Hunileri Taktık 42 Lastik Ford F250 Geliyor

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan jeep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 781
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 144,383

Etiketler



tamam abi haber veririm sana .. şimdiden teşekkürler..
 

ön diferansiyel ters mi dönüyor düz mü dönüyor andınlattık.. ;D bizim cj lerin diferansiyelleri ÖN için flanşı karşınıza aldığınızca şaft yönü saat yönünün tersine, arka şaft ise saat yönünde dönüyor Yani unimog diferansiyelleri ters yöne dönmeyecek...

http://s238.photobucket.com/albums/ff164/JeepForever/FORD-F250/?action=view&current=11082011170.mp4

 






ön unimog diferansiyelinin yönü değişmiyor.. civatalardan söküp sağı sola, solu sağa alamıyoruz.. arazi şanzımanını değiştireceğiz.. elimizde hem sağdan hem soldan NP205 var zaten.. 727 şanzımanın arkasına sol tarafa yatık şanzımanda karar kıldık..
 

allahım sen bu arkadaşlara bol para ve vakit ustalara daha fazla el becerisi ve azim ver de şu canavar erkenden birsin de biz de bi görelim.. aminnn
 

dr_musty' Alıntı:
allahım sen bu arkadaşlara bol para ve vakit ustalara daha fazla el becerisi ve azim ver de şu canavar erkenden birsin de biz de bi görelim.. aminnn

son iki gündür gerçekten böyle bir duaya ihtiyacımız olduğunu hissetmeye başladık ;D bizde amin diyelim.

Önümüzdeki 1 hafta için bugün plan yaptık. Gökhan ve Aydın arkadaşımızla. Karar vermek bazen çok zor oluyor. Öyle mi böyle mi.. 250 küsür beygir big block motor karşımızda bizi strese sokuyor. Dikkatli yapın olmazsa, kırar parçalarım der gibi hissettiriyor. Elin gavuru yapmış biz neden yapamayacağız diye kendi kendimize gaz veriyoruz.. Neyse önümüzdeki hafta hedefimiz.
1- unimog diferansiyelleri kumlayıp açıp temizleyip yağlayıp boyayıp, kesip biçip, makasları da alta alarak yerine monte etmek..
2- Motor u temizleyip boyayıp yerine monte etmek
3- Soldan inişli NP205 e chrsler727 yi akuple etmek.
4- marşa basıp motoru kuru kuru sesini dinlemek..
5- Diferansiyellerin mahruti kafalarına şaft bağlanabilmesi için bir dolu torna işi, keçe yatağı bilimum işleri yapmak..

Takip diyenlere iyi takipler diliyoruz.. Heyecan gittikçe artıyor. Ama çok zor bir işe giriştiğimizi yavaş yavaş hissetmeye başladık.. Yaptık oldu diyemiyoruz. Yapmaya çalışıyoruz. Hedef belli.. İnşallah sonu güzel olacak..
 



abi pes etmeyin dularımız sizinle mog difleri süper ama çok zorluyo ise dana60larda işe yarar gibi motor konusuna gelince kormayın abi ciğeri sağlam olsun fordun 42 lastiğin altını üstüne getirsin tekrar kolay gelsin abi
 

biraz detaya girelim..
sağdan ön şaft çıkışlı np205 ile 727 arası orjinal flanş


2 adet Np205 yan yana



soldan inişli np205 in eski ana şanzımana bağlanan şaft mafsalının flanşının sökülmüş hali.. Bu kısımdan 727 ye bağlanacak..


727 nin arka çıkış mili. akuple olacak arazi şanzımanına bağlantı kısmı..


mahruti.. dişli oranlarını saymayı unuttuk şimdi aklıma geldi ;D






mahrutinin söküldüğü yerden ayna ve HAVALI KİLİT.. kompresör gerekiyor ;D