bull
SON NOKTA
arkadaşlar ilk l 200 ile ilk yaptığım off road (iğneada) gezisi sonucu aracımın arazi vitesinde gezi sırasında 4H konumda takılı kalması problemi yaşadım ,ilk bakışta vitesin takılı kaldığını düşünüm fazla önemsememiştim,aracı yetkil servise götürdüm ve bana arazi şanzımanın bir hava valfiyle çalıştığını onunda ön diffrensiyel ile koruma sacının arasnda olduğunu ve çarpma sonucu kırıldığını söyleyip garanti kapsamına sokamıyacaklarını öğrendim ve kasko da talep edecğimi söylediler ve bana bu parçadan şimdiye kadar 10 tane dğiştirdiklerini (parça fiyatı 700 ytl) normal bir durummuş gibi açıklama yaptılar ve bana bu aracı arazide kullanacaksanız yetkili serviste satılan 1500 ytl lik aliminyum parçadan takmamı söyldiler ,bana garip gelen şey 4x4 arazi aracı satıyorlar ama sen bunu arazide fazla kullanma yoksa kırılır gibi bir durum ortaya çıkıyor ??? kafamdaki kırılmaz sağlam denilem mitshubi imajıda böylece yıkılmış oldu :-[