.
Karavancılığın daha oturamadığı ülkemizdeki pratikleri, teknik geçerlilik olarak sunmanın bilimsel hatta en azından mantıki bir yeterliliği olmamalı ?
Bu argüman ve üretimle çağdaş karavancı dünyasına açılma durumunda yapılacak yorumları tahmin etmek bile istemiyorum.
Düsseldorf fuarını görenler, sanırım ayni görüşte olmalılar ?
Türkiye’de bu yaklaşımı besleyen bence iki faktör var.
* Daha ekonomik olduğu (?) tahmin edilen çözümlere yönelme isteği.
* Devletimizin karavancılık olgusunu kavrayamamasının getirdiği keşmekeşlik.
Bu açıdan Türkiye daha
3B çemberinin dışına çıkamamış görünüyor.
Örn.
Türkiye’de profesyonelleri dahil, kendi yaptıkları karavanlarındaki gaz sistemiyle, AB teknik kontrollarından geçebilecek araç sayısının, iki rakamlı seviyeye bile erişemiyeceğini sanıyorum..
...
3B Çemberi:
Biz Bize Benzeriz..
.