dezavantajının olmayacağını düşünmekle birlikte EGR'nin amacı yanma odasındaki yüksek sıcaklığı frenleyerek nitrik asitli atık gaz oluşumunu azaltmak olduğundan, EGT değerinin biraz daha yükseleceğini tahmin ederim.
Demisler
Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Fakat cok iyi arastirip cok iyi bir ustaya yaptirmak lazim sonuc facia olmasin daha once bir link paylasmistim orada adam hangi parcalari kullandigini ayrintili yazmis bi goz atmanda fayda var , 2. Secenek eldekini satip TD yada 3.2 almak
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
piston gömlek yatak yağ pompası değişecek yağ enjektörü takılacak belki vardır üzerinde manifolt ve turbo konacak rektefiye işçilik malzeme (ki en az malzeme tutar) 5-6 bin lira hesap çıkar ama yapılabilinir onun yerine turbolu motor bulup takmak daha mantıklı ve az uğraşlı
piston gömlek yatak yağ pompası değişecek yağ enjektörü takılacak belki vardır üzerinde manifolt ve turbo konacak rektefiye işçilik malzeme (ki en az malzeme tutar) 5-6 bin lira hesap çıkar ama yapılabilinir onun yerine turbolu motor bulup takmak daha mantıklı ve az uğraşlı
Şahsi fikrimi söylüyorum elimdeki aracı satarım 3.2 alırım tepe tepe binerim Turbo yapmak için parça ile uğraşmam Usta ile uğraşmam ustaya vereceğim parayı araca veririm
Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şahsi fikrimi söylüyorum elimdeki aracı satarım 3.2 alırım tepe tepe binerim Turbo yapmak için parça ile uğraşmam Usta ile uğraşmam ustaya vereceğim parayı araca veririm
Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi