cemtascioglu
problem yok
Ynt: Land Rover 1999 - 2004 G4 Yapım Aşaması
.
.
cemtascioglu' Alıntı:ne olsun ıbrahım yedık sanzımanı turbunude yakmısız anlıycagın bu arac 220 beygır oldu sanzıman zayıf kadı su an takılan sanzıman cıkana gore 3 kat daha kuvetlı
cemtascioglu' Alıntı:ne olsun ıbrahım yedık sanzımanı turbunude yakmısız anlıycagın bu arac 220 beygır oldu sanzıman zayıf kadı su an takılan sanzıman cıkana gore 3 kat daha kuvetlı
cemtascioglu' Alıntı:araç chiplendi 135 beygır mınumun %30 arttı 135+27=162 ıntercoler mın %25arttı 162 + 42=203 bunlar mınumun degerler katologda yazan % ıntcoler %25 35 arası guc artısı chıplendıkten sonra arac 176 beygır oldu aslında ıntercoler ıle 220 beygır takabul edıyor ben yukarda mınumunu yazdım katalatık convektor ıptalı oda mın 3 ıla 5 beygır verır 220 ye rahat gelıyor rakam sımdı bırde turbo paylarını da arttıracam ozaman 250 yı yakalıyorsun onların hepsının kıtı var artı motor yapacagım zaman 2.8 cıkaran kıtte var ozaman daha fazla guc ve tork elde etmek mumkun egr de ıptal edıldı adılmıstı ama onunda kıtı vardı onuda taktım ondanda 3 ila 5 beygır alıyorsun yanı mın 220 suan max belkıde 230 da olabılır