discovery-V8
A Clean Landrover is the Sign of Sick Mind
Ynt: Lastik Ebatlarına Göre Ayna Mahruti Oranları Tablosu
Uğurcum tam anlatamamışım, ana şanzımandan sonra arazi şanzımanı var, bu tablo ana şanzımandan çıkan oranı değiştirmeden ileten arazi şanzımanına sahip ve 5 vitesli olmayan araçlar için geçerli demek istedim.
5.6.7. vitesler artık kaç tane varsa son vites diyelim 1:1 oranında olmadığı için tablo dışı kalıyor.
Arazi şanzımanı 1:1 ana şanzımandan aldığını şaftlara dağıtmıyorsa ve dağıtım oranı kaçsa bu tablodaki değerleride o oranla çarpmak gerekiyor.
Ayrıca daha önce atlamışım unimog gibi cer dişlisi kullanan araçlarda ayrıca bu değerleri birde cer dişlisi oranıyla çarpmak gerekiyor.
Selamlar
Jeep34' Alıntı:Yavuz, ana şanzıman ilede ilişkili tabiiki. Senin araçta 3.54 ile 35'' kullanıyorsun, CJ de ise 3.54 33'' ile optimumu verir. 35'' lastiği çevirmek için CJ de 4.10 en sağlıklısı.
Bazı araçlarda ise, sanırım Suzuki Jimny de ayna mahruti seçeneğide yok. Onlar bu sorunları ana şanzıman oranlarını değiştirerek hallediyorlar.
Uğurcum tam anlatamamışım, ana şanzımandan sonra arazi şanzımanı var, bu tablo ana şanzımandan çıkan oranı değiştirmeden ileten arazi şanzımanına sahip ve 5 vitesli olmayan araçlar için geçerli demek istedim.
5.6.7. vitesler artık kaç tane varsa son vites diyelim 1:1 oranında olmadığı için tablo dışı kalıyor.
Arazi şanzımanı 1:1 ana şanzımandan aldığını şaftlara dağıtmıyorsa ve dağıtım oranı kaçsa bu tablodaki değerleride o oranla çarpmak gerekiyor.
Ayrıca daha önce atlamışım unimog gibi cer dişlisi kullanan araçlarda ayrıca bu değerleri birde cer dişlisi oranıyla çarpmak gerekiyor.
Selamlar