Hangi 4 Çeker Aracı Alırdınız?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan baha72 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 54
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 36,158
Ynt: Hangi 4 Çeker Aracı Alırdınız?

arkadaşlar çok teşekkür ederim , aklım paramparça , karmakarışık oldu.Mümkün değil karar veremiyorum .
 

Etiketler
Ynt: Hangi 4 Çeker Aracı Alırdınız?

Bende sevindim aracımın dingilinin olmasına ;D

Şakası bir yana bu önemli bir bilgi.
Yunus bey avantaj ve dezavantajlarındanda bahsederseniz çok sevinirim.
 

Ynt: Hangi 4 Çeker Aracı Alırdınız?

baha72' Alıntı:
arkadaşlar çok teşekkür ederim , aklım paramparça , karmakarışık oldu.Mümkün değil karar veremiyorum .
------------------------------------------------------------
baha72 aradaşım, sizi çok iyi anlıyorum, bende sizin gibi çok karmaşık duygular içinde baktım olacak değil, ani karar verdim ve 2000 mod. 1.6 5 kapı suzuki vitaramı aldım,
ister dağda, bayırda, karda çamurda, ister asfaltta kullan, yani yolda kalmayı aklına getirmemek için suzuki vitarayı al, 5 kapılısı daha avantajlı, üzerinde1.6 16 walf enjeksiyonlu motor var, taksi motoru.....vergisi taşıt pulu yıllık 274 TL, muayene 2 yılda bir, bence jep alacaksan bu arac için hiç düşünme.....
Düşünürsen hiçbir şekilde araç alamazsın......kal sağlıcaklı.....
 


Ynt: Hangi 4 Çeker Aracı Alırdınız?

hsbasar' Alıntı:
Bende sevindim aracımın dingilinin olmasına ;D

Şakası bir yana bu önemli bir bilgi.
Yunus bey avantaj ve dezavantajlarındanda bahsederseniz çok sevinirim.
Tamamen sağlamlıkl ,basit işçilik , kolay modifiye , alakakı bir durum her off roat dönüşü soluğu rot balanscıda almam istemediğimden dir
 



Ynt: Hangi 4 Çeker Aracı Alırdınız?

yunus bager' Alıntı:
Biri vitaramı dedi ::smiley:

http://www.youtube.com/watch?v=NkZEJRF2UU8

evet birisi vitara dedi, arkadaşım siz o andaki aracın durumuna göre vitarayı değerlenirmeye alıyorsanız, kusura bakmayın vitara hakkında bilg sahibi değilsiniz, aracın o durumu o andaki kullanıcısından kaynaklanmazmı, kaldıki devamlı dağda mı kullanacaksın aracı, bunun şehiriçi ve şehirlerarası kullanımı var, sizce hangisi avantajlı......kal sağlıcakla......
 

Ynt: Hangi 4 Çeker Aracı Alırdınız?

Alınmayın lütfen :D Kimsenin kötü birşey dediği yok.
Vitara zaten kendini ıspatlamış bir araç. O videoda da çok güzel bir yardımlaşma örneği var.
Sadece Vitara ile Defenderın sınıfları farklı. İkisini kıyaslamak doğru olmaz.
 

Ynt: Hangi 4 Çeker Aracı Alırdınız?

bencede kıyas olmaz .ben toyota kullanıyorum diye onada al demem, onun ihtiyacını suziki ,lada ,land,karşılayabilir herkezin bakış açısı degişiktir onun için alınmalar olmasın keyifli bir şekilde tartışıp konuya devam edelim
 

Ynt: Hangi 4 Çeker Aracı Alırdınız?

selam ,
asfaltta daha çok kullanılacağını söylemişsiniz.tabii bu sitede off-road meraklılarının adedi fazla olunca genel cevaplar arazi kabiliyeti daha fazla ancak asfalt kabiliyeti sınırlı araçlar hakkında gelmiş.
benim şu an kullandığım g.vitara 3k AT bir aracım var.(iç hacmi yeterli,4 kişi rahat yolculuk yapar).araç 1.6 motorlu.bandrol saçmalığına takılmıyor.yakıtı iyi.ağır off-road merakım olmadığı için,gerekli durumlarda dağda-bayırda işimi görüyor.ayrıca asfaltta da gayet başarılı.
bundan önce bir jimny kullandım.arazi konusunda inanılmaz.(beklentilerin ötesinde).ancak şehir için aracı değil.hem de iç hacim tatmin etmiyor.
kısacası amacınız doğrultusunda benim size tavsiyem vitara veya g.vitara olur.bence ağır off-road kabiliyetli araçlardan kaçının çünkü şehir içinde sizi yorar.
saygılarımla...
 




Ynt: Hangi 4 Çeker Aracı Alırdınız?

yimust' Alıntı:
evet birisi vitara dedi, arkadaşım siz o andaki aracın durumuna göre vitarayı değerlenirmeye alıyorsanız, kusura bakmayın vitara hakkında bilg sahibi değilsiniz, aracın o durumu o andaki kullanıcısından kaynaklanmazmı, kaldıki devamlı dağda mı kullanacaksın aracı, bunun şehiriçi ve şehirlerarası kullanımı var, sizce hangisi avantajlı......kal sağlıcakla......
Durun yavv :smiley: land babamın oğlu, vitara babamın düşmanı değil
Bukadar alıngan olmaya gerek yok inğilizler dünyayı sömürüyor caponlar köpek eti yiyor kimin malını savunuyoruz ;)
 

Ynt: Hangi 4 Çeker Aracı Alırdınız?

baha72' Alıntı:
Arkadaşlar merhaba aranıza bugün katıldım ve inanılmaz keyif aldım siteden ve sizlrin verdiği biilgilerden.Benimde sizlere sormak istediğim bazı sorularım olacak umarım cevap verirsiniz:smiley:
kısıtlı bir bütçeyle bir 4*4 almaya çalışıyorum sürekli araştırıyorum ;
1-honda hrv düşündüm 99 - 00 -01 mode araba çok hoşuma gitti fakat o kadar kötü yorumlar okudum ki hemen vazgeçtim fakat bu sitede okuduklarımdan sonra fikrim tekrar değişmeye başladı
2 crv ye döndüm bu sefer alabileceğim fiyatlarda araçlar oldukça fazla km yapmış içime sinmedi
3 freelander dedim baktım inanılmaz kötü yorumlar oldukça fazla
4 suzuki jimny aklımı çeldi model yüksek fiyatlar uygun geldi fakat çok küçük sanırım bu araç
5 geldim grand vitaraya tamamdır dedim yorumları okuyunca fakat fiyat araştırmasında inanılmaz kafam karıştı şöyleki 99 98 hatta 97 model ile 2004 model arasında enfazla 1000 1500 tl fark var acaba nedir arkadaşlar bunun sebebi 99 a fiyat yazanlar mı abartmış yada 2004 2005 lerde bi sorun olduğunumu düşünmeliyim
işin içinden çıkamadım arkadaşlar lütfen yardım ediiinnnnn !!!!

bu arada arkadaşlar ben arabayı sadece asfallta kullanacağım

Konuda tekrar başa dönersek aynı şeyleri tekralamak gerekir aracı sadece asfalt zeminde kullanacaksanız saygığınız araçlarda fiyat olarak en uygun hangisiyse onu tercih edin
araziye çikacaksanız (off road yapacaksanız ) saydığınız araçlarda standar haliyle hiçbirşey yapmassınız inatla off road yapmak isterseniz aracınıza ciddi zarar vermekten öteye geçemessiniz
 



Ynt: Hangi 4 Çeker Aracı Alırdınız?

Ne kadar araziye yaklaşırsanız o kadar asfalttan uzaklaşırsınız. Bu, ne kadar ağır off-road yapmak istediğinize karar verdikten sonra araç seçiminize yol verecektir.

Arka diferansiyel sabit aks (dingil), ön sabit aks her zaman en sağlamıdır ama en konforsuzudur. Arka sabit aks, ön bağımsız aks her iki sürüşüde eşit verebilir. Komple bağımsız süspansiyon ise yeni nesil araçlardadır ve çok kırılgan yapıya sahiptir. Ama asfaltta ise otomobil kıvamında sürüş keyfi verir. Seçim size kalmış.

En iyi artikülasyonu (süspansiyon mesafesi) verebilen sistem ise, sabit akslı yaylı sistemdir. Ama makaslı daha sağlamdır.
Uzayıp gider....

Şimdiden hayırlı olsun.
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,840
Mesajlar
1,524,312
Kayıtlı Üye Sayımız
166,631
Kaydolan Son Üyemiz
drcard

SON KONULAR



Geri
Üst