Aynı aracı kullana biri olarak KESİN OLARAK söylüyorum bu aracın motorları ile ilgili hiç bir sorun yoktur her yerde her parçası orjinal olarakta yan sanayi(çin) olarakta vardır.Sogutma suyu eksik olmadıktan sonra ne yaparsanız yapın motora hararet yaptıramazsınız dima normal sıcaklığında çalışır.Dogu karadenizde çıkmadığım yayla tepe kalmadı yetmedi gürcistanda rusyada kafkas dağlarının tepelerinde indim çıktım arabam bana hep devam abi dedi.Bu araçlarda hararet ve yedek parça sorunu yaşanıyor diye biliyorum.
J9 ile bu aracın karşılaştırılmasının yapılması bile hata.Bu araçta Fiat motor vardır.15 senedir sürekli kullanıyorum.Peugeot J9 kullanan biri olarak hassas motorlar oldugunu soylemem sanirim yerinde olur. Çok fazla sıkıştırmadan nazik kullanılmalı
2000 modelden eski olan araçlar için olacak yanlış yazmışım.Sayın ince999 yorum ve açıklamalarınız için teşekkür ediyorum. Lakin dün karavancı arkadaşlardan birisi 2000 Model Boxer motorların çok hantal olduğunu tekrarlayarak yine moralimi çok bozdu. Sizin kullandığınız araç kaç modeldir acaba?
Teşekkür ederimBenim aracım 2001 model ve 2800 cc hacminde eski usul enjektörlü ve ancak çok yükseklere çıkınca çalışan turbosu olan motoru var.Bu HANTALLIK benzetmesini ben anlayamadım bir anlam veremedim.Aracımızın bir kamyonet yarış arabası değil.Zaten karayolu için izin verilen hız sınırı yol cinsine göre 80 ile 85 km olunca bu hantallığın ne olduğunu çok mu önemli acaba?
aracın el kitabında en ekonomik sürüş motorun 1600 ile 1800 devir /dakika ayarında çalışmasıdır der.Düz yolda 5 viteste motor 1700 devirde zaten araç 80 km hızla gitmekte yani en ekonomik devirleri kullanırken azami hız sınırınada gelinmekte fazladan gaza basılmayıp yakıt taşarrufuda yapılmaktadır.
1700 devir kullanırken 1LİTRE MAZOT ile şehirler arası düz yolda 15km inişli çıkışlı virajl yollarda 12-13 km şehir içinde 10-11 km yol yapılabilmektedir.
Elindeki aracın kıymetini bil onar keyfince kullan olumsuz nutuklarada kulaklarını tıka derim.