Lada Niva 4x4 Yenileştirme Ve Modifikasyon

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan kaneruslu Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 11
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 38,158







Ynt: Lada Niva 4x4 Yenileştirme Ve Modifikasyon

Kaner Bey Lada Niva araçlara yaptığınız dokunuşları ilgi ve hayranlıkla izliyorum.Bu araç da çok şık olmuş emeğinize sağlık. Soruma gelince böyle bir Lada Niva ile sizce 8.000 km. uzaktaki Moğolistan'a sorunsuzca gitmek olası mıdır?
Yoksa daha fazla modifikasyon ya da daha farklı bir araç mı seçmek gerekir? Bilgilendirme için teşekkür ederim.
 


Ynt: Lada Niva 4x4 Yenileştirme Ve Modifikasyon


Izmir ve Ankara'dan 2 adet Niva Mogolistan'a gittiler ve donduler.
28.000 km civari yol yaptilar. Her iki arac da tumuyle standart idi.
Suradan bakabilirsiniz: https://www.facebook.com/izmirmogolistan?ref=stream
 

Ynt: Lada Niva 4x4 Yenileştirme Ve Modifikasyon

Yavuz Kardeşim bilgilendirme için teşekkür ederim.Verdiğiniz linki daha önce de okumuştum açıkçası benim de yapmayı çok istediğim ilginç bir gezi yapılmış.
Araçlardan bir tanesinde vinç var ve arkadaşlarımız Lada'yı iyi bilen ve tamirinden anlayan kişiler.Ben ise böyle bir bilgi donanımına sahip olmadığım,tek araçla yolculuk yapacağım ve memuriyet nedeniyle bu gezi için ayırabileceğim süre maksimum 45 gün olduğu için öncelikle iyi toplanmış bir Lada Niva'ya,yeşil pasaporta ve orta karar konuşabildiğim rusçaya güvenmek durumundayım.Bakalım ya nasip.
 

Ynt: Lada Niva 4x4 Yenileştirme Ve Modifikasyon

O zaman rotayı Rusya üzerinden kurun.
Orta Asya'da tamirci ve parça sorunu yaşayabilirsiniz.
En azından bizimkiler zorlanmışlardı.
Vince ihtiyaç yok.
Bu her iki araç da sorunsuz değildi. İzmirli olan bozuk diff ile yola çıktı, dönüşte Rusya'da değiştirdi.
Ankaralı yine dönüşte Trabzon'da arka aksı kopardı.
Gidiş ve dönüşte majör bir problem yaşamadılar (Kazakistan, vs civardaki kötü yakıt dışında).

Rusya üzerinden daha hızlı gider ve dönebilirsiniz ama 45 gün yeterli olmayabilir..