Gerçek Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan hidrojenpro Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 26
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 63,165

hidrojenpro

Yeni Üye
Mesajlar
9
Tepkime Puanı
0
BU SİSTEMIN PİYASADA EMSALİ YOKTUR.


[youtube]http://youtu.be/DsEIOXjUuRg[/youtube]

[youtube]http://youtu.be/yrkYF0pdS3M[/youtube]







HİDROJEN YAKIT TASARRUF CİHAZI SAF SU KALİTESİNDEKİ İÇERİSİNDE METAL BARINDIRMAYAN İÇME SUYUNU ELEKTROLİZ EDEREK SAF HİDROJEN VE OKSİJENİ SUYUN İÇERİSİNDEN ELEKTRONİK DARBELERLE EN DÜŞÜK ELEKTRİK HARCAYARAK AYIRIP İÇTEN YANMALI MOTORA SAHİP OLAN ARACINIZA HAVA FİLİTRESİ GİRİŞİ YANİ EMME MANİFOLTUNDAN ÜRETİLEN HİDROJEN VE OKSİJEN GAZINI ARACINIZIN YANMA ODASI DENİLEN YANİ SİLİNDİR İÇİNE GÖNDEREN CİHAZ SETİNİN ADIDIR.

SAF HİDROJEN GAZI YANMA HIZININ DİĞER TÜM YAKIT TÜRLERİNE KIYASLA ÇOK DAHA HIZLI OLUŞU ÇOK DAHA YÜKSEK KALORİYE SAHİP OLUŞU ÜRETİM MALİYETİNİN SU OLMASI TAKILDIKDAN SONRA EGSOZDAN HİÇ ZEHİRLİ GAZ ÇIKMAMASI GİBİ SEBEBLERLE TÜM ARAÇLARA TAKILMASI VİCDANEN ZORUNLU OLMALIDIR.HİDROJEN PRO TAKILI OLAN ARACIN EGZOZUNDAN CARBON VE ATIK YAKIT ÇIKMAZ.İÇTEN YANMALI MOTORLARDA HİDROJEN YAKIT DESTEĞİ YENİ NESİL BİR SİSTEM OLUP SÜREKLİ DAHA YÜKSEK PERFORMANS ALINABİLMESİ İÇİN ÇALIŞMALAR SÜRDRÜLMEKTEDİR.

BU SİSTEMİN GENEL OLARAK İLK TERCİH EDİLME SEBEBİ YAKITTAN ELDE EDİLEN TASARRUFTUR..

HİDROJENPRO YAKIT TASARRUF KİTLERİ PİYASADAKİ KİTLERDEN ÇOK DAHA İLERDE SİSTEMLERDİR KULLANILAN TÜM DONANIM VE METAL MALZEMELER KROMDUR.

DERLİN YADA PLEXİ GLAS TARZINDAKİ MALZEMELERDEN ÜRETİLMEDİĞİ İÇİN ÇOK ÇOK UZUN ÖMÜRLÜDÜR.

HİDROJEN PRO KİTLERİ PİYASADAKİ 10 AMPERLİK CİHAZLARDAN DEĞİLDİR İNANILMAZ GÜÇLÜ HİDROJEN ÇIKIŞI VARDIR.50 AMPERLERE KADAR STANDARTDIR.

HİDROJENPROMETAL DONANIM SEBEBİYLE ARACIN ŞASESİNDEN NEGATİF ELEKTRİKĞİ YANİ ŞASEYİ ARTI UCUNDAN POZİTİF ELEKTİRİK ALIR.PİYASADAKİ ÜRÜNLER

PLASTİK TAMANLI OLDUĞUNDAN ŞASE İÇİN AYRICA ENERJİ HATTI SORUNU VARDIR.

HİDROJEN PRO ELEKTRONİK KİT SAYESİNDE OTOMATİK OLARAK DEVREYE GİRER VE ÇIKAR .

LÜTFEN ALIM YAPMADAN ÖNCE CİDDİ ŞEKİLDE KIYASLAMA YAPINIZ..

*** ARAÇTA YAKILAMAYAN HİÇ YAKIT KALMAZ TÜM YAKIT ENERJİYE DÖNÜŞÜR.

*** HİDROJEN YANDIĞI ZAMAN HAVA İLE TEMAZ ANINDA TEKRAR SUYA DÖNÜŞÜR BU SAYEDE ARAÇ DAHA İYİ SOĞUR.

*** HİDROJEN YANDIĞI ZAMAN HAVA İLE TEMAZ ANINDA TEKRAR SUYA DÖNÜŞTÜĞÜNDEN ARAÇTA KARBON KÖMÜR V.S ATIK SIVI YADA KATI MADDE OLMAZ BU SAYEDE ARACIN YAĞI ÇOK DAHA UZUN SÜRE VERİMLİLİĞİNİ KORUR YAĞ DEĞİŞİM ÖMRÜ UZAR

*** DİZEL ARAÇLARDA KARA DUMAN OLARAK TAMİR EDİLEN YÜKSEK DEVİRDE VİTES DEĞİŞİM ANINDA ÇIKAN DUMAN BİRKAÇ SAAT KULLANIM GİBİ ÇOK KISA BİR SÜRE İÇERİSİNDE YOK OLUR.

*** KARBON GAZLARI YOK OLDUĞUNDAN ARACINIZ DAHA ÇEVRECİ OLUR ATMOSFERİ KİRLETMEZ.

*** ARACINIZIN GENEL BAKIM SÜRESİ UZAR DAHA AZ BAKIMA İHTİYAÇ DUYAR.

*** ORTALAMA EN AZ TASARRUF ETTİRDİĞİ ARAÇA % 15-20 EN ÇOK % 40-50 YAKIT TASARRUFU ETTİRİR.

*** ORTALAMA ARACA GÖRE EN AZ % 35 TORK ARTIŞI SAĞLAR..

*** YÜK TAŞIYAN ARAÇTA NORMALDE YAKIT YAKMAK KONUSUNDA YÜKSÜZ HALE GÖRE YAKILAMAYAN YAKIT ORANI YÜKSÜZ HALE KIYAZLA DAHA FAZLA OLUR HİDROJEN PRO TAKILDIĞINDA BU DURUM SON BULUR TÜM YAKIT ENERJİYE DÖNÜŞTÜRÜLÜR..

*** DİZEL ARAÇLARDA BİR KAÇ SAAT ÇALIŞDIKTAN SONRA ARACIN SESİ AZALIR MOTOR ÇOK DAHA RAHAT ÇALIŞIR...



HİDROJENPRO YAKIT TASARRUF SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIR NE İŞE YARAR

HİDROJEN PRO YAKIT TASARRUF SİSTEMİ ŞÖYLE ÇALIŞIR SİSTEM BİLDİĞİMİZ ELEKTROLİZ YAPMAKTADIR ; SİSTEMİN DEPOSU VE HİDROLİZİN İÇERİSİNE TOPLAM 5 LİTRE SU BULUNMAKTADIR VE BU SUYU TAMAMEN KENDİ GELİŞTİRDİĞİMİZ ELEKTROLİZ SİSTEMİ İLE MAXİMUM YÜZDE BEŞ KAYIP İLE ELEKTROLİZ EDİP SUDAN HİDROJEN VE OKSİJEN GAZINI AYIRMAKTADIR.FAKAT NE KADAR KALİTELİ VE İYİ PERFORMANSLI ELEKTROLİZ YAPILSADA SADECE HİDROJEN GAZINI ARACA VEREREK TASARRUF VE BAKIM YAPILAMAZ BU SEBEBİ DE ARAÇTAKİ FAZLA STOKLANABİLECEK OLAN ELEKTRİK ENERJİSİNİ DOĞRU YÖNDE KULLANIP İHTİYAÇ OLDU ANDA GAZ ÜRETİP İHTİYAÇ OLMADIĞI ANDA ENERJİNİN DEPOLANMASI SAĞLANMALIDIR.İŞTE TAM BUARADA HİDROJENPRODA KULLANILAN BEYİN VE TÜM DÜNYADA BİLE UYGULANMAYAN ÇALIŞMAS SİSTEMİ DEVREYE GİRMEKTE HİDROJEN PRONUN ÇALIŞMASINI AYRI KILAN DONANIM ŞÖYLE BİR YOL İZLEMEKTEDİR.

1.ARAÇTA KULLANILAN FAR LAMBALARI

GENELDE KISA FARLAR ÇİFTİ 150 WATT

GENELDE UZUN FAR OLARAK KULLANILAN FARLAR ÇİFTİ 200 WATT DIR.

KLİMA ORTALAMA 450 - 700 WATT DIR.

BU DURUM ORTALAMA OLARAK TÜM TÜRKİYEDE ARAÇLARDAN BİR ORTALAMA ÇIKARTILARAK ALINMIŞTIR.ARAÇLARDAKİ KISA FARLAR VE UZUN FARLAR İLE BİRLİKTE KLİMADA AÇILDIĞINDA 1000 WATT DOLAYLARINDA BİR ELEKTRİK TÜKETİMİ SÖZ KONUSUDUR.

BU DONELERİ GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURDUĞUMUZDA 1KW OLAN GECE YOLLCULUKLARINDA ARACA FAZLADAN BİNEN YÜK EĞER YETERİNCE SÜRATLİ GİDİLMİYOR İSE ARAÇ DAHA FAZLA YÜK TÜKETİR . TÜM BU DURUMLARIN KONUSUNA GÖRE HİDROJEN PRO NE YAPAR ??

HİDROJEN PRO YAKIT TASARRUF SİSTEMİ İÇERİSİNDE DE ARACA FAZLADAN YÜK BİNDİRMEMEK ÜZERE FAZLADAN BİR AKÜ BULUNMAKTADIR.

HİDROJEN PRO YAKIT TASARRUF SİSTEMİNİN SÜRÜCÜ BEYİNİ ARACIN DEVİRİNİ HER DAİM SÜREKLİ TAKİP EDER VE ARACA GEREKTİĞİ ZAMANDA GEREKTİĞİ KADAR HİDROJEN ÜRETEREK ARACIN FAZLADAN YÜKE BİNMESİNİ ÖNLER .ARACA FAZLADAN YÜK BİNMESİNİ NASIL SAĞLAR ARAÇ ROLENTİDE ÇALIŞIR İKEN ORTALAMA 10 AMPER DOLAYLARINDA KENDİ SİSTEMİNE BAĞLI OLAN AKÜSÜNE SÜREKLİ STOK ŞARJ YAPAR ŞÖFÖR KULLANICI NE FAZALAMN GAZA BASAR DEVİRİ YÜKSELTİRSE ANLIK DEVİR ÖLÇÜMÜNE GÖRE HER BİN DEVİRDE DAKİKADA BİR LİTRE GAZ OLMAK ÜZERE ARACA EMME MANİFOLTUNDAN HİDROJEN GAZI GÖNDERİR.VE YAKIT TASARRUFU SAĞLAR.HİDROJEN PRO YAKIT TASARRUF SİSTEMİNİ ÜSTÜN KILAN ÖZELLİĞİ SADECE OTOMATİK LEVEL KONTROLLU OLMASI DEĞİLDİR SİTEM ŞU ANA KADAR PİYASADA ÇIKAN TÜM DONANIMLARDAN 6 KATA VARAN DAHA FAZLA GAZ ÜRETMEKTEDİR SİSTEM 6 KATA VARAN GAZ ÜRETİRKEN BİLE PİYASADAKİ SİSTEMLERDEN DAHA AZ ENERJİ HARCAMAKTADIR.HİDROJEN PRO YAKIT TASARRUF SİSTEMİ TAMAMEN TOPLU OLARAK BAGAJA KONULUP SADECE SENSÖR VE AKÜ ARTI KUTUPU İLE ELEKTRİKSEL OLARAK BAĞLANIP GAZ ÇIKIŞI OLARAK DA 8 MM LİK BİR HORTUM VASITASIYLA EMME MANİFOLTUNDAN GAZI ARACIN MOTORUNA AKTARMAKTADIR.SİSTEMİN KURULUMU ÇOK KOLAYDIR.PORTATİFTİR BAKIMI ÇOK AZDIR.SU ALMA KAPASİTESİ ÇOK YÜKSEKTİR.GAZ ÜRETİMİ TARTIŞILMIYACAK ORANDA MÜKEMMELDİR EMSALİ BİR ÜRÜN PİYASADA KESİNLİKLE MEVCUT DEĞİLDİR.SİSTEM 53 FARKLI ŞEKİLDE TASARIM TESCİL VE FAYDALI MODEL OLARAK KORUNMAKTADIR.

