Berq
Ana Kamp
Ynt: Liberty Limited 2.8 Crd İle Aranızdayım
Herkese Selam,
Ben de geçen hafta 2005 model 125binde bir Renegade CRD ile aranıza katıldım. Almadan önce yabancı forumlarda çok araştırma yaptım. Özellikle VM Motori motordan çok korkuyordum ancak araştırmalarımdan iyi bakıldığında sesli ama uzun ömürlü bir motor olduğunu ve CRD'lerde benzinlilerin 4 ilerisinin aksine 5ileri otomatik şanz. kullanıldığını öğrenince almaya karar verdim.
Sadece 2005 ve 2006 model Renegade ve Trail Rated modellerde bulunan düz kaput (flat hood) bana çok daha hoş ve wrangler rubiconvari göründüğü için biraz aradım ama sonunda içime sinen bir araç buldum.
Araziye hiç çıkmayacak olmama rağmen Renegade'lerin plastik vidalı çamurlukları, şık 5kollu füme 16 inç jantları, alüminyum yan basamağı, tavan lambaları ve tampona entegre sis farları çok hoşuma gittiği için de tercihim renegade oldu.
Bir haftalık kullanımıma gelirsek beklentilerimin çok üzerinde memnunum diyebilirim. 2010 model 2.0 dizel otomatik mondeo kullanan biri olarak performansı çok tatminkar. Motor söylendiği gibi çok sesli, yol sesi oldukça mevcut. Şimdilik şanzımanı çok beğendim, beklediğimden çok daha az sarsıntılı.
Bir de belki benim araca özgü birşey de olabilir bilemiyorum ancak aracın trimlerinden neredeyse hiç ses gelmiyor. Kapılar neredeyse alman arabası edasıyla tok bir sesle kapanıyor. Bu 8 yıllık bir amerikandan hiç beklemediğim birşeydi, özellikle bu durum çok memnun etti beni. Süspansiyonlardan da hiç garip sesler duymadım şu ana kadar, ama dediğim gibi hep otoban ve asfaltta kullandım aracı.
Yakıta gelirsek 500km lik ortalama tüketimim 11.6lt. Bunun 200km'si otoban, kalanı şehiriçi-e5 karma. Ama çok dikkatli kullandığımı da belirtmek isterim. Trafiğe girince yakıt uçup gidiyor durduramıyorsunuz bunu da belirteyim. 14litrelere kadar çıkıyor tüketim sıkışık trafikte.
Herkese Selam,
Ben de geçen hafta 2005 model 125binde bir Renegade CRD ile aranıza katıldım. Almadan önce yabancı forumlarda çok araştırma yaptım. Özellikle VM Motori motordan çok korkuyordum ancak araştırmalarımdan iyi bakıldığında sesli ama uzun ömürlü bir motor olduğunu ve CRD'lerde benzinlilerin 4 ilerisinin aksine 5ileri otomatik şanz. kullanıldığını öğrenince almaya karar verdim.
Sadece 2005 ve 2006 model Renegade ve Trail Rated modellerde bulunan düz kaput (flat hood) bana çok daha hoş ve wrangler rubiconvari göründüğü için biraz aradım ama sonunda içime sinen bir araç buldum.
Araziye hiç çıkmayacak olmama rağmen Renegade'lerin plastik vidalı çamurlukları, şık 5kollu füme 16 inç jantları, alüminyum yan basamağı, tavan lambaları ve tampona entegre sis farları çok hoşuma gittiği için de tercihim renegade oldu.
Bir haftalık kullanımıma gelirsek beklentilerimin çok üzerinde memnunum diyebilirim. 2010 model 2.0 dizel otomatik mondeo kullanan biri olarak performansı çok tatminkar. Motor söylendiği gibi çok sesli, yol sesi oldukça mevcut. Şimdilik şanzımanı çok beğendim, beklediğimden çok daha az sarsıntılı.
Bir de belki benim araca özgü birşey de olabilir bilemiyorum ancak aracın trimlerinden neredeyse hiç ses gelmiyor. Kapılar neredeyse alman arabası edasıyla tok bir sesle kapanıyor. Bu 8 yıllık bir amerikandan hiç beklemediğim birşeydi, özellikle bu durum çok memnun etti beni. Süspansiyonlardan da hiç garip sesler duymadım şu ana kadar, ama dediğim gibi hep otoban ve asfaltta kullandım aracı.
Yakıta gelirsek 500km lik ortalama tüketimim 11.6lt. Bunun 200km'si otoban, kalanı şehiriçi-e5 karma. Ama çok dikkatli kullandığımı da belirtmek isterim. Trafiğe girince yakıt uçup gidiyor durduramıyorsunuz bunu da belirteyim. 14litrelere kadar çıkıyor tüketim sıkışık trafikte.