Ynt: Kontak Sistemi Yenilenmesi Ve Direksiyon Söküm Aşamaları
İkinci aşamada kontak anahtarı (ignition switch) değiştirildi. Direksiyonun üstüne iki cıvata ile bağlı eski switch söküldü. Kontak anahtarı silindirine bağlı olan ve ileri geri hareketi aktaran kol, switch üzerindeki yuvasına oturtularak yeni switch yerine takıldı.
Teşekkür ederim Hasan. Biliyorsun iki yıldır aklımda ama gümrüğe takılır korkusuyla malzemeleri almaya cesaret edememiştim. Sonunda Seyit bey'in de gaza getirmesiyle parçaları aldım. Sağolsun taa Tokat'tan kompresyon aletini de göndermiş. Benim için başka kaçış yolu kalmayınca mecburiyetten kontak orijinal yerine taşınmak zorunda kaldı.
Bugün direksiyonu üçüncü kez sökmek zorunda kaldım. İlk defa sökerken mile keçe kalemle attığım işaret silinmiş. Mil frezesi de ince diş olduğu için ilk iki seferde direksiyonla tekerlekleri aynı düzleme getiremedim. Sonunda bugün direksiyon somunu sökük vaziyette ana yola çıktım ve araç düz giderken hareket halinde direksiyonu söküp normal konumuna oturttum. İlerisi için garanti olsun diye de milin tepesine eğe ile bir çentik attım.
Ynt: Kontak Sistemi Yenilenmesi Ve Direksiyon Söküm Aşamaları
Tekrar hayırlı olsun abi. Bende eski cj'me hidrolik direksiyon attırmıştım.Usta soğolsun direksiyonu öyle bir takmıştı ki normal hizasından yarım tur sağ tarafa çevrilmiş bir şekilde montajını yapmıştı. ;D ;D Usta bu ne dediğim de ''bişe olmaz direksiyon nasıl rahat dimi'' diye latifede bulunmuştu.. Ozamanlar mekanik bilgim iyi değildi ama ilerde cj nasip olursa bir çok işini kendim halletmeye çalışacağım. Bu güzel çalışmanın başarıya ulaşmasında Seyit Beye de teşekkürlerimizi yollayalım
Ynt: Kontak Sistemi Yenilenmesi Ve Direksiyon Söküm Aşamaları
Beklediğim bağlantı parçaları geldi ve kontak anahtarı gerçek yerini aldı. Eski kontak için panelde açılan delik de el freni ikaz lambası için kullanıldı.