Korando 2.9 Td Ile Başlangıç

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan highoutput Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 5,596
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 568,953
Aracın stop etmemesi dizelde mazot pompasında veya öncesinde stop selonoidinin çalışmamasından olur. Mercedeslerin vakumlu birçok araçta kontaktan kumanda ediir. Daha eskileri tel çekilerek stop ediyordu. Perkins motorlarda konağı kapatılma sırasında kısa süreli olarak elektrik verir stop etmesi sağlanır.

Pompa üzerinde kablo konnektor vs varsa önce burası kontrol edilmeli. Vakumlu ise hortumların ve ek yerlerinin kontrolü gerekir. Hortum pnomatik sistem malzemesi satan yerlerde otomatik geçmeli ek parçalarına vs uygun fiyatı temin edilir.
 

Etiketler
yarin motora bakarim vokumlu sanirim cunku hava hortumlari gordum ek yerlerini ve baglanti yerlerini kontrol ederim

GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Mercedes binek araçlarda merkezi kilit de vakumlu. Vakum için 5 Lt civarında arka camın pandizotun altında yanı yakıt deposu üstünde bir depo var. Sizin sistem de aynı sekilde deposu olan bir sistem olabilir. Muhtemelen aracinizdaki sistemin hortumları mm cinsinden olmalı inch de olsa problem değil. Pnomatik malzeme satan yerlerde hortum ve kolay eklenebilir parçalar var. Sadece bir falcata ile düzgün kesilip isteginiz boy ve çaplı hortumlar elde edersiniz.
Parçaların mavi kısımları gecmedir. Sökmek için halkayı parçaya doğru ittiniz mı hortum çıkar.

pnomatik hortum ek parçaları - Google'da Ara
Sisteminizde dişli kısımlar varsa eski parçanızı mutlaka malzemeciye göstermeli. Diş yapısı yağ hava vs isler için farklılık gösterir. Üstündeki diş yapısına uygun dişli parça alırsınız.
Kolay gelsin.
 

bilgi icin tsk yarin kople kontrol edecem sistemi birde bu ,araçlara ilgili dökūman nasil bulabilirim

GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Konunun müdavimleri ve araç sahipleri şimdi online değil galiba. En aktif konudur birazdan yazarlar. Ben nacizane tecrübe ettigim benzer konulardan isinize yarayacağı ümidiyle paylaştım. Kazasız belasız sürüşler.
 






Ustam neye göre sanzimanin btr veya mercedes olduğunu anliyoruz

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Sormamdaki amac motor sanziman icin bizim dokumanlar isine yarar kullanma klavuzu yurt disi sitelerden isticem

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Ustam neye göre sanzimanin btr veya mercedes olduğunu anliyoruz

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
99 oncesi mercedes sonrasi btr birbirinin aynisi gerci ama orjinal bilgi daha iyidir.onceki konularda bi link verdim VIN kutucuguna motor no sunu girersen sana aracinla ilgili tum uretim bilgileri verir geriye dogru bikac sayfa gidersen konuyu gorursun.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Onu gördüm ama aracım hakkında bir bilgiye ne yazık ki ulaşamadım.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bende ki 99 BTR

Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bu arada geçen gün sonradan turbo takılan korando için teşekkürler aynisini ustaya gösterdim araştırma yapıp bana geri dönecek bende benim gibi olanlara en sağlıklı bilgiyi vermiş olacağım. Ama kısaca mümkün gözüktüğünu kendi parçaları kullanıldığı takdirde pek sorun çıkmayacağıni söyledi

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Hadi hayirlisi ins cok sevindim


GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Arac ustundeyken anlamak cok zor cunku btr kopya sanziman lifte kaldirdiginda bi kontrol et btr sanziman no btra diye baslar rakamlar harfler vardir.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi