Lada Niva 4x4 Yenileştirme Ve Modifikasyon

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan kaneruslu Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 11
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 37,731

kaneruslu

Kamp II
Mesajlar
487
Tepkime Puanı
37
Web
www.kanerotomotiv.net
....................

K647GE.jpg


xY12aA.jpg


x9687r.jpg


p4b5rn.jpg


kr9MV9.jpg


NVnLML.jpg
 

Etiketler






Ynt: Lada Niva 4x4 Yenileştirme Ve Modifikasyon

Kaner Bey Lada Niva araçlara yaptığınız dokunuşları ilgi ve hayranlıkla izliyorum.Bu araç da çok şık olmuş emeğinize sağlık. Soruma gelince böyle bir Lada Niva ile sizce 8.000 km. uzaktaki Moğolistan'a sorunsuzca gitmek olası mıdır?
Yoksa daha fazla modifikasyon ya da daha farklı bir araç mı seçmek gerekir? Bilgilendirme için teşekkür ederim.
 


Ynt: Lada Niva 4x4 Yenileştirme Ve Modifikasyon

vata' Alıntı:
Kaner Bey Lada Niva araçlara yaptığınız dokunuşları ilgi ve hayranlıkla izliyorum.Bu araç da çok şık olmuş emeğinize sağlık. Soruma gelince böyle bir Lada Niva ile sizce 8.000 km. uzaktaki Moğolistan'a sorunsuzca gitmek olası mıdır?
Yoksa daha fazla modifikasyon ya da daha farklı bir araç mı seçmek gerekir? Bilgilendirme için teşekkür ederim.

Izmir ve Ankara'dan 2 adet Niva Mogolistan'a gittiler ve donduler.
28.000 km civari yol yaptilar. Her iki arac da tumuyle standart idi.
Suradan bakabilirsiniz: https://www.facebook.com/izmirmogolistan?ref=stream
 

Ynt: Lada Niva 4x4 Yenileştirme Ve Modifikasyon

Yavuz Kardeşim bilgilendirme için teşekkür ederim.Verdiğiniz linki daha önce de okumuştum açıkçası benim de yapmayı çok istediğim ilginç bir gezi yapılmış.
Araçlardan bir tanesinde vinç var ve arkadaşlarımız Lada'yı iyi bilen ve tamirinden anlayan kişiler.Ben ise böyle bir bilgi donanımına sahip olmadığım,tek araçla yolculuk yapacağım ve memuriyet nedeniyle bu gezi için ayırabileceğim süre maksimum 45 gün olduğu için öncelikle iyi toplanmış bir Lada Niva'ya,yeşil pasaporta ve orta karar konuşabildiğim rusçaya güvenmek durumundayım.Bakalım ya nasip.
 

Ynt: Lada Niva 4x4 Yenileştirme Ve Modifikasyon

O zaman rotayı Rusya üzerinden kurun.
Orta Asya'da tamirci ve parça sorunu yaşayabilirsiniz.
En azından bizimkiler zorlanmışlardı.
Vince ihtiyaç yok.
Bu her iki araç da sorunsuz değildi. İzmirli olan bozuk diff ile yola çıktı, dönüşte Rusya'da değiştirdi.
Ankaralı yine dönüşte Trabzon'da arka aksı kopardı.
Gidiş ve dönüşte majör bir problem yaşamadılar (Kazakistan, vs civardaki kötü yakıt dışında).

Rusya üzerinden daha hızlı gider ve dönebilirsiniz ama 45 gün yeterli olmayabilir..
 





Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,828
Mesajlar
1,524,064
Kayıtlı Üye Sayımız
166,621
Kaydolan Son Üyemiz
Gamze Erol

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst