İnegöl' den Kareler

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan adaeada Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 46
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 9,570

Etiketler
Ynt: İnegöl' den Kareler

tşk ederim verdiğiniz bilgi için daha bir çok resim var fakat tek tek resimleri ufaltıp koymak uğraştırıyor vakit oldukça yapıyorum saygılar
 



Ynt: İnegöl' den Kareler

merhaba, fotograflar gayet guzel.. pajeronun lastik ebatlarını ogrenebilirmiyim?
 




Ynt: İnegöl' den Kareler

Selamlar ,
Araçla arazi deneyiminiz resimlerden anlaşılıyor,
Low ,oranlarını beğeniyomusunuz.
Uzun ve dik çamur inişleri için ABS yi iptal ettinizmi .?
 

Ynt: İnegöl' den Kareler

yazargezeryolçizer' Alıntı:
Selamlar ,
Araçla arazi deneyiminiz resimlerden anlaşılıyor,
Low ,oranlarını beğeniyomusunuz.
Uzun ve dik çamur inişleri için ABS yi iptal ettinizmi .?

Paylaşım için teşekürler.....


Kerim,
Abs iptali arazi inişlerinde de v.s. nasıl bi avantaj sağlıyor, bunu bikaç kişiye sordum... Mantıklı ve verimli bi cevap alamadım. Sen bilirsin...
Sonuçta bu zımbırtı tekerleklerin devamlı kilitlenmesini engelleyerek aracı fren yaparakta yönlendirebilmemizi sağlıyor. Ama durdurmadığı gerçeğini kabul ediyorum.... Biraz detay örnek v.s. verebilir misin?

İptal için sigortasını sökmek yeterli mi, sen XJ' de uyguladın mı?

Teşekkürler...
 

Ynt: İnegöl' den Kareler

Selam. Araçta çok güzel, fotoraflara şahane. Elinize sağlık. İnegöl etapları çok çoşkulu olur.İnegölden girip, Kocayaladan çıkıp, Ordanda ULudağ eteklerine inebilirsiniz. Uzun soluklu ve kamplı geziler için çok uygundur. Bende bir kaç foto atmak isterim. İyi günler dilerim.
 

Ynt: İnegöl' den Kareler

fotolar

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg
 





Ynt: İnegöl' den Kareler

Alfonse' Alıntı:
Paylaşım için teşekürler.....


Kerim,
Abs iptali arazi inişlerinde de v.s. nasıl bi avantaj sağlıyor, bunu bikaç kişiye sordum... Mantıklı ve verimli bi cevap alamadım. Sen bilirsin...
Sonuçta bu zımbırtı tekerleklerin devamlı kilitlenmesini engelleyerek aracı fren yaparakta yönlendirebilmemizi sağlıyor. Ama durdurmadığı gerçeğini kabul ediyorum.... Biraz detay örnek v.s. verebilir misin?

İptal için sigortasını sökmek yeterli mi, sen XJ' de uyguladın mı?

Teşekkürler...
Alp Merhaba sitede çeşitli zamanlarda yazıldı,ama aralarda kaldı galiba,
Konu esasında derin bir konu ,ve ana bir başlıkta tartışılmalı,
ABS kuru zemin dahil,fren mesafesini uzatıyor,
dik ve ,kaygan zeminlerde,hatalı bir giriş yaparsam,
ABS devreye girince Fren falan kalmıyor,araç duracağına daha da hızlanıyor.


Her şeyden önce tercih meselesi ,

Kaygan zeminlerde bence başa bela,
Parkurda genelde dikkatli oluyorsun ama tek yaptığım ,keşif sınıfına giren gezilerde ,sıkıntısını daha fazla çekiyorum.
Aracını tanıyan biri için ,gerektiğinde kızaklayarak durmak isteyen biri için, bu alternatif yok oluyor,

Benim XJ 88 model olduğu için ABS yoktu, ;D ;D ;D
Senin araçta basit bir işlemle ve bir anahtar yoluyla ister ABS çalışır istersende çalışmaz şekle getirebilirsin.
Genel olarak 10 km altında zaten çalışmamaları lazım ,ama arazide her zaman 10 km altında gitmiyoruz,

Bulursam burdan atayım ,L200 e uygulanan bu sistemde çamur fren mesafelerini ölçmüştü bir arkadaşımız.
Ciddi fark var.

Konu 3,5 Pajerolara gelince ,(bu konuda farklı bir başlıkta tartışılmalı,)
ss4 arazi şanzımanı kullananlar da Low oranları yeterli değil ,aracı durduramıyor,
araç fren desteği istiyor ,
Aynı aracın 3.0 larında farklı bir arazi şansımanı var ,çok daha iyi.
Tabi herkesin eğimi kendine ,dereceleri ölçmedim.

Konuyu bağlarsak,
Freni aracı kaydırmadan stabil bir şekilde kullanabiliriz,(aracı tanıyorsak.)
ABS de iş araca kalıyor ,tamam sağa sola kaymıyor, ama fren mesfesi uzuyor,
özellikle kaygan zeminlerde bu fren mesafesi,gerektiğinden fazla uzuyor,
ABS olmayan bir aracı ben daha kısa mesafede durduruyorum.
 

Ynt: İnegöl' den Kareler

yazargezeryolçizer' Alıntı:
Selamlar ,
Araçla arazi deneyiminiz resimlerden anlaşılıyor,
Low ,oranlarını beğeniyomusunuz.
Uzun ve dik çamur inişleri için ABS yi iptal ettinizmi .?
low oranı 1/2 bu araçta yani çok ağır değil ama sorun olmuyor 1990 model pajerom var onun ağır deviri daha sıkı 1/3 e bölüyor aracımda abs çok kolay iptal oluyor şöyle defransiyeli kilitledimmi otomatik abs yi iptal ediyor ara. bir sıkıntı olmuyor yani çamurda abs yi iptal etmek daha iyi yokuş aşağı fren yaptırmıyor araç ben pedalı köklüyorum araba pedalı geri gönderiyor asfaltta yaptığı o pedal titreşimi çamurda buzda daha çok yapıyor benimde tercihim abs yi iptal etmektir özellikle çamurda
 

Ynt: İnegöl' den Kareler

yazargezeryolçizer' Alıntı:
Alp Merhaba sitede çeşitli zamanlarda yazıldı,ama aralarda kaldı galiba,
Konu esasında derin bir konu ,ve ana bir başlıkta tartışılmalı,
ABS kuru zemin dahil,fren mesafesini uzatıyor,
dik ve ,kaygan zeminlerde,hatalı bir giriş yaparsam,
ABS devreye girince Fren falan kalmıyor,araç duracağına daha da hızlanıyor.


Her şeyden önce tercih meselesi ,

Kaygan zeminlerde bence başa bela,
Parkurda genelde dikkatli oluyorsun ama tek yaptığım ,keşif sınıfına giren gezilerde ,sıkıntısını daha fazla çekiyorum.
Aracını tanıyan biri için ,gerektiğinde kızaklayarak durmak isteyen biri için, bu alternatif yok oluyor,

Benim XJ 88 model olduğu için ABS yoktu, ;D ;D ;D
Senin araçta basit bir işlemle ve bir anahtar yoluyla ister ABS çalışır istersende çalışmaz şekle getirebilirsin.
Genel olarak 10 km altında zaten çalışmamaları lazım ,ama arazide her zaman 10 km altında gitmiyoruz,

Bulursam burdan atayım ,L200 e uygulanan bu sistemde çamur fren mesafelerini ölçmüştü bir arkadaşımız.
Ciddi fark var.

Konu 3,5 Pajerolara gelince ,(bu konuda farklı bir başlıkta tartışılmalı,)
ss4 arazi şanzımanı kullananlar da Low oranları yeterli değil ,aracı durduramıyor,
araç fren desteği istiyor ,
Aynı aracın 3.0 larında farklı bir arazi şansımanı var ,çok daha iyi.
Tabi herkesin eğimi kendine ,dereceleri ölçmedim.

Konuyu bağlarsak,
Freni aracı kaydırmadan stabil bir şekilde kullanabiliriz,(aracı tanıyorsak.)
ABS de iş araca kalıyor ,tamam sağa sola kaymıyor, ama fren mesfesi uzuyor,
özellikle kaygan zeminlerde bu fren mesafesi,gerektiğinden fazla uzuyor,
ABS olmayan bir aracı ben daha kısa mesafede durduruyorum.
evet 3.5pajero yeterli değil low oranı bu konuda fren desteği istiyor 90 model pajerom frensiz çok dik yerlerden iniyor
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,793
Mesajlar
1,523,857
Kayıtlı Üye Sayımız
166,606
Kaydolan Son Üyemiz
Alesta 67

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst