Mibrahim
Kamp II
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Etkinliği tam olarak nerede gerçekleştirdiniz? Konum bilgisi, Wikiloc kaydı vb var mı?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
İbrahim bey , senin terios baya baya offroad yapar olmuş, ilk geziden bu güne baya bi zorlamışsınız. Güzel kareler.
Kasım ayındaki gezide , dönüş yolunda ağır arazi yapacaz diyenlerle, sizden ayrıldıktan sonra olaylar olaylar. Daha parkura giremeden öncü araçlar çakıldı. Kırmızı nivacı arkadaş aşırı zorlama hareketler falan. Neyse başka yoldan devam edelim dendi. Bu sırada sonda kırmızı niva ve önünde ben. Derken aynadan arıza yaptığını gördüm, durdum. Benim önümdeki arkadaş selektörlerimi görmedi sanırım. Ekip devam etti, telsizlerden de sağlam iletişim kurulamayınca, iletişim koptu. Neyse ki nivayı 15 dakika da yürüttük , başladık bu sefer lastik izlerinden grubun ne tarafa gittiğini aramaya. Tabi ki bulamadık. Kendi yön tayinimizle asfalta ulaştık. Belli bir süre gittikten sonra ekibi gördük ama durmadık. Biraz kırılganlık oldu açıkçası.Akşamına da zaten ben whatsapp gurubundan çıktım. Daha sonra istanbul ekibinden arkadaşlarla bu olayı konuşunca , aslında sıkıntının bizim trakya ekibinden kaynaklı olduğunu anladım. Bu iki arkadaş cep telefonuyla konuşuyor, ve nivacı yürümesini , basit bir arıza olduğunu falan söylüyor. Tabi bana demiyor ekibin başındaki aracı aradım, yürüyün biz hallederiz falan dediğini.Bu olaydan sonra biraz daha kemik kadro ile takılmaya başladık, durum bu yani. Ki bu olaydan sonra şunu anladım ekip başı yola kim çıkıyorsa, sonuna kadar o devam edecek. Yolu biliyor diye acemi adamı başa koyarsak, olacağı buydu. Sana yürü bile deseler , arıza yapan , batan çakılan araç varsa bırakmamalı. Şimdi bende görmesem o adamı, hali ne olacaktı vs... Gördüğüm kadarıyla; her offroad grubunda kalabalık olan sayılar her zaman azalarak kemik kadroya dönüşüyor. Bizim yaptığımız Kasım gezisi (sonu hariç) çok verimli ve düzenli organizasyondu.Böyle kalabalık araçlı aktiviteler kolay kolay denk gelmiyor. Ne zaman kıyıköy'de rotadan sapma kararı verildi, ekibin başına acemi geçirildi ondan sonra düzen bozuldu.Neyse bunları da tecrübe etmiş olduk. Adamın yaşına başına bakıp, buyur abi yolu göster demeyeceksin, işi kim biliyorsa o yapacak. Bu arada suzuki hayırlı olsun. Terios biraz daha hafif araziydi, vitaraya güzel bir lastikle çok daha güzel işler yapar.