Selam osmancığım,
Şöyle bir durum var araca doğru difransiyel ararken bi arkadaşım sana komple motor vereyim dedi.
Bulduğum motor 1990 madel Land rover Defender motoru 2.5 dizel motor, şanzuman difransiyeller kısacası yürüyen herşeyi. şase olarak biraz uzun geliyor iyi bir ustam bu işi halledecek. benim ruhsatta da dizel yazıyor bu nedenle de sorun olmayacak. Yanı gazın tadına doyum olmayacak inşallah.
Hidrolik direksiyon ve metal disk frenlerim olacak. Defenderların motor ve şanzumanları uyuyor ve piyasada bol yedekleri var bu nedenle güzel bir iş olacak inşallah. gelişmeleri sizlerle paylaşırım. Cuma günü ankaraya gidiyorum. aracı alıp gelicem.
Kısacası bizim gaz oluyor GAZ ROVER.
Osmancığım çıkan orjinalleri bi şekilde değerlendirmeyi düşünüyorum. Gaz kullanan arkadaşlara haber verecektim. Lazım olan arkadaşa uygun bi fiyata hepsini verebilirim.
Bu işin bana kaça patladığına gelince toplam 5000 lirayı buluyor. Ama sonucunda yürüyen motor ve şanzuman 1990 model land rover defender olacak bundan sonra bana sorun olacak hiçbir şey kalmayacak. Metal fren diskler hidrolik direksiyon. Bol ve ucuz yedekparça. Gelişmeleri sürekli bildiricem. benim aracın motoru orj. motoru ve iyi durumda birinin faydalanmasını isterim.
Şimdi anlamadığım bir konu var burada. Gaz69 modeli hergün karşımıza çıkan bir araç değil. Toplasan Türkiye de belki 30 tane bulursunuz. Peki neden aracın orjinalini bozarak, defender filan derme çatma, kolaya kaçan bir yönteme girdiniz. Amaç offroad yapmaksa defender ı olduğu gibi kullanmak daha kolay olmazmıydı. Eğer amaç bir klasiği hayata geçirmek ise neden GazRover ?
Gazın kasası çok güzel bu nedenle vaz geçemiyoruz. Ama gazı araziye soktuğumuzda parça sıkıntısı oluyor. Bu nedenle her iki isteğimizi birden gerçekşetiryoruz.
Yanı tam anlamıyla yeni bir model GAZROVER ne çıkaçağını bende bilemiyorum. araç bi çıksın bakalım. gelişmeleri sizlerle paylaşıcam.
Bu arda gaz dan çıkan parçaları değerlendirmek istiyorum.
Parçaları söktükten sonra görüşelim. Heba olmasını istemem, arayanın eline geçmez, bilmeyene versen bir işine yaramaz. Bu siteyi bu yüzden seviyorum. Ortak bir şeyleri paylaşan insanları buluşturuyor.
Muhtemelen siz biliyorsunuzdur. 2,5 düz dizel land rover tork ve Hp değerleri hakkında bilgi alabilir miyiz? Bu arada sizin GAz halen dağınık vaziyette yatıyor mu?
Şase numarası kaputun altında sağ tarafta göğsteki plakada yazar, ayrıca bildiğim kadarıyla ( tam emin değilim) sağ ön tekerin orada amortisör bağlantı plakasının civarında şasede basılıdır diye biliyorum.
sağol osmancığım, göğüsdeki plakayı gördem ama bir türlü ruhsatla karşılartırmamıştım. Şimdi bi kontrol edicem eğer öyleyse defenderın şasesiyle birlikte koyacağız. yani bir tek kupayı kullanıcam. Bu arada çıkan parçalar yani yürür haldeki satıcam haberin olsun.
Bu GAz Rover işi bayağı enteresan bir hal almaya başladı. Umarım süreci fotoğraflayıp bizimle paylaşmayı ihmal etmezsiniz.
Siz aracı bir toparlayın da Gaz ın parçalarını sonra görüşürüz. Benim için acelesi yok.
Bu arada ben hiç yaptırmadım ,ama araç muayenesi esnasında şasi numarası için plakayı mı kontrol ediyorlar., yoksa şasiye gömülü olan rakmları mı? Bunu bir araştırın, sonra gol yemeyelim.