SELAMLAR,
BU GÜN GEZENBİLİR'E ÜYE OLDUM. ÜYELİK TEMEL NEDENİM SUZUKİ SAMURAİ VE KAMPCILIK KONUSUNDA BİLGİ PAYLAŞIMI.
BEN YAKLAŞIK 3 SENE ÖNCE ÇOK SEVDİĞİM İÇİN TRAKYA'DAN 1982 MODEL BİR SJ 413 ALDIM. ÜSTÜ ORİJİNAL DEMİR (TENTESİZ) VE ORİJİNAL KLİMALI. KASAPLARDAN GÜNÜME KURTULMUŞ BİR ARAÇ. SANIRIM ORİJİNAL KM'DE, YAKLAŞIK 120 BİN. ALDIKTAN SONRA ARKA DİFRANSİYEL TÜM RULMANLAR DEĞİŞTİ, DAĞILMIŞTI VE DONMUŞTU, İŞ MAKİNASI TAMİRCİSİSNİN PRESİNDE ZOR ÇIKTI. AMA O HALDE ARABA İSTANBULDAN BODRUMA GİTTİ. SONRA FREN KALİPERLERİ, ÖN VE ARKA SIKMAYA BAŞLADI, ÇIKMA HONDA CIVIC MERKEZ VE WESTİNGHOUS TAKILDI. FRENLER VE HORTUMLAR SIFIRLANDI, GEREK YOKTU AMA DEBRİYAJ, BASKI, BİLYA DEĞİŞTİ.
ARABAYI 4 İNCH KALDIRDIM VE 4 İNCH AYAK İZİNİ GENİŞLETTİM.
GEÇEN CUMA ARABAYI TEKRAR TAMİRE BIRAKTIM, FARLAR İYİ DEĞİL DEĞİŞECEK, RADYATÖR ŞİŞLENİP, TEMİZLENİP, BOYANIP VERİNE TAKILACAK, BUJİ, TRİGER KAYIŞI DEĞİŞECEK. BİRAZ ÜFLÜYOR, ACABA SEGMANMI ATSAK FİLAN DİYE USTAM İLE KONUŞTUM GEREK GÖRMEDİ.
SUZUKİ SAMURAİ SJ SERİSİN GÖNÜL VERMİŞ ARKADAŞIM, ÖZET OLARAK BİRAZ PASLI MASLI OLMASINA RAĞMEN İNAN GÖZÜMÜ ÜZERİNDEN ALAMIYORUM. ŞANZUMAN ESKİ AMA ŞIKIR, ŞIKIR SÜRMENİN TADINA DOYAMIYORSUN. ARAÇ DAR VE KISA OLDUĞU İÇİN ARAZİDE BAŞARILI, HOŞ, ÇOKTA ZORLAMIYORUM. ASFALTTA 80 KM/SAAT İLE 5. VİTESTE GİDERKEN SANKİ 150 KM/SAAT İLE GİDİYORSUN VE ARABADAN SANKİ ELEKTRİK MOTORU VAR. BU BAKIMDAN ÇIKSIN, YAVAŞTAN KAPORTAYA GEÇECEĞİM.
VAKTİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER,
SİNAN