Lifreelander 2 Gaz Yemiyor 90-100km Üzerine Çıkmıyor

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan azizkoroglu Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 11
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 3,395

azizkoroglu

Yeni Üye
Mesajlar
2
Tepkime Puanı
0
Merhaba,

2010 model 2.2 otomatik dizel Freelander 2 var. Araç belli hızın üzerine çıkmıyor, devir de 3'ü göremiyor. Araçta hiçbir ses, titreme, duman atma vs yok. Süreci size başından anlatacağım, umarım faydalı fikirler gelir.
Aracı yeni almıştım, bakımları vs düzenli yapılmış. Bir hafta kadar kullandım. Uzun yol gitmemiştim ama çevre yolunda sorunsuz 120-130 görüyordu. Daha sonra şehir dışına çıkmam gerekti, hıza hiç dikkat etmedim ama araç gidiyordu, hız sorunu yoktu. Bir yerde yol çalışmasına denk geldim, hız 50km düştü, yaklaşık 4-5 km bu hızla gittim. Sonrasında araç hız yememeye başladı. Kısıtlı motor performansı uyarı görünmeye başladı ekranda. Vaktim olamdığından mecbur yola devam edecektim. Bir ustayı aradım, muhtemelen turbo açmıyor, zorlamadan git dedi. Gittim geldim, sonrasında bir kaç ustaya gösterdim. Bir şey bulamadılar. Sonra bir usta buldum. Baktı etti, sorun bulamadı. Özellikle turboda ve katalitik konvektörde sorun olmadığını söyledi. Aracı cihaza bağladı, fan hatası veriyor, ama bu dediğin belirtileri vermez dedi. Hatayı sildiler, denediler, araç düzeldi. Bu kez, fan hatası turboyu kilitliyor olabilir, diye yorum yaptı. Araç düzelmişti. Kullan dene, sorun olursa tekrar bakarız dedi. Sonrasında aracı denedim, çok hız yapabileceğim bir yol yoktu, o nendenle 120-130 km civarı denedim, rahat gördü, sonrasında bir sorun da olmadı. Geçen gün çevre yoluna çıktım, 120-130 civarı görüp, ışıklarda durduktan sonra sorunsuz yine hız yapabildim. Bir yerde 150-160 hızlarını gördüm. Sonrasında ışıklardan durdum ve kalkıştan sonra sorun tekrar oluştu. Yine aynı uyarı ekrana geldi ve yine hız yemiyor. Sorun turbonun devreye girememesi. Ama sebebin ne olduğunu bilmiyoruz. Ustalar turboda sorun olmadığını söyledi hep. Sizler ne tavsiye edersiniz?

Teşekkürler herkese.
 

Merhaba,

2010 model 2.2 otomatik dizel Freelander 2 var. Araç belli hızın üzerine çıkmıyor, devir de 3'ü göremiyor. Araçta hiçbir ses, titreme, duman atma vs yok. Süreci size başından anlatacağım, umarım faydalı fikirler gelir.
Aracı yeni almıştım, bakımları vs düzenli yapılmış. Bir hafta kadar kullandım. Uzun yol gitmemiştim ama çevre yolunda sorunsuz 120-130 görüyordu. Daha sonra şehir dışına çıkmam gerekti, hıza hiç dikkat etmedim ama araç gidiyordu, hız sorunu yoktu. Bir yerde yol çalışmasına denk geldim, hız 50km düştü, yaklaşık 4-5 km bu hızla gittim. Sonrasında araç hız yememeye başladı. Kısıtlı motor performansı uyarı görünmeye başladı ekranda. Vaktim olamdığından mecbur yola devam edecektim. Bir ustayı aradım, muhtemelen turbo açmıyor, zorlamadan git dedi. Gittim geldim, sonrasında bir kaç ustaya gösterdim. Bir şey bulamadılar. Sonra bir usta buldum. Baktı etti, sorun bulamadı. Özellikle turboda ve katalitik konvektörde sorun olmadığını söyledi. Aracı cihaza bağladı, fan hatası veriyor, ama bu dediğin belirtileri vermez dedi. Hatayı sildiler, denediler, araç düzeldi. Bu kez, fan hatası turboyu kilitliyor olabilir, diye yorum yaptı. Araç düzelmişti. Kullan dene, sorun olursa tekrar bakarız dedi. Sonrasında aracı denedim, çok hız yapabileceğim bir yol yoktu, o nendenle 120-130 km civarı denedim, rahat gördü, sonrasında bir sorun da olmadı. Geçen gün çevre yoluna çıktım, 120-130 civarı görüp, ışıklarda durduktan sonra sorunsuz yine hız yapabildim. Bir yerde 150-160 hızlarını gördüm. Sonrasında ışıklardan durdum ve kalkıştan sonra sorun tekrar oluştu. Yine aynı uyarı ekrana geldi ve yine hız yemiyor. Sorun turbonun devreye girememesi. Ama sebebin ne olduğunu bilmiyoruz. Ustalar turboda sorun olmadığını söyledi hep. Sizler ne tavsiye edersiniz?

Teşekkürler herkese.
Merhaba

önce geçmiş olsun turbo wastegate actuator e baktırın turbocuya götürün
sonucu yazarsanız sevinirim
 

Merhaba,

2010 model 2.2 otomatik dizel Freelander 2 var. Araç belli hızın üzerine çıkmıyor, devir de 3'ü göremiyor. Araçta hiçbir ses, titreme, duman atma vs yok. Süreci size başından anlatacağım, umarım faydalı fikirler gelir.
Aracı yeni almıştım, bakımları vs düzenli yapılmış. Bir hafta kadar kullandım. Uzun yol gitmemiştim ama çevre yolunda sorunsuz 120-130 görüyordu. Daha sonra şehir dışına çıkmam gerekti, hıza hiç dikkat etmedim ama araç gidiyordu, hız sorunu yoktu. Bir yerde yol çalışmasına denk geldim, hız 50km düştü, yaklaşık 4-5 km bu hızla gittim. Sonrasında araç hız yememeye başladı. Kısıtlı motor performansı uyarı görünmeye başladı ekranda. Vaktim olamdığından mecbur yola devam edecektim. Bir ustayı aradım, muhtemelen turbo açmıyor, zorlamadan git dedi. Gittim geldim, sonrasında bir kaç ustaya gösterdim. Bir şey bulamadılar. Sonra bir usta buldum. Baktı etti, sorun bulamadı. Özellikle turboda ve katalitik konvektörde sorun olmadığını söyledi. Aracı cihaza bağladı, fan hatası veriyor, ama bu dediğin belirtileri vermez dedi. Hatayı sildiler, denediler, araç düzeldi. Bu kez, fan hatası turboyu kilitliyor olabilir, diye yorum yaptı. Araç düzelmişti. Kullan dene, sorun olursa tekrar bakarız dedi. Sonrasında aracı denedim, çok hız yapabileceğim bir yol yoktu, o nendenle 120-130 km civarı denedim, rahat gördü, sonrasında bir sorun da olmadı. Geçen gün çevre yoluna çıktım, 120-130 civarı görüp, ışıklarda durduktan sonra sorunsuz yine hız yapabildim. Bir yerde 150-160 hızlarını gördüm. Sonrasında ışıklardan durdum ve kalkıştan sonra sorun tekrar oluştu. Yine aynı uyarı ekrana geldi ve yine hız yemiyor. Sorun turbonun devreye girememesi. Ama sebebin ne olduğunu bilmiyoruz. Ustalar turboda sorun olmadığını söyledi hep. Sizler ne tavsiye edersiniz?

Teşekkürler herkese.
Merhaba,

Öncelikle geçmiş olsun.

Anlattıklarınız turbo problemi gibi duruyor ama eğer turboda ve wastegate'te problem yok denildiyse, basınç sensörlerinde bir problem olabilir. Özellikle düzensiz bir şekilde bu problemi yaşıyor olmanız benim aklıma bu ihtimali getirdi. Eğer ilerleyen zamanlarda da problem artıp, aracı kısıtlı performans moduna alırsa büyük ihtimalle turbo ve elemanlarıyla alakalı olduğundan emin olabilrisiniz.

Düşük bir ihtimal olsa da tork konvertörü problemi de aklıma geliyor. Özellikle yabancı forumlarda çok denk geldiğim bir problemdi aracın 130 120 kmh gibi hızlarda ivmelenmeyi kesip sabit hızla devam etmesi. Bunun için de servisinizle ya da güvendiğiniz bir otomatik şanzıman tamircisinden fikir alabilirsiniz, tespiti kolaydır.

Umarım sorun kolay ve düşük maliyetlerle çözülür. Sonucu paylaşırsanız bizim için de tecrübe olur.
 

Merhaba,

Öncelikle geçmiş olsun.

Anlattıklarınız turbo problemi gibi duruyor ama eğer turboda ve wastegate'te problem yok denildiyse, basınç sensörlerinde bir problem olabilir. Özellikle düzensiz bir şekilde bu problemi yaşıyor olmanız benim aklıma bu ihtimali getirdi. Eğer ilerleyen zamanlarda da problem artıp, aracı kısıtlı performans moduna alırsa büyük ihtimalle turbo ve elemanlarıyla alakalı olduğundan emin olabilrisiniz.

Düşük bir ihtimal olsa da tork konvertörü problemi de aklıma geliyor. Özellikle yabancı forumlarda çok denk geldiğim bir problemdi aracın 130 120 kmh gibi hızlarda ivmelenmeyi kesip sabit hızla devam etmesi. Bunun için de servisinizle ya da güvendiğiniz bir otomatik şanzıman tamircisinden fikir alabilirsiniz, tespiti kolaydır.

Umarım sorun kolay ve düşük maliyetlerle çözülür. Sonucu paylaşırsanız bizim için de tecrübe olur.
Sonuç ne acaba ?
 

Merhaba

önce geçmiş olsun turbo wastegate actuator e baktırın turbocuya götürün
sonucu yazarsanız sevinirim
Geç cevabım için kusura bakmayın.
Sizin tavsiyeniz için de teşekkür ederim.
Birkaç yere gösterdim turbodan olmadığını söylediler, ama bulamadılar da.
Merhaba,

2010 model 2.2 otomatik dizel Freelander 2 var. Araç belli hızın üzerine çıkmıyor, devir de 3'ü göremiyor. Araçta hiçbir ses, titreme, duman atma vs yok. Süreci size başından anlatacağım, umarım faydalı fikirler gelir.
Aracı yeni almıştım, bakımları vs düzenli yapılmış. Bir hafta kadar kullandım. Uzun yol gitmemiştim ama çevre yolunda sorunsuz 120-130 görüyordu. Daha sonra şehir dışına çıkmam gerekti, hıza hiç dikkat etmedim ama araç gidiyordu, hız sorunu yoktu. Bir yerde yol çalışmasına denk geldim, hız 50km düştü, yaklaşık 4-5 km bu hızla gittim. Sonrasında araç hız yememeye başladı. Kısıtlı motor performansı uyarı görünmeye başladı ekranda. Vaktim olamdığından mecbur yola devam edecektim. Bir ustayı aradım, muhtemelen turbo açmıyor, zorlamadan git dedi. Gittim geldim, sonrasında bir kaç ustaya gösterdim. Bir şey bulamadılar. Sonra bir usta buldum. Baktı etti, sorun bulamadı. Özellikle turboda ve katalitik konvektörde sorun olmadığını söyledi. Aracı cihaza bağladı, fan hatası veriyor, ama bu dediğin belirtileri vermez dedi. Hatayı sildiler, denediler, araç düzeldi. Bu kez, fan hatası turboyu kilitliyor olabilir, diye yorum yaptı. Araç düzelmişti. Kullan dene, sorun olursa tekrar bakarız dedi. Sonrasında aracı denedim, çok hız yapabileceğim bir yol yoktu, o nendenle 120-130 km civarı denedim, rahat gördü, sonrasında bir sorun da olmadı. Geçen gün çevre yoluna çıktım, 120-130 civarı görüp, ışıklarda durduktan sonra sorunsuz yine hız yapabildim. Bir yerde 150-160 hızlarını gördüm. Sonrasında ışıklardan durdum ve kalkıştan sonra sorun tekrar oluştu. Yine aynı uyarı ekrana geldi ve yine hız yemiyor. Sorun turbonun devreye girememesi. Ama sebebin ne olduğunu bilmiyoruz. Ustalar turboda sorun olmadığını söyledi hep. Sizler ne tavsiye edersiniz?

Teşekkürler herkese.
Herkese toplu cevap olsun diye böyle yazayım dedim.
Öncelikle cevaplarınız için teşekkür ederim.
Sorun tam çözülmedi ama bilgilendirmek istedim.
Paylaşımda bahsettiğim gibi araç hala belli hızı geçince performans kısıtlanıyor.
Ayrıca bir kere de yüksek hız olmadan, kalkışta motora ani yüklemede verdi bu hatayı.
Benim elimde Thinkcar diagnostik cihazı var. Çok fonksiyonlu bir şey değil. Motor performansı kısıtlanması uyarısı verdiğinde onu araca bağlayıp arama yapıyorum. Arıza bulamıyor. Ama hata temizleme ekranını açıp, hataları temize dediğimde, egzos/emisyon bağlantılı hatalar temizlensin mi diye soruyor. Ben de onaylayıp, temizliyorum. Sorun düzeliyor. Birkaç kere hususi yüksek hız yapıp sonrasında performans hatası verdirip bunu denedim, hepsinde de düzeldi. Şuan egr beya benzeri bir şey diye düşünüyorum. Sakaryada 4-5 yere gittim. Hususi jip çalışan, amerikan çalışan vs yerlere gittim, hiçbirisi bakmadı ya da bakmak istemediler. Şimdi tanıdık bir yerde egr iptal ettirip öyle deneyeceğim, bakalım ne olacak. Kocaelide bildiğiniz usta varsa göstermek isterim. Sakaryada yağ filtre vs değişimine bile girmek istemiyor adamlar. Herkes ezberlediği kolayına gelen işleri yapıyor anladığım kadarıyla. Şu EGR bi deneyeyim, yine yazarım buraya.
Görüşmek üzere.
 



Geç cevabım için kusura bakmayın.
Sizin tavsiyeniz için de teşekkür ederim.
Birkaç yere gösterdim turbodan olmadığını söylediler, ama bulamadılar da.

Herkese toplu cevap olsun diye böyle yazayım dedim.
Öncelikle cevaplarınız için teşekkür ederim.
Sorun tam çözülmedi ama bilgilendirmek istedim.
Paylaşımda bahsettiğim gibi araç hala belli hızı geçince performans kısıtlanıyor.
Ayrıca bir kere de yüksek hız olmadan, kalkışta motora ani yüklemede verdi bu hatayı.
Benim elimde Thinkcar diagnostik cihazı var. Çok fonksiyonlu bir şey değil. Motor performansı kısıtlanması uyarısı verdiğinde onu araca bağlayıp arama yapıyorum. Arıza bulamıyor. Ama hata temizleme ekranını açıp, hataları temize dediğimde, egzos/emisyon bağlantılı hatalar temizlensin mi diye soruyor. Ben de onaylayıp, temizliyorum. Sorun düzeliyor. Birkaç kere hususi yüksek hız yapıp sonrasında performans hatası verdirip bunu denedim, hepsinde de düzeldi. Şuan egr beya benzeri bir şey diye düşünüyorum. Sakaryada 4-5 yere gittim. Hususi jip çalışan, amerikan çalışan vs yerlere gittim, hiçbirisi bakmadı ya da bakmak istemediler. Şimdi tanıdık bir yerde egr iptal ettirip öyle deneyeceğim, bakalım ne olacak. Kocaelide bildiğiniz usta varsa göstermek isterim. Sakaryada yağ filtre vs değişimine bile girmek istemiyor adamlar. Herkes ezberlediği kolayına gelen işleri yapıyor anladığım kadarıyla. Şu EGR bi deneyeyim, yine yazarım buraya.
Görüşmek üzere.
Aynı sorunu yaşadım ama ben çözdüm ve paylaşıyorum.. öncelikle araç gidiyor uçuyor kaçıyor ama ne zaman trafiğe girsem 1 saat kalsam dur kalkta sonrası aynı sizin yaşadığınız sorunu yaşadım. Tabiki bulamadım arıza yok cihaza takıyoruz yok. Arabayı kapatıp 1 saat sonr açıyorum araç normale dönüyor ama ne zmn trafik ozmn gaz yememe ibre yükselmiyor 80 km yukarı çıkmıyor.
Uzun lafın kısası motora bi yazılım attım ve biri dediki mazot filtresini degistir eğer yan sanayi yada eskiyse şişme yapar dedi onu da orijinali ile degistirdim. Ve final bunlar yapıldıktan sonra ilk defa hardcore bı trafiğe girdim köprü trafiği Şişli'den Anadolu yakasına iş çıkışı 2 saatde geçtik cehennem gibiydi sonuç yol bı yerde açıldı ve o annn bı bastım araba nerdeyse on kaldiracak şahlandı resmen ve sorunda çözülmüş oldu. Umarım işinize yarar
 

Geç cevabım için kusura bakmayın.
Sizin tavsiyeniz için de teşekkür ederim.
Birkaç yere gösterdim turbodan olmadığını söylediler, ama bulamadılar da.

Herkese toplu cevap olsun diye böyle yazayım dedim.
Öncelikle cevaplarınız için teşekkür ederim.
Sorun tam çözülmedi ama bilgilendirmek istedim.
Paylaşımda bahsettiğim gibi araç hala belli hızı geçince performans kısıtlanıyor.
Ayrıca bir kere de yüksek hız olmadan, kalkışta motora ani yüklemede verdi bu hatayı.
Benim elimde Thinkcar diagnostik cihazı var. Çok fonksiyonlu bir şey değil. Motor performansı kısıtlanması uyarısı verdiğinde onu araca bağlayıp arama yapıyorum. Arıza bulamıyor. Ama hata temizleme ekranını açıp, hataları temize dediğimde, egzos/emisyon bağlantılı hatalar temizlensin mi diye soruyor. Ben de onaylayıp, temizliyorum. Sorun düzeliyor. Birkaç kere hususi yüksek hız yapıp sonrasında performans hatası verdirip bunu denedim, hepsinde de düzeldi. Şuan egr beya benzeri bir şey diye düşünüyorum. Sakaryada 4-5 yere gittim. Hususi jip çalışan, amerikan çalışan vs yerlere gittim, hiçbirisi bakmadı ya da bakmak istemediler. Şimdi tanıdık bir yerde egr iptal ettirip öyle deneyeceğim, bakalım ne olacak. Kocaelide bildiğiniz usta varsa göstermek isterim. Sakaryada yağ filtre vs değişimine bile girmek istemiyor adamlar. Herkes ezberlediği kolayına gelen işleri yapıyor anladığım kadarıyla. Şu EGR bi deneyeyim, yine yazarım buraya.
Görüşmek üzere.
Merhabalar,

Cevabınız için çok teşekkürler. Şimdi daha net duruyor tablo gerçekten. Özellikle kalkışlardaki yüklenme ile gaz kesme durumu çok büyük ihtimalle EGR'den kaynaklanıyordur tahmin ettiğiniz gibi. (egr olmadığı kesinleşirse de tork konvertörüne odaklanabilirsiniz) EGR takılı kaldığında eğer çok işlevini yitirmemişse, çok kirlenmemişse, aracı durdurup tekrar çalıştırdığınızda kısa sürekli de olsa düzelme gösterir. sonra tekrar aynı duruma gelir. arıza ilerledikçe de direkt olarak gaz kesmeye girer. yıllar önce başka bir aracımda aracı tekrar çalıştıra çalıştıra şehirler arası yolculuk yapmak eziyetine katlanmıştım. size tavsiyem güvenilir bir servise gidip ilk etapta egr'yi temizletmeniz ya da sağlam bir egr ile deneme yapmanız. Kocaeli civarında land ustası maalesef bilmiyorum ama istanbul anadolu yakasında çok iyi servisler bulabilirsiniz. benim 3 adresim var istanbulda, hepsine de güvenle bırakabilirim aracımı. isimlerini isterseniz mesaj olarak gönderebilirim.

Durum hakkında yine paylaşımlarda bulunursanız çok seviniriz. Kolaylıklar dilerim.
 

Geç cevabım için kusura bakmayın.
Sizin tavsiyeniz için de teşekkür ederim.
Birkaç yere gösterdim turbodan olmadığını söylediler, ama bulamadılar da.

Herkese toplu cevap olsun diye böyle yazayım dedim.
Öncelikle cevaplarınız için teşekkür ederim.
Sorun tam çözülmedi ama bilgilendirmek istedim.
Paylaşımda bahsettiğim gibi araç hala belli hızı geçince performans kısıtlanıyor.
Ayrıca bir kere de yüksek hız olmadan, kalkışta motora ani yüklemede verdi bu hatayı.
Benim elimde Thinkcar diagnostik cihazı var. Çok fonksiyonlu bir şey değil. Motor performansı kısıtlanması uyarısı verdiğinde onu araca bağlayıp arama yapıyorum. Arıza bulamıyor. Ama hata temizleme ekranını açıp, hataları temize dediğimde, egzos/emisyon bağlantılı hatalar temizlensin mi diye soruyor. Ben de onaylayıp, temizliyorum. Sorun düzeliyor. Birkaç kere hususi yüksek hız yapıp sonrasında performans hatası verdirip bunu denedim, hepsinde de düzeldi. Şuan egr beya benzeri bir şey diye düşünüyorum. Sakaryada 4-5 yere gittim. Hususi jip çalışan, amerikan çalışan vs yerlere gittim, hiçbirisi bakmadı ya da bakmak istemediler. Şimdi tanıdık bir yerde egr iptal ettirip öyle deneyeceğim, bakalım ne olacak. Kocaelide bildiğiniz usta varsa göstermek isterim. Sakaryada yağ filtre vs değişimine bile girmek istemiyor adamlar. Herkes ezberlediği kolayına gelen işleri yapıyor anladığım kadarıyla. Şu EGR bi deneyeyim, yine yazarım buraya.
Görüşmek üzere.
Tavsiyem Karasu da Derviş ustamız var Land Rover de uzmandır haberleşip uğramanızı tavsiye ederim ,kesin ve güvenilir sonuç alırsınız
 


