L322
Yeni Üye
- Mesajlar
- 4
- Tepkime Puanı
- 0
Herkese merhabalar,
L322 hakkında araştırma yaparken rastladım ve bilgi sahibi birçok arkadaşın olduğunu gördüm.
Burada L322 3.0td6 hakkında kulaktan dolma değilde bizzat sahip olmuş,kullanmış ya da problemleriyle ilgilenmiş kişilerden bilgi alabileceğimi düşünüyorum.
İlgilendiğim model yılı 2005-2006. 3.0td6 istememin sebebi bildiğiniz gibi motor,yürüyen aksam ve elektronik alt yapının bmw ile aynı olması.Bu sayede olası arızaların daha makul onarılması ve anlayan usta fazlalığı vs.
Bu araçla ilgili öğrenmek istediklerimin başında malumunuz havalı süspansiyon sistemi geliyor.
-Havalı süspansiyon sistemi bahsedildiği kadar karmaşık ve sık arızaya müsait bi sistem midir? Olası körük arızalarında araştırma yaptığım kadarıyla maslak nam amortisör,hava kaçıran körük kısmını değiştirdiklerini,2 yıl garanti verdiklerini söyledi.Tamir randıman verir mi?
-Körüklerin hiçbirinde kaçak yoksa atıyorum araç 1 hafta çalışmasa bile çökme olur mu?
-Kompresör revizyonu var mı?Sekmanlar aşındığında vs. revizyon yapılıyor mu?
-Kompresör ve körükler haricinde airmatic beyni ya da seziciler vs. sıkıntıya müsait midir?
-Turbo-enjektör-pompa 3 lüsü sıkıntıya müsait midir?Yoksa revizyon-değişim süreleri x5 ile aynı mıdır?
-Ağırlıktan ve yanlış kullanıma bağlı şanzımanların hassas olduğunu biliyorum.Alırken nelere dikkat etmeliyiz,vites geçişleri,durma-kalkma bize ipucu verir mi?Ya da sağlam gözüken şanzıman birden su koyuverir mi?
-Genel anlamda modüller,beyinler,elektronik aksam olarak sorunlu bir araç mıdır?
-Tuvturk muaynesinde roller koyulmadan yapılan fren testlerinde arazi şanzımanı vs. zarar görebiliyormuş.Satın alınacak araçta bu durum tespit edilebilir mi?
Uzun olduğunun farkındayım.Yanıt verecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
L322 hakkında araştırma yaparken rastladım ve bilgi sahibi birçok arkadaşın olduğunu gördüm.
Burada L322 3.0td6 hakkında kulaktan dolma değilde bizzat sahip olmuş,kullanmış ya da problemleriyle ilgilenmiş kişilerden bilgi alabileceğimi düşünüyorum.
İlgilendiğim model yılı 2005-2006. 3.0td6 istememin sebebi bildiğiniz gibi motor,yürüyen aksam ve elektronik alt yapının bmw ile aynı olması.Bu sayede olası arızaların daha makul onarılması ve anlayan usta fazlalığı vs.
Bu araçla ilgili öğrenmek istediklerimin başında malumunuz havalı süspansiyon sistemi geliyor.
-Havalı süspansiyon sistemi bahsedildiği kadar karmaşık ve sık arızaya müsait bi sistem midir? Olası körük arızalarında araştırma yaptığım kadarıyla maslak nam amortisör,hava kaçıran körük kısmını değiştirdiklerini,2 yıl garanti verdiklerini söyledi.Tamir randıman verir mi?
-Körüklerin hiçbirinde kaçak yoksa atıyorum araç 1 hafta çalışmasa bile çökme olur mu?
-Kompresör revizyonu var mı?Sekmanlar aşındığında vs. revizyon yapılıyor mu?
-Kompresör ve körükler haricinde airmatic beyni ya da seziciler vs. sıkıntıya müsait midir?
-Turbo-enjektör-pompa 3 lüsü sıkıntıya müsait midir?Yoksa revizyon-değişim süreleri x5 ile aynı mıdır?
-Ağırlıktan ve yanlış kullanıma bağlı şanzımanların hassas olduğunu biliyorum.Alırken nelere dikkat etmeliyiz,vites geçişleri,durma-kalkma bize ipucu verir mi?Ya da sağlam gözüken şanzıman birden su koyuverir mi?
-Genel anlamda modüller,beyinler,elektronik aksam olarak sorunlu bir araç mıdır?
-Tuvturk muaynesinde roller koyulmadan yapılan fren testlerinde arazi şanzımanı vs. zarar görebiliyormuş.Satın alınacak araçta bu durum tespit edilebilir mi?
Uzun olduğunun farkındayım.Yanıt verecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim