mercantini
Yeni Üye
2008 Senesinde Türkiyenin en büyük bir holdinglerinden birisinin sahip olduğu teknoloji marketinden o yılın en popüler bir cep telefonunu kızım için satın aldım. ( kızım bu telefonu almak için şeker ve kurban bayramı harçlıklarını biriktirip satın almam için bana vermişti )
Satın aldığım telefon 4 ay sonra Türk Telekom tarafından her türlü görüşmeye kapatıldı. İlgili kurumu aradığımda satın almış olduğum cep telefonun Türkiye'ye yasal yollardan gelmediği bu sebeple imei numrasının kuruma kayıtlı olmadığını görüşmeler kapatıldığının bana tebliğ etti.
Bende ertesi gün telefonu aldığım markete gittim. Bana yardımcı olmak için neredeyse yerlere kadar uzandılar. Telekoma bir dilekçe yazalım aynı gün telefonun açılacağını ifade ettiler, yanlız bahsi geçen bu telefonda farklı sim kart kullanamayacaktık. Bir tek numara için görüşmelere açılabiliyordu.
Bu durumu kabul etmem mümkün değildi.
Bende oturduğum semtte kaymakamlığa giderek belgelerini ibraz edip şikayette bulundum. Yaklaşık 16 sonra tüketici hakem heyeti telefonu satan kurumu kusurlu buldu ve telefonun misli ile değiştirilmesi veya parasının iadesi yönünde karar verdi.
Bu kararla birlikte telefonu satın aldığım marketin merkezine müracaat ettim. Bana bu telefonun misli (aynısı ) olmadığı 2008 senesinde ödediğim parayı iade edebileceklerini ifade ettiler.
Bende 2 yıl önce ödediğim parayı iade etmelerinin beni ve kızımı mutlu etmeyeciğini, en azından telefonun güncel bir modelinin verilmesini talep ettim.
Firma böyle bir uygulama yapamayacaklarını ifade etti.
Ülkemize yasal izinleri alınmadan satılan bir telefon, bunu satan Türkiye'nin en ünlü teknolojik marketi.
Çözüm : 2 yıl sonra paranızı aynen iade edelim.
Kızım son derece mutsuz oldu, bunu karşığılı bu değil
Bana bir yol gösterin arkadaşlar ben şimdi ne yapmalıyım ?
Bu firmaya bir ders vermem lazım ama nasıl ?
Satın aldığım telefon 4 ay sonra Türk Telekom tarafından her türlü görüşmeye kapatıldı. İlgili kurumu aradığımda satın almış olduğum cep telefonun Türkiye'ye yasal yollardan gelmediği bu sebeple imei numrasının kuruma kayıtlı olmadığını görüşmeler kapatıldığının bana tebliğ etti.
Bende ertesi gün telefonu aldığım markete gittim. Bana yardımcı olmak için neredeyse yerlere kadar uzandılar. Telekoma bir dilekçe yazalım aynı gün telefonun açılacağını ifade ettiler, yanlız bahsi geçen bu telefonda farklı sim kart kullanamayacaktık. Bir tek numara için görüşmelere açılabiliyordu.
Bu durumu kabul etmem mümkün değildi.
Bende oturduğum semtte kaymakamlığa giderek belgelerini ibraz edip şikayette bulundum. Yaklaşık 16 sonra tüketici hakem heyeti telefonu satan kurumu kusurlu buldu ve telefonun misli ile değiştirilmesi veya parasının iadesi yönünde karar verdi.
Bu kararla birlikte telefonu satın aldığım marketin merkezine müracaat ettim. Bana bu telefonun misli (aynısı ) olmadığı 2008 senesinde ödediğim parayı iade edebileceklerini ifade ettiler.
Bende 2 yıl önce ödediğim parayı iade etmelerinin beni ve kızımı mutlu etmeyeciğini, en azından telefonun güncel bir modelinin verilmesini talep ettim.
Firma böyle bir uygulama yapamayacaklarını ifade etti.
Ülkemize yasal izinleri alınmadan satılan bir telefon, bunu satan Türkiye'nin en ünlü teknolojik marketi.
Çözüm : 2 yıl sonra paranızı aynen iade edelim.
Kızım son derece mutsuz oldu, bunu karşığılı bu değil
Bana bir yol gösterin arkadaşlar ben şimdi ne yapmalıyım ?
Bu firmaya bir ders vermem lazım ama nasıl ?