Herkese Selamlar;
Uzun bir aradan ve araştırmadan sonra 09 Nisan'da aldığım 2006 Model Volkswagen T5 Yüksek Tavan'ı motokaravana çevirme çalışmalarına başladım. Motokaravanımın yapım aşamalarını mümkün olduğunca resimlerle desteklemeye çalışacağım.Elimden geldiğince kendim yapmaya çalışacağım motokaravanımda bazı ustalık gerektiren kısımları ise işin ustalarına bırakmayı düşünüyorum.Tüm aşamalarda sizlerin fikirlerine de açık olduğumu belirtmek isterim.
Aracın ismini "AZAP" koydum niye bilmiyorum ama olumsuz duygulu bir isim olsa da plakasındaki AZP harfleri doğrudan bende bu ismi çağrıştırdı.Plakayı özellikle düşük trafik sigortasından dolayı değiştirmedim.Ayrıca İzmir'in bende ayrı bir yeri olduğu için de bu şekilde kalmasını istedim.Kısaca umarım "AZAP" bana azap olmaz diyip ilk resimleri paylaşayım... : :-\
Araç daha önce İş Güvenliği Firması tarafından gezici teknik ekip aracı olarak kullanılmış ve uzun bir süre dinlendirilmiş.120.000km'de. Sevgili Arkadaşım Hikmet(Raptor) ile aracı Kocaeli'nden aldığımızda önce aracın içerisine kaynaklanmış profili ve ahşap kaplamayı sökmem gerekti.Ayrıca yere sabitlenmiş sedye ve altı dolap olarak tasarlanmış ama kullanılamayacak durumdaki profili de çıkartmak zorunda kaldım.
Daha sonra profilin altında tutkalla fiber tavan ve alt kirişlere kadar iğrenç şekilde yapışmış döşemeyi söktüm.Manzara çok kötüydü zira döşemeyi yapıştırdıkları bally o kadar sertleşmişti ki halı benzeri döşeme malzemesinin tüylerini de tutarak fiber tavanı yalıtımı yapıştıramayacak hale getirmişti.
Yaklaşık 4 günü Yarım günü ofiste işe ayırıp yarım günü Hikmet'in işyerinde benzin ve spatula ile bally temizleyerek geçirdim.Maalesef fiberden bally çok zor kazınıyor tiner kullanamıyorsunuz çünkü akıp alttaki boyaya zarar verebiliyor.
Uzun bir aradan ve araştırmadan sonra 09 Nisan'da aldığım 2006 Model Volkswagen T5 Yüksek Tavan'ı motokaravana çevirme çalışmalarına başladım. Motokaravanımın yapım aşamalarını mümkün olduğunca resimlerle desteklemeye çalışacağım.Elimden geldiğince kendim yapmaya çalışacağım motokaravanımda bazı ustalık gerektiren kısımları ise işin ustalarına bırakmayı düşünüyorum.Tüm aşamalarda sizlerin fikirlerine de açık olduğumu belirtmek isterim.
Aracın ismini "AZAP" koydum niye bilmiyorum ama olumsuz duygulu bir isim olsa da plakasındaki AZP harfleri doğrudan bende bu ismi çağrıştırdı.Plakayı özellikle düşük trafik sigortasından dolayı değiştirmedim.Ayrıca İzmir'in bende ayrı bir yeri olduğu için de bu şekilde kalmasını istedim.Kısaca umarım "AZAP" bana azap olmaz diyip ilk resimleri paylaşayım... : :-\
Araç daha önce İş Güvenliği Firması tarafından gezici teknik ekip aracı olarak kullanılmış ve uzun bir süre dinlendirilmiş.120.000km'de. Sevgili Arkadaşım Hikmet(Raptor) ile aracı Kocaeli'nden aldığımızda önce aracın içerisine kaynaklanmış profili ve ahşap kaplamayı sökmem gerekti.Ayrıca yere sabitlenmiş sedye ve altı dolap olarak tasarlanmış ama kullanılamayacak durumdaki profili de çıkartmak zorunda kaldım.
Daha sonra profilin altında tutkalla fiber tavan ve alt kirişlere kadar iğrenç şekilde yapışmış döşemeyi söktüm.Manzara çok kötüydü zira döşemeyi yapıştırdıkları bally o kadar sertleşmişti ki halı benzeri döşeme malzemesinin tüylerini de tutarak fiber tavanı yalıtımı yapıştıramayacak hale getirmişti.
Yaklaşık 4 günü Yarım günü ofiste işe ayırıp yarım günü Hikmet'in işyerinde benzin ve spatula ile bally temizleyerek geçirdim.Maalesef fiberden bally çok zor kazınıyor tiner kullanamıyorsunuz çünkü akıp alttaki boyaya zarar verebiliyor.