aracınızda şase de darbe var..>>en son söyleyecegimi ilk başta söyliyeyim..doğrulma esnasında ısı kullanmayın arac cöp olur..soğuk cekme yapabilirm diyen ve elinde celette marka yada benzeri bir tezgahı olan şase ciye gidin..
ilk yapacagız bir şerit metre bulmak ön ve arka tekerlerin birbirine olan uzaklıgını ölçmek..dingil arası..
sonrası 5m.boyunda camaşır ipi yada 5x10 kereste bulmak..
bu keresteyi tekerlek göbegine yakın bir yerden tekere degdirdiginizde 4 noktadan basıyor olması lazım..bu çok önemli >>egerki tekerlekte içe gömülme var ise bunu ölçüp biçecek makina yok..?
Hunter marka rotbalans makinasının son modelleri ışıklı tip diye tabir edilirler.. ön ve arka tekerlere baglanan aparatlardan ana üniteye kablo gitmez kırmızı ışıkla bilgi gönderir..(>>televizyon kumanda sistemi ,,telefonlarda olan özellik..altı üstü kızıl ötesi)
bu alet şase ile ilgili ayrıntılı rapor veriyor
egerki önden 1 teker misal kaldırıma carptı da azcık içe dogru >>geriye dogru kaydıysa onu biliyor..milimine kadar..
sonrasında aracı lifte alıp elde serit metre aşagıda şase üstünde bulunan karşılıklı deliklerden çapraz olarak ön salınçaklar ölçülmelidir..
>>sol şasede bulunan bir delikten sag ön salınçak baglantısı milimetrik ölçülmeli ..>>sonrası karşısıda aynen ölçülmeli derim..
geçmiş olsun ..olur böyle şeyler..