bir olay,bence.