BU SİSTEM 13 VOLT 50 AMPER DE YANİ ARACINIZ ORTALAMA 100 KM SÜRAT İLE GİDERKEN 2000 İLA 3000 DEVİR İLE SEYİR HALİNDE İKEN ARACA AKTARILAN HİDROJEN GAZI DAKİKADA 8 LİTRE CİVARINDADIR.
DAKİKADA 8 LİTRE HİDROJEN GAZI 5.4 KW LIK BİR BENZİNLİ JENERATÖRÜ TAM DEVİR DE VE YÜKTE ÇALIŞTIRMAKTADIR.

DETAYLI BİLGİ SÜREKLİ BURADAN AKTARILACAKTIR.
 

Etiketler
Ynt: Gerçek Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

iletişim, adres ve monte edilmesi dahil ortalama fiyat ile test sonuçları hakkında bilgi bekliyorum.
 


Sistemin Çalışma Şekli Çalışma Mantığı Şöyledir.

Aracın aracın herhangi bir dönen miline küçük bir mıknatıs vidalanır bu mil alternatörün yada triger kayışının yada herhangi bir başka yer olabilir.Bu mıknatısın kutubunun tam üzerine denk gelecek şekilde bir hall efect sensör yerleştirilir bu sensör bagaja konulmuş olan hidrojen pro sisteminin çalışan sisteme ne kadar enerji uygulayacağını belirler tıpkı evinizde bulunan adı lambader yada ampul olan aydınlatma ekipmanının dimmer etmek yani kısıp açmak gibi .... sistem hidrojeni devire göre lineer olarak dim etmektedir. rolentide iken 5 amper çekmesi ayarlanabildiği gibi istenirse alternatör v.s araç uygunsa 3000 devirde iken 60 amper çekmeside sağlanabilir 40 amper seviyesinde iken 3.8 litre net gaz üretmektedir. genelde takılan araçlarda 40 amper seviyelerinde ayar yapıldı.fakat araç 1600 cc den büyük olursa daha yüksek akımlarda çekilebilir.bizim tercihimiz rolentideiken 7 ila 10 amper arası 3000 devir de iken 40 - 45 amper akım çekilmesidir.1300 cc benzinli tüplü araçta alternatörü 90 amper ile değiştirmek suretiyle 3000 devirde 45 amper akım çektiğimizde müşterimizden tebrik almıştık.Araç rolentideyken ve 2 - 3- 4 bin devirlerde iken 4 farklı level ayarı ile ayarlanır aracın kullanımına göre 2 bin devir de 2 litre 3 bin devirde 4 litre gibi ayarlana bilir .bu kişinin aracı şehir içinde yada şehir dışında daha çok kullanmasına bağlı olarak değişmektedir.
sistemin fiyatı montaj dahil 1800 tldir. bu sistem dakikada maximum 4 litre gaz üreten donanım içindir.
çeşitli örnekleri ,daha detaylı bilgileri ,yapılmış uygulanıp montajlanmış araçları ,jeneratör çalıştırmayı ,ocak yapmayı ,kaynak makinası gibi metal kesim makinası örneklerini zamanla buradan yayınlayacağım.foruma her fırsat bulduğumda girip paylaşım yapacağım.teşekkürler.
 

herhangi bir arac icin biz bu projeyi yaptik 100km de ortalama .. litre tasarruf etti gibi bir hesap varsa ortada grand cherokee 5.2 icin ortalama hesap alirsam fiyatta eger ayni ise 2bin tl bedava zaten 3-5 litre tasarruf etsek parayi 1-1,5 yilda cikarir
 



Ynt: Gerçek Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Anlatılanlara bakıldığında sistem mantıklı geliyor, fakat anlamadığım nokta elektroliz hücresinde üretilen hidrojen için tüketilen enerji miktarı acaba kaç kalori? Ya da diğer bir ifadeyle 1 lt hidrojen için kaç litre yakıt harcanıyor? Bunu da anlamak için bağımsız laboratuarlarda veya üniversitelerde detaylı testler yapılması lazım, ha mutlaka üretici testler yaptırmıştır fakat bunların belgeleri varmıdır? Sonuçta sistemin fiyatı alıp denenecek kadar ucuz değil. Ebay'de benzer sistemler yaklaşık 100 ila 200$ gibi fiyatlara satılıyor. Ama burada mode,l arkadaşın bahsettiğine göre diğerlerinden farklı.Evet arkadaşın bahsettiği "SİSTEM 53 FARKLI ŞEKİLDE TASARIM TESCİL VE FAYDALI MODEL OLARAK KORUNMAKTADIR" ifadesine göre elinde bir takım belgeler bulunduğu anlaşılıyor.Bu belgeleri; varsa %15-40 arası tasarruf sağladığına dair test sonuçları buradan yayınlanmasını bekliyoruz.
 

Ynt: Gerçek Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

ooooo hidrojen yakıt tasarrufundan sonra şimdi de "GERÇEK" hidrojen yakıt tasarruf sistemi :smiley::smiley::smiley:
Öz Hakiki Gerçek ne zaman gelecek ?
 

Ynt: Gerçek Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

kyenipazar' Alıntı:
ooooo hidrojen yakıt tasarrufundan sonra şimdi de "GERÇEK" hidrojen yakıt tasarruf sistemi :smiley::smiley::smiley:
Öz Hakiki Gerçek ne zaman gelecek ?
öz hakiki gerçek modeli için maraş, urfa, diyarbakır, hatay dolaylarından bir girişimcinin olaya müdahil olması gerekiyor.araç üretenler milyonlarca dolarlık arge çalışmasını bıraksınlar da bu cihazları yada adı herneyse onları taksınlar hiç değilse daha ucuza malederler yakıt tasarrufu işini :smiley: :D
 

Ynt: Gerçek Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

İletişime nasıl geçebiliriz. Bende makine mühendisiyim. Cevabinizi bekliyorum

HTC Desire X dual sim cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Ynt: Gerçek Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

benzinle/tüple elektrik üretip o lektrikle suyu elektroliz edip yakıta katkı sunuyoruz,
45 amper anlık çekim için şarj dinamosu motora ne kadar yük ve ekstra yakıt gerektirecek, bu yakıtın maliyeti ne olacak? elektroliz bu kadar uygun maliyetli bir yönten mi?
Daha önce olmadığı söyleniyordu, gelişti mi teknoloji?
 




Ynt: Gerçek Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Bana pek inandırıcı gelmedi; süreki 40-50 Amper akımı nasıl sağlıyoruz anlayamadım?

Bence soğuk füzyon pratikte gerçekleşene kadar güneş enerjisi :smiley:
 

Ynt: Gerçek Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Hidrojen Gazı !!! iletimi ve depolanması çok zor olarak biliyorum bu sistemde üretilen gaz herhangi bir depoda saklanıyormu yada direk olarak motora ( emme manifolduna) mı bağlanıyor ve motor devrine göre azalması ve çoğalması ve ani devir düşüşlerinde fazla olan gazın motora herhangi bir etki yada tepkisi nelerdir ve elektroliz yapılan ana birim neden imal edilmiştir ve suyun ayrı deposu varmı eğer su deposu ayrı ve elektroliz ünitesi ayrı ise aradaki geçiş ne ile sağlanıyor ve ünitede su biterse sorun çıkarması veya arızalanması söz konusumu Turbolu motorlarda ( Dizel yada benzinli ) hidrojen girişi nereden yapılıyor ve basınç farkından dolayı turbo öncesi gazın montajı gerekirki bu durumda turboya herhangi bir etkisi olabilirmi ve bu sistemin şematik olarak resmi yada çizimini ilave etmenizin sakıncası varmı Tüm bu sorularım için belki çok şüpeci olarak değerlendirebilirsiniz ama Her şeyden önce BAŞARILAR DİLERİM !!! ve umarım hedefinizden binlerce kere ileri noktalara varırsınız
 


Ynt: Gerçek Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Rahmetli Erbakan Hoca olsaydi ne derdi bu uyaniklara acaba?
 



Ynt: Gerçek Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Faso fiso yerine gidersiniz ITU ye..koyarsanız bi araca, olcturursunuz egzoz gazini, anlik yakit tüketimini, elde edilen tork artışini, guc cikisini, motor sogutmasini.Size kapı gibi test raporu hazırlar. Bu test raporu ile gidersiniz Ulkemuzdeki otomitiv, kamyon,otobüs imalatcilarina. Ya da galata koprusu de sattılar bu ülkede deyip keklik avlamaya çıkarsınız.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,840
Mesajlar
1,524,370
Kayıtlı Üye Sayımız
166,638
Kaydolan Son Üyemiz
kerimov

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst