Merhabalar, bu sayfalar arasında 2 kez bu konuyu geniş biçimde anlatan yazılarım var! 1986 yılında bu tarafa Subaru kullanan ve Motor Yedek Parçalarını ithal eden biri olarak anlatmaya çalıştım ama Subaru; FUJI HEAVY INDUSTRIES, AR-GE'de çalışan 400 kişinin emeğine saygı duymamak TERCİH meselesidir! Birincisi ( LPG ) Otomobil Motoru Yakıtı değildir! Ayrıca hiçbir Otomobil Üreticisi tarafından DEĞERLENDİRMEYE bile alınmamıştır! ( NLG ) ilk kez 1980'li yılların sonunda Macaristan'da bir Teknik Üniversite tarafından sadece otobüslere UYGULANDI hatta bunlardan sanırım 20 adet YEŞİL RENKLİ IKARUS İstanbul'a da getirilmişti ancak TANK'ın patlaması sonucunda ortaya çıkabilecek FACİAYI kimse göze alamadı. Toyota, İSVEÇ SAAB tesislerinde 200.000+200.000 Subaru ve Toyota ( NLG ) li olarak ÜRETMEK için lisans aldı ama hiçbir ülke TANK sorunu nedeniyle bunu kabul etmedi ve üretimden vazgeçildi!
Bunu LADA ya da TOFAŞ'a takarsanız ne olduğu veya olacağı çok önemli değilse kullanmaya devam edersiniz. ANCAK, SUBARU gibi EFSANE EJ motora sahip bir otomobilde 30/40 Tl depoda tasarruf edeceğim diye ısrar ederseniz bindiğiniz otomobile ve markasına AYIP olur! Bu arada Dünya'da SUBARU'ya ilk LPG uygulaması da İstanbul'da YERKA Servis'te aklı evvel bir ustamız tarafından yapılmıştır. Dünya'da bütün insanlar SUBARU'yu ( EJ ) motor PERFORMANSI ve 4x4 GÜVENLİ sürüşü için tercih ediyor,
SUBARU'larınızı MUTLU günlerde kullanmanız dileğiyle, saygılar.
Read more: http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=101284.80#ixzz2rrywpOOR