Kontak Sistemi Yenilenmesi Ve Direksiyon Söküm Aşamaları

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Buggy Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 28
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 36,557

Etiketler
kontak


Ynt: Kontak Sistemi Yenilenmesi Ve Direksiyon Söküm Aşamaları

İkinci aşamada kontak anahtarı (ignition switch) değiştirildi. Direksiyonun üstüne iki cıvata ile bağlı eski switch söküldü. Kontak anahtarı silindirine bağlı olan ve ileri geri hareketi aktaran kol, switch üzerindeki yuvasına oturtularak yeni switch yerine takıldı.







 

Ekli dosyalar

  • 014.jpg
    58.6 KB · Görüntüleme: 288




Ynt: Kontak Sistemi Yenilenmesi Ve Direksiyon Söküm Aşamaları

Teşekürler Emin abiciğim İnşallah arkadaşlara faydalı olur.
 

Ynt: Kontak Sistemi Yenilenmesi Ve Direksiyon Söküm Aşamaları

Emin abi paylaşım için çok teşekkür ederim.Birçok arkadaşımıza yardımcı olacağını düşünüyorum ellerine sağlık
 

Ynt: Kontak Sistemi Yenilenmesi Ve Direksiyon Söküm Aşamaları


Emin Hocam;
paylaşım için teşekkürler, elinize sağlık.

CJ kullanıcı kitabı, ilgili konu altına ekledik.
 

Ynt: Kontak Sistemi Yenilenmesi Ve Direksiyon Söküm Aşamaları

Emin abi geri dönmüşsün Paylaşımlarına hasret kalmıştım. Diğer açtığın konular gibi bunu da arşivliyorum.
 

Ynt: Kontak Sistemi Yenilenmesi Ve Direksiyon Söküm Aşamaları

Unutmadan kontak olayına çok sevindim ;D ;D Nice güzel sürüşlere kontak vurmanız dileğiyle
 



Ynt: Kontak Sistemi Yenilenmesi Ve Direksiyon Söküm Aşamaları

hsn' Alıntı:
Unutmadan kontak olayına çok sevindim ;D ;D Nice güzel sürüşlere kontak vurmanız dileğiyle
Teşekkür ederim Hasan. Biliyorsun iki yıldır aklımda ama gümrüğe takılır korkusuyla malzemeleri almaya cesaret edememiştim. Sonunda Seyit bey'in de gaza getirmesiyle parçaları aldım. Sağolsun taa Tokat'tan kompresyon aletini de göndermiş. Benim için başka kaçış yolu kalmayınca mecburiyetten kontak orijinal yerine taşınmak zorunda kaldı.

Bugün direksiyonu üçüncü kez sökmek zorunda kaldım. İlk defa sökerken mile keçe kalemle attığım işaret silinmiş. Mil frezesi de ince diş olduğu için ilk iki seferde direksiyonla tekerlekleri aynı düzleme getiremedim. Sonunda bugün direksiyon somunu sökük vaziyette ana yola çıktım ve araç düz giderken hareket halinde direksiyonu söküp normal konumuna oturttum. İlerisi için garanti olsun diye de milin tepesine eğe ile bir çentik attım.
 

Ynt: Kontak Sistemi Yenilenmesi Ve Direksiyon Söküm Aşamaları

Tekrar hayırlı olsun abi. Bende eski cj'me hidrolik direksiyon attırmıştım.Usta soğolsun direksiyonu öyle bir takmıştı ki normal hizasından yarım tur sağ tarafa çevrilmiş bir şekilde montajını yapmıştı. ;D ;D Usta bu ne dediğim de ''bişe olmaz direksiyon nasıl rahat dimi'' diye latifede bulunmuştu.. Ozamanlar mekanik bilgim iyi değildi ama ilerde cj nasip olursa bir çok işini kendim halletmeye çalışacağım. Bu güzel çalışmanın başarıya ulaşmasında Seyit Beye de teşekkürlerimizi yollayalım
 

Ynt: Kontak Sistemi Yenilenmesi Ve Direksiyon Söküm Aşamaları

paylaşım için teşekkürler. basit bir şey gibi gözükse de önemlidir. işi bilmeyenlerin elinde sağlam parçalar da bozulur.(başıma geldi)
 

Ynt: Kontak Sistemi Yenilenmesi Ve Direksiyon Söküm Aşamaları

Abi harikasın. Teşekkür ederiz bilgiler için. )
 

Ynt: Kontak Sistemi Yenilenmesi Ve Direksiyon Söküm Aşamaları

Beklediğim bağlantı parçaları geldi ve kontak anahtarı gerçek yerini aldı. Eski kontak için panelde açılan delik de el freni ikaz lambası için kullanıldı.

Eski Hali



 

Ekli dosyalar

  • 000.jpg
    211.3 KB · Görüntüleme: 246