adventure41
Ana Kamp
Herkese merhaba..Kardeşim Esat ve ben forumu takip ederek aldığımız Ferozamızı bu gün Kartepede test etme fırsatı bulduk...1600 metre rakımda masmavi bir gökyüzü ve parıldayan bir güneşle keyifli bir pazar günü geçirdik...Kuzuyayladan zirveye çıkan bozuk zeminli ve karlı bir yolda Feroza nın becerilerine de şahit olduk... ilk izlenimlerim
-normalde binek araç kullandığımdan Feroza oldukça Gürültülü geldi bana..özellikle arka tekerlek bölgesinden içeriye daha çok ses alıyor. ses ve ısı izolasyonu konusunda araştırma yapmaya karar verdim..
-Lastiklerimiz çok uygun olmasa da hafif off road diyebileceğimiz bir parkurda çok iyi işler çıkardı. 10-15 cm karda patinaj dahi yapmadan eğimli virajlarda tıkır tıkır ilerledi. zirvede kar birikintilerinin arttığı bir yerde kara saplandık ve orada diferansiyel kilidinin bu araç için bir eksiklik olduğunu anladık...
- 4L-4H seçeneklerinde ne kadar sürat yapılabileceğini kestiremediğim için bu seçeneklerde hep 1 ve 2. viteste gittim. performans farkı kayda değer... uzun süre bu viteslerde kullanarak yokuş çıkmanın sakıncası olur mu acaba??
- aracın motoru geç ısınıyor yada ısıtma veya fan sisteminde bir sorun var..araç çalıştıktan ancak 20-30 dakika sonra fan sıcak üfleyebiliyor.
- yükseklik harika..aracın içerisindeyken, dışarıdan göründüğü gibi küçük bir alan içinde olduğunuz aklınıza bile gelmiyor. ışıklarda yan yana geldiğimiz pek çok suv dan daha yüksek olduğunu söyleyebilirim.Görüş açısı çok iyi.. Kontrol gücünüzü artırıyor.
- Arka tarafa geçiş için ön koltuk biraz daha ileri gidebilse yani koltuğun kızağı biraz daha uzun olsa harika olacakmış. arka tarafa oturması için kıvrak arkadaşları tercih ettik..
Hülasa keyifli bir pazar günü geçirdik ve Ferozanın performansından memnun kaldık...Araçla geçirdiğimiz süre arttıkça ve sizlerin değerli tecrübelerini okudukça daha iyi neticeler alacağıma eminim...
-normalde binek araç kullandığımdan Feroza oldukça Gürültülü geldi bana..özellikle arka tekerlek bölgesinden içeriye daha çok ses alıyor. ses ve ısı izolasyonu konusunda araştırma yapmaya karar verdim..
-Lastiklerimiz çok uygun olmasa da hafif off road diyebileceğimiz bir parkurda çok iyi işler çıkardı. 10-15 cm karda patinaj dahi yapmadan eğimli virajlarda tıkır tıkır ilerledi. zirvede kar birikintilerinin arttığı bir yerde kara saplandık ve orada diferansiyel kilidinin bu araç için bir eksiklik olduğunu anladık...
- 4L-4H seçeneklerinde ne kadar sürat yapılabileceğini kestiremediğim için bu seçeneklerde hep 1 ve 2. viteste gittim. performans farkı kayda değer... uzun süre bu viteslerde kullanarak yokuş çıkmanın sakıncası olur mu acaba??
- aracın motoru geç ısınıyor yada ısıtma veya fan sisteminde bir sorun var..araç çalıştıktan ancak 20-30 dakika sonra fan sıcak üfleyebiliyor.
- yükseklik harika..aracın içerisindeyken, dışarıdan göründüğü gibi küçük bir alan içinde olduğunuz aklınıza bile gelmiyor. ışıklarda yan yana geldiğimiz pek çok suv dan daha yüksek olduğunu söyleyebilirim.Görüş açısı çok iyi.. Kontrol gücünüzü artırıyor.
- Arka tarafa geçiş için ön koltuk biraz daha ileri gidebilse yani koltuğun kızağı biraz daha uzun olsa harika olacakmış. arka tarafa oturması için kıvrak arkadaşları tercih ettik..
Hülasa keyifli bir pazar günü geçirdik ve Ferozanın performansından memnun kaldık...Araçla geçirdiğimiz süre arttıkça ve sizlerin değerli tecrübelerini okudukça daha iyi neticeler alacağıma eminim...