Kısa Şasi T5 4motion Ya Da Transit 4x4 Var Mı Ülkede?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mersinden.ersin Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 12
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 5,601

mersinden.ersin

Ana Kamp
Mesajlar
24
Tepkime Puanı
1
Selamlar, gündelik araç olarak da kullanacağım ve hafif de arazi yapacağım için kısa şasi 4x4 panelvan/minibüs arayışındayım. Aslında en kısasından (3mt dingil mesafeli) transitlerde 4x4 olsa yerden yükseklik, genişlik ve her ilçede ustasını bulabileceğimden daha avantajlı olacak ancak böyle bir araca ülkede hiç denkgelmedim. Keza T5'lerde de kısa şasi bir tane denkgeldim ilanlarda, o araç da 700binde. Boşuna mı arıyorum bu araçları?

T4'ü de stoklayanlar sağolsun bulamıyoruz
 

Etiketler


T4 syncro var ilanlarda fakat karavan . Transitler emin olmamak ile beraber kısa şase de var.
Uzun şase nadir gördüm. Sprinter 4x4 ler sahiplerince altın muamelesi görüyor. (çünkü altın)
4 motion vw minibüs(transporter ,caravelle) Ducatolar da var . Velhasıl her biri özel araç sahip olan bırakmak istemiyor gibi . Bulursanız bura yada yazın lütfen.
 




2 çekere çevrilmiş bir karavan var, onun dışında var mı T4 syncro? Ben göremedim de. Volkswagen / Transporter / 2.4 / Transporter T4 1998 SYNCRO 2.4 CAMPERVAN sahibinden.comda - 866022441
 


Benim var 4x4 transit karavan.
 

Güzel makina yapmışsınız elinize sağlık, benim kafamdaki bi kısa şasileri, arka kapının arkasında panel olmayanlar. Onlarda 4x4 bulamadım da galiba bu da internett dolaşan ambülanslardan daha kısa. 4x4 sistemi nasıl bi sistem, transfer kutusu diff lock var mı?
Benim var 4x4 transit karavan.

Başlığınıza baktım sonradan, güzel uğraşmışsınız araçla elinize sağlık ama diff lock vs. bilgi bulamadım orada da.
 
Son düzenleme:

Merhabalar 2005 yılından beri kısa şasi transporter 4motion araç sahibiyim. Bu araçların nadir olması malum 4 çeker ve 2005 yılında ilk geldiğinde arkada tek sıra koltuk ile geliyordu. Böylelikle ruhsatta kamyonet olarak geçiyordu. Vergisi de kamyonet vergisi haliyle. Fakat devlet bir düzenleme ile bu araçların bu haliyle gelmesini yasaklayıp tam koltuklu caravelle olarak gelmesini sağladı. Böyle olunca da tam koltuklu bir minibüs ve ona göre de vergisi geldi. Aracım 2005 model 480000 km de henüz motor yapılmadı 270000 km de sadece neredeyse keyfi diyebileceğim bir şekilde turbo değişti o kadar. Onun dışında rutin bakımlar ve eskiyen parçalar dışında büyük bir masraf çıkarmadı. Araçtan mutlaka kullanan herkes çok memnundur. Alanın satmaması gibi bir durum gerçekten var. 2005 te sanırım Türkiye ye toplam 20 adet kamyonet ruhsatlı 4motion transporter geldi. Sonrasından emin değilim. Ama malum sitede birkaç tane satılık çıkmıştı karşıma. Umarım yardımcı olabilmişimdir. İyi günler.
 




Teşekkürler bilgi için, ruhsat otomobile çevirilebiliyor mu biliyor musunuz? Bir gün satmayı düşünürseniz haber beklerim Bir de motor(130/174bg?) ve yakıt tüketimi bilgisi verebilir misiniz?
 
Son düzenleme:

Teşekkürler bilgi için, ruhsat otomobile çevirilebiliyor mu biliyor musunuz? Bir gün satmayı düşünürseniz haber beklerim Bir de motor(130/174bg?) ve yakıt tüketimi bilgisi verebilir misiniz?
Fabrikadan kamyonet olarak çıktığı için için sanırım otomobile çevrilmiyor diye biliyorum. Ama hususi kamyonet olarak geçiyor ve vergilendirmesi ona göre yapılıyor. Caraveller otomobil olarak geçiyor ve ona göre de vergi ödüyorlar tabiki benim aracım 2.5 5 silindir 130 bg versiyonu. Fakat ben stage 2 orta seviye chip tuning uygulaması yaptırdım ve 155 bg güç ile kullanıyorum. Yakıt olarak memnunum. Güncel olarak 50 - 60 kuruş arası yıkıyor. Ancak ben genel olarak çok sakin kullanırım. Kullanıma göre değişiklik gösterebilir tabiki. Ancak 50 kuruş altına ineceğini düşünmüyorum , mazot fiyatları düşmediği sürece.
 

Yakıt kafamdakinden iyi, teşekkürler bilgi için. Ben de bulup da bi araç alırsam 3 5 bin biner, motorun sağlıklı olduğuna emin olunca yazdırırım güvenilir bi yere.