Jeep Liberty Hakkında Sorular????

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Haluk 22 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 51
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 17,138
Selamlar,
İkitelli Bağcılar Güngören sanayi sit. deki jeep servise götürdüm kj 3.7 yi. hararet yapıp tamir olduktan sonra yine su eksiltiyordu ve motor su deposu fokur fokurdu. Serviste 3-4 gün kaldı, detaylı incelediklerini söylediler.
su tankı arızalı olduğundan değişti, başka sorun yok dediler.
Yürüyen aksam ile alakalı yapılması gerekenleri söylediler ek olarak.

ancak motor ısındığı halde kalorifer sıcak üflemiyor. bi süre sonra sıcak üflemeye başlıyor. ve motor ısındığı halde lpg geç devreye giriyor..
(motorun ısındığını hararet göstergesine bakarak söylüyorum)
1,5 yıl önce hararet yapmadan bir iki gün öncede benzer belirtiler olmuştu ancak acemilikten farkına varamamıştım.

ikitellideki servisin fiyat politikası bana uygun değil, farklı bir yer bulmalıyım

görüş ve önerilerinizi rica ederim
 

Etiketler
Kalorifer peteği tıkalı. Lpg hattı kalorifer hattı ile seri bağlı. Su akışı olmadığı için sorun oluyor. Acilen temizliği gerekiyor sistemin. Ve zinhar su ile antifiriz koyulmamalı. Ornagik olarak geçen antifiriz konacak. Diğer her şeklinde soğutma sistemi pas yapacak ve yine motor hasarı olacak
 

Sabah Şafak otogaz Prins servise Lpg bakım ve ayarlama için gittim. Yine motor su eksilttiğini fark ettik, depo değişmesine rağmen. Jeep'ten anlayan bir usta küçük bir arıza makinasına bağladı 5. silindir arıza veriyor.
egzostan bol miktarda beyaz duman atıyor. antifirizli su yaktığı tesisi konuldu. gözüken o ki üst kapakta sorun var. silindire su kaçıyor ve çalışırken titreme ile çalışıyor. sonra düzeliyor. güvenilir bir usta arıyorum. hakkımızda hayırlısı :smiley:
 

Sabah Şafak otogaz Prins servise Lpg bakım ve ayarlama için gittim. Yine motor su eksilttiğini fark ettik, depo değişmesine rağmen. Jeep'ten anlayan bir usta küçük bir arıza makinasına bağladı 5. silindir arıza veriyor.
egzostan bol miktarda beyaz duman atıyor. antifirizli su yaktığı tesisi konuldu. gözüken o ki üst kapakta sorun var. silindire su kaçıyor ve çalışırken titreme ile çalışıyor. sonra düzeliyor. güvenilir bir usta arıyorum. hakkımızda hayırlısı :smiley:

Benzer sıkıntıları @KLL yaşamıştı, görürse bir şeyler yazar sanırım. Geçmiş olsun.
 

Sabah Şafak otogaz Prins servise Lpg bakım ve ayarlama için gittim. Yine motor su eksilttiğini fark ettik, depo değişmesine rağmen. Jeep'ten anlayan bir usta küçük bir arıza makinasına bağladı 5. silindir arıza veriyor.
egzostan bol miktarda beyaz duman atıyor. antifirizli su yaktığı tesisi konuldu. gözüken o ki üst kapakta sorun var. silindire su kaçıyor ve çalışırken titreme ile çalışıyor. sonra düzeliyor. güvenilir bir usta arıyorum. hakkımızda hayırlısı :smiley:
jeep garage götürün. uğur usta gerekeni yapar. bostancıda yerleri
 



Kalorifer peteği tıkalı. Lpg hattı kalorifer hattı ile seri bağlı. Su akışı olmadığı için sorun oluyor. Acilen temizliği gerekiyor sistemin. Ve zinhar su ile antifiriz koyulmamalı. Ornagik olarak geçen antifiriz konacak. Diğer her şeklinde soğutma sistemi pas yapacak ve yine motor hasarı olacak
heryeri delinir eski aracın. sisteme mutlaka su ile yarı yarıya konmalı
nedenmi diyorum ben koydum zamanında :D
 


Benzer sıkıntıları @KLL yaşamıştı, görürse bir şeyler yazar sanırım. Geçmiş olsun.

kapak contaları değişecek, valf yuvaları çelik olanlarla yenilenecek. bu esnada yeni radaytör yeni devirdaim yeni hortumlar gerekecek. aracın çekişi artacak tüketim düşecek. LPG yüzünden oluyor bu olay. aynı dönemin bütün amerikanlarında bu sorun var. V6 V8 hepsi aynı.
 






Selamlar, Hayırlı Ramazanlar..
Aracımı Davutpaşa Mengerler Bosch Car da yaptırdım, lpg orda takılmıştı. Güvendiğim bir kurum.
işçilik anlaştık, parçaları ben aldım. araya virüs girince tamir sonrası kontrole gidemedim, henüz 300km oldu. bi sıkıntı yok gibi. zaten evde olduğumdan kullanamıyorumda.
Hazır servisteyken yürüyen aksamla alakalı işleride yaptık. Ve yine hazır el değmişken ne olur ne olmaz diyerek kaput altında herşeyi yenilemeye çalıştım.

yapılan işlemler;
Eksantrik dişli seti
Bujiler
Subap takım
egzos subap
subap keçeleri
ön krank keçesi
ön zincir kapak oringler
devirdaim contası
hava, yağ filtresi
sağ sol alt rotiller
arka dif keçesi
arka fren balata
üst kapak rektifiye oldu
radyatörde sorun yoktu köşesine ilaç sürdük
motor yağ, dif yağı, direksiyon yağı
silindir kapakları bağlantı hortumu
sağ sol üst salıncak ve rotiller
termostad
V kayış seti
alt enjektör oringi
süpap kapak contası sağ sol
üst kapak contası sağ sol
 

Selamlar, Hayırlı Ramazanlar..
Aracımı Davutpaşa Mengerler Bosch Car da yaptırdım, lpg orda takılmıştı. Güvendiğim bir kurum.
işçilik anlaştık, parçaları ben aldım. araya virüs girince tamir sonrası kontrole gidemedim, henüz 300km oldu. bi sıkıntı yok gibi. zaten evde olduğumdan kullanamıyorumda.
Hazır servisteyken yürüyen aksamla alakalı işleride yaptık. Ve yine hazır el değmişken ne olur ne olmaz diyerek kaput altında herşeyi yenilemeye çalıştım.

yapılan işlemler;
Eksantrik dişli seti
Bujiler
Subap takım
egzos subap
subap keçeleri
ön krank keçesi
ön zincir kapak oringler
devirdaim contası
hava, yağ filtresi
sağ sol alt rotiller
arka dif keçesi
arka fren balata
üst kapak rektifiye oldu
radyatörde sorun yoktu köşesine ilaç sürdük
motor yağ, dif yağı, direksiyon yağı
silindir kapakları bağlantı hortumu
sağ sol üst salıncak ve rotiller
termostad
V kayış seti
alt enjektör oringi
süpap kapak contası sağ sol
üst kapak contası sağ sol
ayıptır sorması fiyatlar ne tuttu parça ve işçilik olarak?
 


Merhaba,
3.000TL işçilik
9.500TL yedek parça tuttu. (Ivır zıvır dahil :smiley:
baya bir işlem yaptırmışsınız, umarım sorunsuzca kullanırsınız süreç sonrasında.

ben karşılaştırma yapmak adına merak ettim sadece, bu işlemi bosch da yaptırmadan önce herhangi bir Jeep yetkili ya da özel servisten fiyat teklifi aldınız mı?
 



Kalorifer peteği tıkalı. Lpg hattı kalorifer hattı ile seri bağlı. Su akışı olmadığı için sorun oluyor. Acilen temizliği gerekiyor sistemin. Ve zinhar su ile antifiriz koyulmamalı. Ornagik olarak geçen antifiriz konacak. Diğer her şeklinde soğutma sistemi pas yapacak ve yine motor hasarı olacak
Yanlış yapıyorsun... Yarı su-yarı antifriz olmalı. Bunu saf kullanmayın, kanallardaki zayıf yerleri deler geçer, hatta silindirlere dahi su karışır haberin olsun. Kim verdiyse sana bu aklı... Hiç olmazsa üzerindeki kullanım açıklamaları oku...
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,650
Mesajlar
1,521,650
Kayıtlı Üye Sayımız
166,517
Kaydolan Son Üyemiz
aktifmoda

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst