ANTİKACI61
Yeni Üye
- Mesajlar
- 8
- Tepkime Puanı
- 0
Ynt: Lada Nekadar KOnforludur,ne kadar çabuk çürür
Buradan pharmasist arkadaşıma selamlarımı sunuyorum. İnşallah ladayı almadan yazıyorum. Bu aracı kullandığımdan dolayı size bir iki tecrübemi aktarayım. Yorum sizin.
1991 yılılnda 1987 model niva aldım. Saç aksamındaki civatalardan hiç birini tornavidayla sökemedim. Hepsi kırılarak yuvalarından ayrıldı. Küçük parmağımın tırnağı büyüklüğünde bir kireç taşının ucu arazi şanzımanını kırdı. Arabam evin yanıda iken bir sabah çalıştıramadım. Daha önceden de benzinli aracım olduğu için motordan anlardım. Her şey güzel elektrik geliyor, benzin geliyor ama çalışmıyor.
Okuldan her gelmemde ve fırsat buldukça uğraşıyorum. Ama yok çalışmıyor.
Aradan 10 gün geçti tekrar çalıştırmak için. Hemen çalıştı. Niçin çalıştı, ne yaptım da çalıştı onu da anlayamadım.
Manivelası vardı. Yolda giderken boşa alınca stop ederdi. Manivela ile çevir de dur. Zorla çalıştırırdım. Rolantisini yükseltirdim yine de boşa alınca stop ederdi..
Malzeme sıfır adilikte. Her civatası ve vidası yalama olur. Bir kere sıktığın vidayı ikinci kez sökemezsin. Çünkü yalama olmuş. Değiştirsen sert vida taksan karşı taraf yalama olur.
Eğer almamış iseniz sakın almayınız. Almış iseniz masraf yapmadan elinizden çikarın.
Yolda gidişi, az yakışı ve yerden yüksekliği sizi yanıltmasın. Bir de şunu söyleyeyim. Lada normal olarak önden çekişlidir. Araziye takdığınızda arkalar devreye girer. Ön akıs sonuna doğalmatik takamazsiniz. Bu yüzden boşta da kullansanız dört akis de döner.
Çoğu arazili araçların ön akıs sonlarına takılan doğalmatiklerle ön akis ve defransiyel boşta kalır. Otomobil sürer gibi seyahat edersiniz. Ladada bu mümkün değil.
Buradan pharmasist arkadaşıma selamlarımı sunuyorum. İnşallah ladayı almadan yazıyorum. Bu aracı kullandığımdan dolayı size bir iki tecrübemi aktarayım. Yorum sizin.
1991 yılılnda 1987 model niva aldım. Saç aksamındaki civatalardan hiç birini tornavidayla sökemedim. Hepsi kırılarak yuvalarından ayrıldı. Küçük parmağımın tırnağı büyüklüğünde bir kireç taşının ucu arazi şanzımanını kırdı. Arabam evin yanıda iken bir sabah çalıştıramadım. Daha önceden de benzinli aracım olduğu için motordan anlardım. Her şey güzel elektrik geliyor, benzin geliyor ama çalışmıyor.
Okuldan her gelmemde ve fırsat buldukça uğraşıyorum. Ama yok çalışmıyor.
Aradan 10 gün geçti tekrar çalıştırmak için. Hemen çalıştı. Niçin çalıştı, ne yaptım da çalıştı onu da anlayamadım.
Manivelası vardı. Yolda giderken boşa alınca stop ederdi. Manivela ile çevir de dur. Zorla çalıştırırdım. Rolantisini yükseltirdim yine de boşa alınca stop ederdi..
Malzeme sıfır adilikte. Her civatası ve vidası yalama olur. Bir kere sıktığın vidayı ikinci kez sökemezsin. Çünkü yalama olmuş. Değiştirsen sert vida taksan karşı taraf yalama olur.
Eğer almamış iseniz sakın almayınız. Almış iseniz masraf yapmadan elinizden çikarın.
Yolda gidişi, az yakışı ve yerden yüksekliği sizi yanıltmasın. Bir de şunu söyleyeyim. Lada normal olarak önden çekişlidir. Araziye takdığınızda arkalar devreye girer. Ön akıs sonuna doğalmatik takamazsiniz. Bu yüzden boşta da kullansanız dört akis de döner.
Çoğu arazili araçların ön akıs sonlarına takılan doğalmatiklerle ön akis ve defransiyel boşta kalır. Otomobil sürer gibi seyahat edersiniz. Ladada bu mümkün değil.