Uzun şase için konuşuyorum 3.0 bence o kasaya güçsüz geliyor, otoban kullanımında rampalarda falan araç hızını korumakta zorlanıyor. Arazide Low'a aldığınızda sorun yok, parçalayıp çıkıyor her yerden, arkada elektirkli %100 kilit olması süper; tercihim 3.5'den yana olacaktır. Çok sağlam bir araç, temizini aldığınızda parça sorunu olmaz, bakımını yapar binersiniz. Kesinlikle çok rahat ama kullanımı otobüs gibi. Arazide gördüğüm eksiklikleri, iriliği, karın açısının kötü olması, ön tarafın sabit aks olmaması nedeniyle artikulasyonun zayıf olması, bunlara ek olarak modifiye imkanının zayıf olması. Ama tercih edilecek bir araç, Amerikan ve İngilizlerin ıvır zıvır arızalarıyla uğraşmak istemeyen, sanayi sevmeyenler için biçilmiş kaftan
Aracı yoğun off-road için düşünenlerin teercihi kısa şase 3 kapı olanlar olmalı