ozcour
Kamp III
Ynt: Frontera Ların Bilindik Araçlarla Aynı Olan Parçaları
Geçmiş olsun, umarım yatak sarmamıştır. içeride yağ basıncı göstergesinden takip ediyorsunuzdur yağ basıncının devire göre değişimini
1500 2000 devirlere kalıp gaza basınca düşmesi,
akışmetreden olabilir, kapağı açılıp temizlenmeli, kalibrasyonu benzine göre yapılmalı
kelebek potansiyometresi olabilir, uçlarını multimetreyle bir radyonun potansiyometresini ölçer gibi kelebek konumuna göre doğrusal değişiyor mu kontrol edin.
en büyük etken bence rölanti ayar valfi, fişini çekince rölanti yükseliyor ve içeride arıza lambası yakıyor mu? takılı kalıyor olabilir.
ecu ve tesisat ile ilgili olabilir ama düşük ve kötü bir ihtimal.
krank sensörü arızası ilk çalıştırmada da sıkıntı yaratıyor.
Benim 2.0 sport için arazi şanzımanına ihtiyacım var, yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı? Ya da önceden tamirini yapan biri varsa fikir almak için konuşmak isterim
Geçmiş olsun, umarım yatak sarmamıştır. içeride yağ basıncı göstergesinden takip ediyorsunuzdur yağ basıncının devire göre değişimini
1500 2000 devirlere kalıp gaza basınca düşmesi,
akışmetreden olabilir, kapağı açılıp temizlenmeli, kalibrasyonu benzine göre yapılmalı
kelebek potansiyometresi olabilir, uçlarını multimetreyle bir radyonun potansiyometresini ölçer gibi kelebek konumuna göre doğrusal değişiyor mu kontrol edin.
en büyük etken bence rölanti ayar valfi, fişini çekince rölanti yükseliyor ve içeride arıza lambası yakıyor mu? takılı kalıyor olabilir.
ecu ve tesisat ile ilgili olabilir ama düşük ve kötü bir ihtimal.
krank sensörü arızası ilk çalıştırmada da sıkıntı yaratıyor.
Benim 2.0 sport için arazi şanzımanına ihtiyacım var, yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı? Ya da önceden tamirini yapan biri varsa fikir almak için konuşmak isterim