Birkaç gündür benim bozeşek ile uğraştığımdan konunun tüm mesajlarını okuyarak sonuna geldim.
Koltuk başlığının koltuğa giren milleri Japon Kore araçlarında biraz daha yakın Alman ve Fransız araçlarında genel olarak biraz araliktır.
Koltukta millerin gireceği yer varsa çıkmacılardan temin edeceğiniz birşey takılır. Burada deri Kumas vs de olsa renk farkı olabilir.
Koltukta mil için delikler yoksa zaten döşemecide isiniz yapılır. Koltuk araçtan sökülür. Kılıfı ve süngeri de demonte edilir. İki boru metal gövdeye kaynatılır. Bu durumda millerin kilit kısmı olmuyor. Başlık direk koltuğa oturduğundan koltukla birleşiyor.
Oto döşemecide sadece sünger yedek parca olarak başlıklar ve kolcaklar var bunlardan uygun olanı uygun renk ve malzeme ile kaplanır aracınıza monte edilir.
Aracınızda döşemeler bozuksa hem de kafalık yoksa kafalığı koltuğun ham halinde montajı yapılıp dışarıdan komple kaplanır kendinden kafalığı olan tarz bir koltuğunuz olur.
Ihalede yazilanlara pek inanmayin Cengiz beyin 50 bin km yaziodu 300 binmi neydi gercekte , bance gidip yerinde gormeden almak hata olur ki ihaleden alan arkadaslar daha iyi anlatacaktir
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi