Lastik; Eğer hem asfalt hem off road için istiyorsanız BF Goodrich All-Terrain en uygun lastik. %50 on road, %50 off roadtur. AT ile sağlıklı offroad yapamazsınız. Orijinal boy 235 85R 16, daha önce 245 de kullandım, sorun olmadı ama 245 75R 16 orijinal ebattan 32 mm küçüktür. Bu her turda 10 cm kayıp ve %4 hız kaybı yani efor kaybı demek. Aynı hız ve devirle yol alan bir diğer Defender 100 km yol yaptığında sizin daha 4 km yolunuz vardır. Ya da arka arkaya gidiyorsanız, onun göstergesi 80 ise sizinki 85'i gösterecektir. Bu yüzden orijinal ebattan pek sapmayın, ya da iyi hesaplayın, orijinale en yakın ölçüde lastik alın.
Frenler: O siyah silindir, westinghouse. Keşke almadan önce delik filan var mı diye baktırsaydınız. İğne deliği kadar küçük bir delik bile frenleri etkiler. Bir de değiştirdikten sonra yine frenler tutmuyorsa, vakum pompasını kontrol edin. Hortumunu çıkartıp, baş parmağınızla kapatın, parmağınızı içine doğru çekiyor mu kontrol edin ve bir de arka frenler kampanalıdır, fren cırcırlarına baktırın ve tabii papuçlara. Ha bu arada Defender'ın frenleri hiç zaman yeni nesil araçların frenleri gibi tutmaz zaten.
Debriyajı yumuşatmanızın bir imkanı yok. Sol bacağınız kas yapacak. Bir de 2-3 yılda bir debriyaj üst merkeziniz patlayacak ve sol ayağınıza hidrolik akacak ama korkmayın pahalı değildir. En azından ayakkabınızdan ucuzdur
kalorifer düğmeleri kolay, yapılır ama yaptırmayın, nasıl olsa ısıtmayacak
Motordan gelen ısı yeteri kadar ısıtır zaten.
Su ve yağı eksiltmediğine emin olana kadar sürekli kontrol edin. Bir de şarj lambası, yağ lambası gibi önemli lambaların çalıştığından emin olun.