L 200 Yükseltme ve vinç montajı

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan MAXİMA Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 40
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 23,508
Ynt: L 200 Yükseltme ve vinç montajı

safari şnorkel çok yakışmış güzel olmuş
diğer yandan araştırma yapmanız kaydı ile türbo ve hava akışmetre ( hava sensörü ) olan araçlarda şnorkelin hava emiş bölümü araç önüne çevrildiğinde gelen fazla hava hız ve hacim artışı ile fazlalaşacağından hava sensörünü yanıltıp yanlış yada farklı çalışmasına sebep olabiliyor şnorkel hava emiş bölümünü arkaya çevirmek çözüm sağlar ama özellikle harareti sürüş esnasında sıkça kontrol edin
 

Etiketler
Ynt: L 200 Yükseltme ve vinç montajı

MAXİMA' Alıntı:
Salincaklarin uc baglantilarinin altinada 28 mm. kalindiginda aluminyum get konuldu resimlerini ekledim . su ana kadar bir problem yasamadim .tesekkurler
merhabalar söylediğiniz getleri takmadan zaten rot başlarını bağlama imkanınız olmuyor.bizim yaptığımız getle yukseltme sonucunda aracın aks ve tabla burrçlarının son haddınde çaliştiğini görduk,uzun vadede bunların sorun yaşatacaği kesin ve aracın ön defransıyelının aşaği alınması gerektiğine karar kıldık kanımca sızınde yukseltmenızden sonra aracınızın aks acıları eskısıyle alakasız boyuttadır eğer bu konuda bir şey yapmadıysanız yapmanızı tavsiye ederim .
 

Ynt: L 200 Yükseltme ve vinç montajı

altunsu53' Alıntı:
merhabalar söylediğiniz getleri takmadan zaten rot başlarını bağlama imkanınız olmuyor.bizim yaptığımız getle yukseltme sonucunda aracın aks ve tabla burrçlarının son haddınde çaliştiğini görduk,uzun vadede bunların sorun yaşatacaği kesin ve aracın ön defransıyelının aşaği alınması gerektiğine karar kıldık kanımca sızınde yukseltmenızden sonra aracınızın aks acıları eskısıyle alakasız boyuttadır eğer bu konuda bir şey yapmadıysanız yapmanızı tavsiye ederim .

ön diff. i aşağı alırsanız bu seferde şaft açısı sıkıntı çıkarmıyacakmı ?
aslında get kullanarak yapılan yükseltmeye karşıyım süspansiyonu sertleştiriyor ve yol tutuşu bozuluyor özellikle asvaltta yada benim denediğim yükseltme yapılan L200 öyle idi ayrıca aşırı yükseltmelerde ve çok yüksek yanaklı lastiklerdede ayna mahruti değişimine kadar varabilecek bir modifiye bana parça bulma + maliyet açısından pek cazip gelmiyor
 

Ynt: L 200 Yükseltme ve vinç montajı

[table][tr][td]BOZO' Alıntı:
ön diff. i aşağı alırsanız bu seferde şaft açısı sıkıntı çıkarmıyacakmı ?
aslında get kullanarak yapılan yükseltmeye karşıyım süspansiyonu sertleştiriyor ve yol tutuşu bozuluyor özellikle asvaltta yada benim denediğim yükseltme yapılan L200 öyle idi ayrıca aşırı yükseltmelerde ve çok yüksek yanaklı lastiklerdede ayna mahruti değişimine kadar varabilecek bir modifiye bana parça bulma + maliyet açısından pek cazip gelmiyor
mafsalla şaft oluşabılecek sorun çzülenılıyor.Diğer konularda sizinle hem fikirim ama hiç bir şey karsılıksız olmuyor hayatta ama getle yukseltmekle profosyonel kitle yukseltmek daha sağlikli olduğu forumlarda gözetledım ama maliyet acısında uçuk rakamlara çıkıyor..[/td][/tr][/table]
 

Ynt: L 200 Yükseltme ve vinç montajı

[table][tr][td]BOZO' Alıntı:
safari şnorkel çok yakışmış güzel olmuş
diğer yandan araştırma yapmanız kaydı ile türbo ve hava akışmetre ( hava sensörü ) olan araçlarda şnorkelin hava emiş bölümü araç önüne çevrildiğinde gelen fazla hava hız ve hacim artışı ile fazlalaşacağından hava sensörünü yanıltıp yanlış yada farklı çalışmasına sebep olabiliyor şnorkel hava emiş bölümünü arkaya çevirmek çözüm sağlar ama özellikle harareti sürüş esnasında sıkça kontrol edin
. Ahmet bey söylediğiniz şekilde herhangi bir problem karşılaşmadım şu ana kadar 160-170 km/s. hızlada kullandım aracın çalışmasında yada yakıt tüketiminde bir değişiklik olmadı. teşekkürler.[/td][/tr][/table]
 



