Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bir pislik yapıp hortlatayım bu konuyu.
Kaner iki üç defa arabanın fotolarını istemiş. Görmek ve anlatmak istediği şey tam olarak şu aslında.
Siz sadece amortisör yükseltmesi yapıyorsunuz, bunun dışında bir parça kullanmıyorsunuz. Araç yükseliyor mu evet yükseliyor. Ama aşağıdaki bordo niva gibi, arka tekerlek öne doğru kaymış bir vaziyette. Bu yükseltmeye yükseltme denemez. Arabanın tüm dengesini ve tipini bozarsınız. Bunun sebebi de denge kollarının ve şaftın yükseltmeden dolayı kısa gelmesidir.
1 metrelik bir yükseltme yaptığınızı düşünürseniz bunu anlamak daha kolay olacaktır. Bir metre yükselince arka tekerlekler kupanın tam ortasında bir yere denk gelir!
İşte bu kayıklığı önlemek için yükseltme kiti kullanmak veya tüm denge kolları şaft vs. elden geçmesi lazım. Bir araba öyle bir kaç takozla yükseltilmez. Bakın sarı nivada kit kullanılmış denge ve fark bariz bir şekilde ortada.
Nacizane tavsiyem öyle 5-10 cmlik yükseltme işlerine girmeyin, lastiğiniz sürtüyordur 2 bilemedin 3 cm yükseltirsiniz ama arazi için 10 cm yükseltmek öyle kolay değil!