L200 Magnum

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ergin61 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 8
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 5,651

ergin61

Kamp I
Mesajlar
101
Tepkime Puanı
1
Yer
istanbul-ataşehir
herkese selam l200 magnum hakkında teknik bilgisi olan varmı beygir gücü arkada kilit varmı mekanik olarak rakiplerinin en sağlamı olduğunu düşünüyorum yanılıyormuyum karın yüksekliği hiç fena durmuyor uzaklaşma için tampon iptal edilir youmlarınızı bekliyorum
 

Etiketler
Ynt: L200 Magnum

Merhaba arkadaşım ben bir Mitsubishi meraklısı daha doğrusu hastasıyım , benim bir adet 2008 Pajero jeepim bir adette 2006 model L200 Magnum aracım var gerçekten ben arazide böyle performanslı bir araçgörmedim , görmedim diyorum belkide vardır ama Mitsubishi araçalarını Paris Dakar rallsindeki birincilikleri beni böyle düşünmeye zorluyor. şimdiden teşekkürler .
 

Ynt: L200 Magnum

ergin61' Alıntı:
herkese selam l200 magnum hakkında teknik bilgisi olan varmı beygir gücü arkada kilit varmı mekanik olarak rakiplerinin en sağlamı olduğunu düşünüyorum yanılıyormuyum karın yüksekliği hiç fena durmuyor uzaklaşma için tampon iptal edilir youmlarınızı bekliyorum

Selam Ergin61,

Magnum derken kastettigin bir önceki kasa L200 mü yoksa yeni kasalardaki Magnum olarak adlandırılan model mi?
 





Ynt: L200 Magnum

Kesinlikle katılıyorum... ah keske bi de uzun olmasalar :( basının girdigi yerden arkası surte surte geliyor... ama basını sokunca elbet cıkıyor..

Bildigim kadarıyla eski 4x4 L200 magnum ile yenileri arasında cok buyuk fark yok.. Teknik anlamda aynı ozellikteler sanıyorum, gerek sanzıman gerek motor olarak...
 


Ynt: L200 Magnum

Cherokee yi almadan önce L200 magnumu fena halde kafaya takmıştım.Epey bir araştırma yaptım.Bir önceki aracım olan Pajeroyu İlfer oto nun sahibi İlyas abide dahil kullananlardan hiçbir şikayet duymadım.Sorduğum sorular elbette arazi kabiliyetleri doğrultusunda olmuştu.L200 ün alt yapısı neredeyse Pajero ile aynı.Arkada %100 diff.kilidi ile sınındaki rakiblerine göre arazide bir hatta birkaç basamak öne çıkıyor.Tek dezavantajı uzaklaşma açısı.Tampon iptali ile bir nebze iyileşir.Ama yinede yetersiz kalır.Bu dez avantaj kupadan yükseltme yapılarak ortadan kaldırılabilir.Bu sayede daha büyük lastik takarak differansiyelin yerden yüksekliği arttırılabilinir.Hemde uzaklaşma problemi ortadan kalkar.

Buyrun buna bir örnek.Bence muhteşem olmuş.Eğer L200 alsaydım bunun gibi yapmayı planlıyordum :smiley:

154833wa2.png


156109cf8.png


156110sd6.png


160708ug4.png
 


Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,743
Mesajlar
1,523,018
Kayıtlı Üye Sayımız
166,559
Kaydolan Son Üyemiz
Sercantetik

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst