Berq
Ana Kamp
Ynt: Liberty Renegade Crd - 2005
gayet uygun fiyat. güle güle kullanın.
bir foto da koysanız güzel olur bence
gayet uygun fiyat. güle güle kullanın.
bir foto da koysanız güzel olur bence
Berq' Alıntı:4. Son olarak ise yukarıda anlattığımız EGR’yi iptal edeceğiz. Bunu ise EGR’nin devreye girmesini kontrol eden MAF sensörünü yerinden sökerek gerekleştireceğiz. Burada 2002-2005 model araç sahipleri daha şanslı çünkü bu araçlarda MAF’ın sökülmesi motor arıza ışığı yakmıyor. Ancak benim de sahibi olduğum 2005-2007 araçlarda arıza ışığı yakıyor. Arıza ışığı yakması araçla ilgili bir problem oluşturmuyor ancak olası başka motor arıza uyarılarını farketmemizi engelliyor. Arıza ışığını engellemenin yolu ise CRD’ler için geliştirilmiş yazılımlarla mümkün oluyor. Amerikada bir kısım kullanıcı bu yazılımları kullanırken bir kısmı da arıza ışığı yanarak araçlarını kullanıyor.
Berq' Alıntı:Öncelikle geçmiş olsun diyeyim, yeni aldığınız aracın bu kadar sorunlu çıkması gerçekten büyük talihsizlik.
ben aracı alalı tam 4ay oldu, bugüne kadar iki kere marşa basmama gerek kalmadı, o derece problemsiz geçti.
Ancak ikinci el 130binde ve 9 yaşında bir araç bu, yarın şanzımanı veya motoru elime alabilirim, bunun da garantisi yok tabi.
Triger işi önemli, onu da aradan çıkmarmanız isabet olmuş. Amerika'da CRD'ler için triger değişimini 100bin milde yapıyorlar, yani 165.000km. ancak Türkiye'de 125bin civarında öneriyorlar.
Bu konuda bahsettiğim performans-yakıt iyileştirmelerini yaz aylarına bıraktım. Şimdilik sadece görsel iyileştirmelere yöneldim. Havalar güzelleştikçe ilk iş olarak EGR iptalini deneyeceğim, çünkü uygulaması çok kolay. Bir soketi söküyorsun EGR iptal oluyor. Akabinde MAP sensör temizliği, turbo hortumlarının temizliği veya değişimini yapacağım. Son olarak da CCV hortumu modifikasyonu düşünüyorum. İşlemleri ve sonuçları muhakkak bildireceğim buradan.
Son mesajımda belirttiğim sürpriz uygulamam sticker uygulamasıydı. "military themed jeep" veya "army themed jeep" olarak google'da aratırsanız bolca örneğine rastlayacağınız bir uygulama. Fazla abartmadan ben de nacizane bişeyler yaptım, şahsen çok hoşuma gitti.
Ayrıca internetten aldığım 50TL'lik tavan barlarını da biraz modifikasyonla monte ettim. Bunlar da fena olmadı ama biraz daha kalın ve kaliteli barlar şart. Orta vadede bunları daha iyi olanlara değiştirmeyi düşünüyorum.
Aracımın son hali budur.
siz bu değere egr valfi ni iptal ederek mi ulaştınızsonmez.isak' Alıntı:arkadaşlar merhaba,
EGR ile ilgili yazı gerçekten çok bilgilendirici oldu. elinize sağlık. Bu uygulamayı aracında deneyen var mı?
90km sabit hızla 200km sonunda yol bilgisayarının verisi resimdeki gibi EGR iptali daha da düşer mi
iyimişHomer' Alıntı:Ben bu değeri benzinciden sonra eve giden yokuşta görebiliyorum ancak
Şaka bir yana 110-120 bandında 8.8-9.0 yakan aracım 90 ile bu değeri yakalayabilir mi?
İlk fırsatta 90 sabit ile biraz yol yapalım.
Mayıs ayında araç muayenemden sonra tüm bu iyileştirmeleri sırayla deneyeceğim.