Tamam teşekkürler ederim gidip kontrol ettiricem.Merhaba, öncelikle akuyu kontrol ettirin sonra da buji ve kablolarını...
Hocam dediğiniz gibi yaptım buji ve kablo siparişi verdim pazartesi taktiricam eğer devam ederse benzin pompasini degistiricem.en son da benzin pompanızın daha önce değişip değişmediğine bir göz atın, değiştirip 4 silindir için olan farklı markalarınkini takıyorlar, sonra da klasik bu sorun oluyor.. "benzinde" kickdown yaptığınızda 3000 devir civarında gaz yemekte, gitmekte, kükremekte anlamsız ve isteksiz kalıyorsa sorununuz budur. Gazda yapmaz, benzinde yapar bunu : )
Bu devreyi nasıl görebiliriz veya tespit ederiz.Sabah böyle yapıp çalışırsa araç kesin var diyebilir miyiz peki?sizin arıza için ne kadar doğru olur bilemiyorum ama.benim zj.de benzin pompasının,lpg'ye geçtikten sonra yorulmaması ve gereksiz çalışmaması için bir elektronik devre var.sabahları ilk çalıştırmada 3 kere kontak açıp kapattıkdan sonra benzine yol veriyor ve sıkıntısız çalışıyor.eğer 3 kez kontak aç/kapa yapmaz iseniz çalışıyor 2-3sn.içinde stop ediyor.böyle bir devre takılmışsa kontrol etmenizde fayda var.bende farkında olmamıştım bu elek.devreden,lpg'ci arkadaşın , devrenin çalışma prensibinin bu olduğunu tesadüfen söylemesi sonucu sıkıntısız kullanıyorum.
Evet aracı götüreceğim ustaya ne var ne yok yaptırmak istiyorum zaten.Ama bu ufak tefek işleri halletmek istiyorum şimdilik. Dediğiniz motoru kontrol ettireyim bir.Selamlar bence AIS motorunu kontrol ettirin ilk olarak, devir arızası o yüzdendir arıza devam ederse buji kabloları ve bujileri kontrol ettirin. Tabiki burda ki cevaplar sadece merakınızı gidermek için, aracı bir amerikan ustasına götürmek lazım
Bu devreyi nasıl görebiliriz veya tespit ederiz.Sabah böyle yapıp çalışırsa araç kesin var diyebilir miyiz peki?
fdffghhhBu devreyi nasıl görebiliriz veya tespit ederiz.Sabah böyle yapıp çalışırsa araç kesin var diyebilir miyiz peki?ba