Ynt: Frontera LPG
lpg de tek çekincem tankın bagaj hacminden çalması (bazen koltukları yatırıp uzun parçalı birşey koyuyorum) ve kapalı otoparklara girememek. benim diğer aracımda (pejo 406 2.0 motor) Atiker takılı, ve simit tank var. dolum yeri de gizli aynayla bulunmuyor. o yüzden rahatım kapalı garajlara girebiliyorum. bagaj halısını da sabitlettirdim. halıyı da kaldıramıyorlar.
aynısını frontiye yapmak mümkün değil. ama arka lastik davlumbazının üstüne küçük tank sığarsa, o zaman davlumbaz üstüne taktırırım. şase altına önerdiler istemiyorum ama belki muhafaza ile oda olur. ek araç olunca acele etmiyorum. yavaş yavaş
araca yaptığım motor ve alakalı diğer aksamlar, klima kompresörü, ön takım, baskı balata, egzoz boruları ve susturucuları, yeni versiyon beyin yazılımı gibi revizyonları topladığımda 4500 TL ediyor, bakımları vs. hariç. o yüzden satarken zarara bakmam yeter ki en azından rayicine gitsin.garanti24' Alıntı:Bence doğru karar vermişsiniz, fakat şunu unutmayın yaptığınız harcamalar aracı satarken size zarar yazdıracaktır.
renklibulut' Alıntı:Bu dediklerini yaparsan gayet güzel olur. Bu arada lpg taktırmanı gerçekten tavsiye ederim. Çünkü motor lep de mi yoksa benzinde mi kesinlikle anlaşılmıyor ama mutlaka italyan lpg taktırın çok daha başarılılar.
lpg de tek çekincem tankın bagaj hacminden çalması (bazen koltukları yatırıp uzun parçalı birşey koyuyorum) ve kapalı otoparklara girememek. benim diğer aracımda (pejo 406 2.0 motor) Atiker takılı, ve simit tank var. dolum yeri de gizli aynayla bulunmuyor. o yüzden rahatım kapalı garajlara girebiliyorum. bagaj halısını da sabitlettirdim. halıyı da kaldıramıyorlar.
aynısını frontiye yapmak mümkün değil. ama arka lastik davlumbazının üstüne küçük tank sığarsa, o zaman davlumbaz üstüne taktırırım. şase altına önerdiler istemiyorum ama belki muhafaza ile oda olur. ek araç olunca acele etmiyorum. yavaş yavaş