LADA NİVA TRAİLMASTER YÜKSELTME KİTİ 5CM

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan kaneruslu Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 21
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 39,306
Ynt: LADA NİVA TRAİLMASTER YÜKSELTME KİTİ 5CM

bahsettiğim açıklık ama öbür taraf daha tam basmadı biraz daha uzar

 

Ynt: LADA NİVA TRAİLMASTER YÜKSELTME KİTİ 5CM

araç yanınızdayken fotoğrafları görelim , aksları ve şaftları , bunun üzerinden yorum yapalım
 

Ynt: LADA NİVA TRAİLMASTER YÜKSELTME KİTİ 5CM

çalışama güzel işten anlamak lazım
 

Ynt: Lada Niva Trailmaster Yükseltme Kiti 5cm

hocam ne oldu bu işin sonu konu hortlarsa iyi olacak
 

Ynt: Lada Niva Trailmaster Yükseltme Kiti 5cm

resimli olarak paylaşırsan net olarak daha iyi anlayacagız 12 cm yükseltme mevzusunu
 



Ynt: Lada Niva Trailmaster Yükseltme Kiti 5cm

Bir pislik yapıp hortlatayım bu konuyu.
Kaner iki üç defa arabanın fotolarını istemiş. Görmek ve anlatmak istediği şey tam olarak şu aslında.
Siz sadece amortisör yükseltmesi yapıyorsunuz, bunun dışında bir parça kullanmıyorsunuz. Araç yükseliyor mu evet yükseliyor. Ama aşağıdaki bordo niva gibi, arka tekerlek öne doğru kaymış bir vaziyette. Bu yükseltmeye yükseltme denemez. Arabanın tüm dengesini ve tipini bozarsınız. Bunun sebebi de denge kollarının ve şaftın yükseltmeden dolayı kısa gelmesidir.
1 metrelik bir yükseltme yaptığınızı düşünürseniz bunu anlamak daha kolay olacaktır. Bir metre yükselince arka tekerlekler kupanın tam ortasında bir yere denk gelir!
İşte bu kayıklığı önlemek için yükseltme kiti kullanmak veya tüm denge kolları şaft vs. elden geçmesi lazım. Bir araba öyle bir kaç takozla yükseltilmez. Bakın sarı nivada kit kullanılmış denge ve fark bariz bir şekilde ortada.
Nacizane tavsiyem öyle 5-10 cmlik yükseltme işlerine girmeyin, lastiğiniz sürtüyordur 2 bilemedin 3 cm yükseltirsiniz ama arazi için 10 cm yükseltmek öyle kolay değil!