Merhabalar,

Cevabınız için çok teşekkürler. Şimdi daha net duruyor tablo gerçekten. Özellikle kalkışlardaki yüklenme ile gaz kesme durumu çok büyük ihtimalle EGR'den kaynaklanıyordur tahmin ettiğiniz gibi. (egr olmadığı kesinleşirse de tork konvertörüne odaklanabilirsiniz) EGR takılı kaldığında eğer çok işlevini yitirmemişse, çok kirlenmemişse, aracı durdurup tekrar çalıştırdığınızda kısa sürekli de olsa düzelme gösterir. sonra tekrar aynı duruma gelir. arıza ilerledikçe de direkt olarak gaz kesmeye girer. yıllar önce başka bir aracımda aracı tekrar çalıştıra çalıştıra şehirler arası yolculuk yapmak eziyetine katlanmıştım. size tavsiyem güvenilir bir servise gidip ilk etapta egr'yi temizletmeniz ya da sağlam bir egr ile deneme yapmanız. Kocaeli civarında land ustası maalesef bilmiyorum ama istanbul anadolu yakasında çok iyi servisler bulabilirsiniz. benim 3 adresim var istanbulda, hepsine de güvenle bırakabilirim aracımı. isimlerini isterseniz mesaj olarak gönderebilirim.

Durum hakkında yine paylaşımlarda bulunursanız çok seviniriz. Kolaylıklar dilerim.
Merhaba, İstanbul daki ustalarınız hangisi acaba? ben de 2-3 yere gittim ama maalesef hepsi farklı...
 



Merhaba, İstanbul daki ustalarınız hangisi acaba? ben de 2-3 yere gittim ama maalesef hepsi farklı...
Merhaba, maslak oto sanayide anıl oto'yu öneririm. farklı adreslere de gittiğim oldu, anıl oto'nun duruma göre diğer servislerden biraz daha yukarıda verdiği onarım ücretleri de oldu ama genel olarak hep iş önünde sonunda anıl oto'nun dediği noktaya çıktı, en baştan o yola girmediğim için totalde ben daha çok ödemek zorunda kaldım. sağlam iş yaparlar, arkasında da dururlar, en azından benim tecrübelerim bu yönde oldu hep. gönül rahatlığıyla önerebilirim.

Unutmadan yazayım, anadolu yakasında da premium oto vardır maltepe'de, daha önceden işime yakın olduğu için kendilerine gitmişliğim vardır birkaç kez. eski bir yetkili servis ustasının tavsiyesi ile ismini öğrenmiştim, kendi ustaları da yetkili servis çıkışlı diye biliyorum.
 
Son düzenleme:

Merhaba, maslak oto sanayide anıl oto'yu öneririm. farklı adreslere de gittiğim oldu, anıl oto'nun duruma göre diğer servislerden biraz daha yukarıda verdiği onarım ücretleri de oldu ama genel olarak hep iş önünde sonunda anıl oto'nun dediği noktaya çıktı, en baştan o yola girmediğim için totalde ben daha çok ödemek zorunda kaldım. sağlam iş yaparlar, arkasında da dururlar, en azından benim tecrübelerim bu yönde oldu hep. gönül rahatlığıyla önerebilirim.

Unutmadan yazayım, anadolu yakasında da premium oto vardır maltepe'de, daha önceden işime yakın olduğu için kendilerine gitmişliğim vardır birkaç kez. eski bir yetkili servis ustasının tavsiyesi ile ismini öğrenmiştim, kendi ustaları da yetkili servis çıkışlı diye biliyorum.
teşekkürler, Anıl oto maslak ı ziyaret edeceğim.

aracımı ilk aldığımda premium oto ya gittim, yetkili servis teknik oto ya yakın fiyata çıktım diim gersini siz düşünün... yapılan da bakım ve 4 disk balata değişimi...
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,670
Mesajlar
1,521,942
Kayıtlı Üye Sayımız
166,525
Kaydolan Son Üyemiz
ibissyusuf

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst