Klimanın Çekiş Gücünü Düşürmesi Sorunu

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan farazicosmos Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 23
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 11,542

Etiketler
sorun
Sen henüz bir aracın kullanım tarzına göre soğutma suyunun sıcaklığını çoğaltmanın veya sabit tutmanın yani motora hararet yaptırma veya yaptırmama mantığını bilmiyorsun,pratiğinden vaz geçtim.Harareti dik yokuş yaptırmaz şöförün kullanım şekli yaptırır.
 

ben sıfır araç alacağım için klimanın açık olması bile sorun çıkarmaz diye düşünüyorum. çünkü biri klimanın motoru ayrı biri hayır ayrı motoru yok normal motordan güç çeker bu ise %20 verim kaybıdır demekteler bu sebeple her telden ayrı bir ses çıktığı için bende sıfır aracın verdiği güvenle sorun yaşamayacağımı düşünüyorum. önden çeker 1.6 110 beygir ve üstü her araç istediğim karavanı çekermiş demekte karavan firması ben 2.0 184 beygir 320 nm torku olan 4x4 tercih ettim yolda sorun yaşamamak ve güvenlik için bakalım aldığımda nelerle karşılaşacam

Hocam klima motoru ayrıdır aracın motoru ayrı ikisinin arasındaki fark biri dizel yada benzinli diğeri ise bu bahsettiğimiz dizel yada benzinli mototorun ürettiği elektirikten besleniyor ayrıca klima motorunun kasnağının çevirme gücünüde üstlenen motor haliyle daha fazla efor sarfediyor bu aracın kendi yükü ve taşıyabileceği güçle uzun vadede motor ömrünü düşürürken cüssesinin çok çok üstünde bi tork ve beygir gücüne sahip olmayan bi araç tercih ederseniz sıfır bile olsa yakın zamanda motor kucakta olur..ve asla atmosferik bi motor tercih etmeyin


Hepsini istiyorum..
 

Motor soğutma fan anahtari yaptırmak isterseniz. Aracın konsolundaki orjinal anahtarlardan temin edilir yine bu anahtarlar icin olan yedek boşluklara uygulanır. Orjinallikten görsel olarak da uzaklasmazsiniz.
Klima motordan tahrikli kayış sistemli bazı araçlarda ise elektrik motor destekliyor. Motordan tahrikli olanlar motor gücünden kayıplara neden oldugu doğrudur
Klima kullanma ve aracın hararet yukselmesiyle ilgili söyle bir durum sozkunusu
Klima soğutma icin çalışırken aracınızın motor bölümündeki petek ısınacaktir. Ayrıca motor performansı düşmektedir. Hal böyle iken yokuş ve karavan ile ekstra yük aracın daha cok ısınmasına neden olur.
Uygun vites, uygun devir, klimayı kapatmak, vb gibi sürüş tekniğinizdeki detaylarla üstesinden gelebilirsiniz.
 

Hocam klima motoru ayrıdır aracın motoru ayrı ikisinin arasındaki fark biri dizel yada benzinli diğeri ise bu bahsettiğimiz dizel yada benzinli mototorun ürettiği elektirikten besleniyor ayrıca klima motorunun kasnağının çevirme gücünüde üstlenen motor haliyle daha fazla efor sarfediyor bu aracın kendi yükü ve taşıyabileceği güçle uzun vadede motor ömrünü düşürürken cüssesinin çok çok üstünde bi tork ve beygir gücüne sahip olmayan bi araç tercih ederseniz sıfır bile olsa yakın zamanda motor kucakta olur..ve asla atmosferik bi motor tercih etmeyin


Hepsini istiyorum..
skoda octavia combi rs 4x4 modelini düşünüyorum

turbo dizel 2.0 motor 184 beygir 320 nm tork değerlerine sahip

önerirmisiniz bu aracı

1600 ile 1800 kg arası bir karavanı çekmeyi düşünüyorum bu araçla bir ihtimal karavanın su depoları doluyken içinde kişisele eşyalarl 1800 kg desek 2 tona yaklaşabilrde ama almayı planladığım baktığım modeller 1600 kg bandındaki modeller
 



Motor soğutma fan anahtari yaptırmak isterseniz. Aracın konsolundaki orjinal anahtarlardan temin edilir yine bu anahtarlar icin olan yedek boşluklara uygulanır. Orjinallikten görsel olarak da uzaklasmazsiniz.
Klima motordan tahrikli kayış sistemli bazı araçlarda ise elektrik motor destekliyor. Motordan tahrikli olanlar motor gücünden kayıplara neden oldugu doğrudur
Klima kullanma ve aracın hararet yukselmesiyle ilgili söyle bir durum sozkunusu
Klima soğutma icin çalışırken aracınızın motor bölümündeki petek ısınacaktir. Ayrıca motor performansı düşmektedir. Hal böyle iken yokuş ve karavan ile ekstra yük aracın daha cok ısınmasına neden olur.
Uygun vites, uygun devir, klimayı kapatmak, vb gibi sürüş tekniğinizdeki detaylarla üstesinden gelebilirsiniz.
verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. klima kapalı olarak yokuşları çıkmak aklıma ama araç karavanla zorlanmasın diye ısı sensörlü yerine mauel olarak fanı açıp kapatabileceğim bir düğmeyi düşünüyordum aynı tırlarda olduğu gibi ve verdiğiniz bilgileri aracı aldığımda araştıracam
 

skoda octavia combi rs 4x4 modelini düşünüyorum

turbo dizel 2.0 motor 184 beygir 320 nm tork değerlerine sahip

önerirmisiniz bu aracı

1600 ile 1800 kg arası bir karavanı çekmeyi düşünüyorum bu araçla bir ihtimal karavanın su depoları doluyken içinde kişisele eşyalarl 1800 kg desek 2 tona yaklaşabilrde ama almayı planladığım baktığım modeller 1600 kg bandındaki modeller

Evet bu araçta başarılı bi araçtır tercih edilebilir benim önerimse forester olur tabi şartlarınız uyarsa


Hepsini istiyorum..
 


Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,988
Mesajlar
1,526,852
Kayıtlı Üye Sayımız
166,736
Kaydolan Son Üyemiz
S_Erdem

SON KONULAR



Geri
Üst