Son yazımdan sonra aracın tüm problemlerini çözerek her çeşit yolda 3000 km kadar kullandım. Finali de yazarak konuyu tamamlamak isterim.
Yeni flanşları takıp iyi bir rot ayarından sonra aracın yol tutuşu gayet kabul edilir bir hale gelmişti. Eski flanşlardan kaynaklanan titreşim de yok oldu. Böylece araçta meydana gelen daha hassas değişiklikleri anlamaya başladım. Yeni sorun şaft titreşimi idi. Önce onu hallettik (Başka bir konu altında detaylı olarak anlattım). Sonra işi iyice sağlama alalım diye pek gerekmese de bütün rotları ve rotilleri yeniledik. Bu işi gözümde çok büyütürdüm ama hiç de öyle değilmiş
Rotçuya gidip çok ama çok hassas bir ayar yapmasını istedim. Bütün değerleri fabrika ayarları ile kusursuz aynı hale getirdi.
Sonuç: Tek kelimeyle harika bir araç oldu. Yol tutuş orijinalinden çok daha iyi. Önceden destursuz giremediğim virajlarda şimdi hafif sportif binek araçlarla eğleniyoruz
Yoldaki bozukluklarda direksiyon bana mısın demiyor. Uzun yol yaptım geçen hafta. Otobanlarda sürekli 140-150, en ufak bir stres yok.
Sadece km saati biraz eksik gösteriyor gerçeğinden. Teker çapı değişince normal. GPS ile ölçtük, %10 daha az gösteriyor. Bunu bilince sorun kalmıyor, ona göre ayarlıyorsun.
Şimdi tekrar düşünüyorum da, iyi ki bu forumu okumuşum, iyi ki bu işlere kalkışmışım diyorum