Sayın Aka, bu linki açıp aşağı doğru gidildiğinde bütün modellerin planları ve teknik bilgileri görünüyor.Sayın Akdeniz, bahsettiğiniz araçların açık planlarını gösteren bir link ekleyebilirmisiniz.
Liner | phoenix-reisemobile.de
Sayın Aka, bu linki açıp aşağı doğru gidildiğinde bütün modellerin planları ve teknik bilgileri görünüyor.Sayın Akdeniz, bahsettiğiniz araçların açık planlarını gösteren bir link ekleyebilirmisiniz.
selamla forumdaki ilk mesajım bu.Boya işleri bitti ,iç döşeme kısımlarına başladım acelem yok çalışmalara devam.
Serkan bey hoş geldiniz siteye ,ilk mesajınıza ilk cevabı da ben vermeye çalışayım .
Şu anda yapmaya çalışdıgım araç uzun süreli hatta devamlı yaşamak için tasarladım ,ayrıntılı fotoları yakında sitede yeni konu başlıgı ile sunum yapacagım.
Facebook El en karavan isminde albüm oluşturdum ,şu anlık biraz karışık resimler ama tüm çalışmalarımı buradan görebilirsiniz.
Proje evrak işlerine ay içerisinde başlıyacagım aşamalarda bilgi vermeye çalışırım ,İnşallah sizde en kısa zamanda istediginiz karavana sahip olursunuz .
Merhaba ,sizin gibi bende bu araçlar hakkında hangi modelini seçeyim diyerek çok kararsız kalmışdım ,ama m 29 da karar verdim m 23 en küçük kasası ve 23 kişilik olarak düşünebilirsiniz m 25 orta kasa m 29 bu serinin en büyük kasasıdır .
İç tabandan tavana olna yükseklikleri yaklaşık hepsinin aynı 2 mt. en ise 210 cm. uzunlukları degişiyor modellerde.
Sorabilirsiniz iç yükseklikleri aynı ise m 25 ve m 29 neden daha yüksek duruyor diye ,bu modellerin bagaj yerleri daha hacimlidir.
M 23 benim tercih etmiyecegim bir model sebebi ise diger modellerde önden ve arkadan içeriye giriş kapısı bulunurken ki genelde karavan yapımında arka kapılar körlenir,m 23 de ortada kapı vardır ve karavan için içeride düzensizlik ve yer kaybına sebep olur düşüncesindeyim.
motor olarak bazılarında düşük modellerde turbo yok size turbosu olan bir araç tercih etmenizi tavsiye ederim.
m 29 da iki tip var 120 ve 140 olarak geçiyor 120 olanı benim aracım bu seri olandır 5 ileri vitesdir.
140 olanı 6 ileri vites ve biraz daha büyük motor ki bu araştırmalarımda tavsiye etmediler yakıttan dolayı.
Ne kadar yakıyor sorunuza açıkçası aracım henüz bitmedi zaman buldukça devam ediyorum yaz sonu gibi bitecek tahminim, fakat daha önceki araç tecrübelerimden uzun yolda sakin bir tempodaki karavancının acelesi yoktur abartılı yakıt sarfiyatının olmayacagını olan kısmınında iç hacimdeki keyfine degecegini söyleyebilirim.
Aşamalardan bir kaç resim.
Teşekkür ederim sağolun,farların kendi çerçevesini aynı zamanda tampon kısmı ile beraberdir,arka stoplarda kendi yuvalarını kullandım montajlaması kendim yaptım.resmen şaheser olmuş elinize saglık, ön ve arka farları yataklarıyla beraber özel mi yaptırdınız hazır olarakmı aldınız varsa linkini verebilirmisiniz
Motokaravan olarak ruhsat çıkıyor ve koltuk sayıları düşeceğinden D1 ehliyetle kullanılabiliyor.Merhaba, M23 iveco iç ölçüleri resimdeki gibidir. Karavan dönüşümü için m23 almıştım fakat trafik sigortasının pahalı olmasından dolayı satışa çıkardım.
Otokaravan ruhsatı kesindir. sadece maksimum 1000 tl proje ücreti ile otokaravan ruhsatı alabilirsiniz. aracın içini yaptırıp proje firmasına projeyi çizdirip muayeneye giriyorsunuz. sonrasında trafik tescilden ruhsatı alıyorsunuz. içi bitince gerisi kolay. Dikkat etmeniz gereken ise, karavan içindeki yatak sayısı/kişi koltuk sayısı ile aynı olmalı.Emek sabır ve para bu üçlü bir araya gelince çok güzel işler ortaya çıkıyor başarılar dilerim ama ehliyet sınıfı ve ruhsatla ilgili net ve kesin bilgisi olan lütfen paylaşsın bence işin en önemli yanı malum Türkiye'de resmi prosedür insanı canından bezdiriyor