arac yükseltmenin birçok yolu var bu iş tercihle doğru orantılı. amortisör uzatması yada spacer en falza 3"e kadar, body kit (şase altına takoz) 2" kadar. toplam 5" eder. limiti budur. ama daha fazlası thai ve amerikan usulu ( long steering knuckle) ile olur. Benim aracın sistemine "mega lifted l200" topiğinden bakabilirsiniz. ben bir defada 5" yükselttim . bu 7" de olabilir. Eğer daha fazlası aranırsa 7+3+2=12" yapar. daha da fazlası istenirse o zaman ön düzende salıncak sisteminden vazgeçip solid aksa dönmek gerekir. zannımca burada sınır yok..herşey tercihle orantılı yani. saygılar
Turgay Bey,
Arac cok guzel gorunuyor gercekten.
Yukseltme sonrasi on akslarin surekli egik durumda calismasi bir sorun yaratir mi acaba uzun vadede? Bir de dodikler'den memnun musunuz? Fiberglas sanirim. Arazide ufak surtmelerde, orjinal dodikleri gibi esneme yapabiliyor mu? Bir de hangi amortisorleri kullandiniz aracinizda?