Ynt: L 200 Yükseltme ve vinç montajı

merhabalar söylediğiniz getleri takmadan zaten rot başlarını bağlama imkanınız olmuyor.bizim yaptığımız getle yukseltme sonucunda aracın aks ve tabla burrçlarının son haddınde çaliştiğini görduk,uzun vadede bunların sorun yaşatacaği kesin ve aracın ön defransıyelının aşaği alınması gerektiğine karar kıldık kanımca sızınde yukseltmenızden sonra aracınızın aks acıları eskısıyle alakasız boyuttadır eğer bu konuda bir şey yapmadıysanız yapmanızı tavsiye ederim . Merhaba ; Belirttiğiniz hususlara sonuna kadar katılıyorum. Akslar açılarından dolayı fazla yüke maruz kalacak dolayısıyla kesmeleride kolay olacak fakat aracın ön kısmını yerden yükseltmenin başka yolu yok.( En azından böyle bir maliyetle) teşekkürler.
 

Ynt: L 200 Yükseltme ve vinç montajı

MAXİMA' Alıntı:
merhabalar söylediğiniz getleri takmadan zaten rot başlarını bağlama imkanınız olmuyor.bizim yaptığımız getle yukseltme sonucunda aracın aks ve tabla burrçlarının son haddınde çaliştiğini görduk,uzun vadede bunların sorun yaşatacaği kesin ve aracın ön defransıyelının aşaği alınması gerektiğine karar kıldık kanımca sızınde yukseltmenızden sonra aracınızın aks acıları eskısıyle alakasız boyuttadır eğer bu konuda bir şey yapmadıysanız yapmanızı tavsiye ederim . Merhaba ; Belirttiğiniz hususlara sonuna kadar katılıyorum. Akslar açılarından dolayı fazla yüke maruz kalacak dolayısıyla kesmeleride kolay olacak fakat aracın ön kısmını yerden yükseltmenin başka yolu yok.( En azından böyle bir maliyetle) teşekkürler.
sizede teşekkurler
 

Ynt: L 200 Yükseltme ve vinç montajı

altunsu53' Alıntı:
merhabalar söylediğiniz getleri takmadan zaten rot başlarını bağlama imkanınız olmuyor.bizim yaptığımız getle yukseltme sonucunda aracın aks ve tabla burrçlarının son haddınde çaliştiğini görduk,uzun vadede bunların sorun yaşatacaği kesin ve aracın ön defransıyelının aşaği alınması gerektiğine karar kıldık kanımca sızınde yukseltmenızden sonra aracınızın aks acıları eskısıyle alakasız boyuttadır eğer bu konuda bir şey yapmadıysanız yapmanızı tavsiye ederim .

dayanamadım yazıcam get kullanmadan rot başları salıncağa bağlanır üst salıncağı özel açılı ve güçlendirilmiş olarak değiştirmeniz lazım yada orjinal salıncaklar için salıncak bağlantı yada montaj kiti kullanmanız lazım özellikle asyada çok yaygın ama onların L200 maliyet alım gücü ile bizimki bir değil bundan dolayı bence yapılmasa daha iyi olur ama bu uygulama forumumuzda yapıldı bence inceleyin ama yinede denemedim önermem tek tavsiyem hiç bir iddiam olmadan yükseltmenin modifiyeli amortisörle yapılmasıdır ve bu yükseltmede makaslarla yaylarla hiç bir oynama yapılmadan get kullanmadan yapılmasıdır. araca zarar verebilecek modifiyelerde fazla detay vermek istemiyorum eğer bir zararım dokunursa çok üzülürüm,
yükseltmede en önemli unsur büyük lastiğe yer açınca o büyük lastikle aracın yol tutuşunuda güçlendirmek yola iyi basmasını sağlamaktır bunu yaparkende süspansiyon aralığını aks açılarını ayna mahrutiyi vs. korumakta dikkate alınmalıdır lastik ayna mahruti oranları hesap cetvelinden kontrol edilmelidir ( forumda olması lazım yanlış hatırlamıyorsam )
 

Ynt: L 200 Yükseltme Ve Vinç Montajı

Merhaba, getlerin ölçülendirmesi varmı elinizde?
en azından kalınlıklarını yazabilirmisiniz.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,662
Mesajlar
1,521,803
Kayıtlı Üye Sayımız
166,521
Kaydolan Son Üyemiz
cagatayuysal

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst