Ynt: Jeep Wrangler Rubicon 2.8 CRD Asfalt ve Arazide Nasıldır ?..
Bir arkadaşımda var 2009 yeni aldı fakat 5000 km sonra sattı veya satıyor.söylediğine göre motor ve hp yeterli değilmiş.arazide iyi fakat yolda memnun kalmadı. bu işlerden de iyi anlar. uğur abininde dediği gibi daha önce ne kullandığınızada bağlı.. fakat rubicon gerçekten genel anlamda çok başarılı bir araçtır.
daha fazla tork ve hp için wrangler rescue yi öneririm size.. Veya commander.
Ayrıca rubiconla hemen hemen aynı kasada jeep wrangler ultimate rescue modeli var. buda çok hoş bir araç.
Jeep Wrangler Ultimate Rescue modeli Wrangler'in
her yere gidebilme, her şeyi yapabilme kabiliyetini zorlu
bölgelerde benzersiz kurtarma özellikleriyle
birleştirmektedir.
Jeep'in bu imaj aracı, 1998 model
seri üretim Jeep Wrangler Sport temelinde geliştirilmiştir
ve beş ileri otomatik şanzımanla donatılmış standart
4.0L Power Tech I-6 motorun Mopar Performance
parçalarıyla modifiye edilmiş bir prototipine sahiptir.
İlk kez gün ışığına çıkan Mopar Power Tech Performance
parçalarıyla modifiye edilmiş prototip motor gücünü ve
torkunu %20 oranında artırarak 2,800 d/d'da 206 beygir
gücü ve 247 lb-ft tork üretmektedir.( yaklaşık 350 nm tork)
Power Tech Performance parçaları, yüksek performanslı
eksantrik milinden, paslanmaz çelik headers tipi egzoz
manifoldundan, serbest akışlı egzoz sisteminden ve
bilgisayar kontrollü motor yönetim sistemi üzerinde yapılan modifikasyonlardan oluşmaktadır. [attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]